موسیقی درمانی و فنگ شویی

موسیقی درمانی و فنگ شویی


فنگ شویی و موسیقی درمانی

راز فنگ شویی و موسیقی درمانی با فرکانس و ارتعاش های در یک چیز مشترک است و آن موسیقی و صداست و صدا نوعی از فرکانس است، موسیقی پلی میان فرهنگهاست، چرا ما انسانها می توانیم به سرعت با صداهایی که الگوی ریتمیک دارند ارتباط برقرار کنیم، یک موسیقی را در کنار یک کودک ۲ ساله پخش کنید او به راحتی با آن ریتم به طور غریزی خواهد رقصید. ارتباط ارتعاش با همه چیز از طریق صداست اما تعداد کمی از مردم قدرت فرکانس صدا را می دانند، این قدرت می تواند به عنوان یک سلاح استفاده گردد یا می توان آن را به عنوان جزئی از درمان استفاده کرد .

دوران باستان و الگوها و ساختار خاص برای تولید فرکانس و موسیقی :

در دوران باستان از الگوهای هندسی و ساختارهای خاص برای ساخت فرکانس‌های خاصی از صدا استفاده می شده است که به عنوان سایمتیک شناخته می شود، سایمتیک مطالعه پدیده ها و ارتعاش ها از طریق صداست، [روشی که در واقع نشان دهنده ماهیت واقعی فرکانس و ارتعاش ها را از طریق صداست]

مطالعات نشان داده اند که این فرکانس ها می‌توانند در راه های مثبت یا و منفی استفاده شوند! بعضی از فرکانس ها می توانند به تنظیم مغز برای تمرکز بیشتر در هنگام یادگیری کمک کنند و فرکانس های پایین نیز شناخته شدند که موجب ناراحتی های عمده خواهند شد و اثرات مخرب روی بدن انسان دارد.تمام هستی  وکاینات بر پایه انرژی ، فرکانس و اعداد شکل گرفته است از موسیقی گرفته تا همه چیزهایی که در طبیعت وجود دارد شما اشکال هندسی بسیاری را گلها و یا صیفی جات مثل پیاز ، هویج برشی خورده ببینید. در فنگ شویی و موسیقی درمانی نیز این محاسبات ریاضی که همه از قوانین طبیعت آمده اند پی می بریم حال بیشتر راجع به محاسبات ریاضیات آن و فرکانس های ایجاد شده می پردازیم:

تاثیر فرکانس های صوتی در فنگ شویی و موسیقی درمانی

در سال ۱۹۳۰ دکتر رویال رایموند رایف توسط دستگاه فرکانسی که خودش ساخته بود موفق به درمان ۱۶ نفر از بیمارانی شد که مبتلا به ۱۶ نوع سرطان مختلف بودند. کار او بعدها به دلایلی که احتمالا می توانید حدس بزنید سرکوب شد، در اینجا فرکانس های ویژه ای وجود دارد که اثرات فوق العاده ای بر ذهن و بدن انسان دارد این دو فرکانس ۴۳۲ و ۵۲۸ هرتز هستند فرکانس ۵۲۸ به صدای معجزه معروف است که به بازسازی ساختار ژنتیکی و DNA مربوط است در سال ۲۰۱۰ یک الکترومغناطیس شناس به نام آقای جان هاچینسون از ونکوور کانادا با استفاده از فرکانس ۵۲۸ هرتز و دیگر فرکانس ها با موفقیت توانست آب آلوده را تصفیه کرد.

فرکانس ۴۳۲ هرتز معروف به فرکانس VIRTUS A (روتسA)

این فرکانس با ریاضیات تنظیم شده است که بیشترین سازگاری را با طبیعت دارد، موسیقی تنظیم شده با ورتس A اثر شفا دهندگی دارد چون بر اساس ریاضیاتی تنظیم شده که طبیعت از آن برای بازسازی خود استفاده می کند، هر دو فرکانس ۴۳۲ و ۵۲۸ هرتز نت های بعضی از موزیک های الهی گونه هستند که ثابت شده است می تواند ذهن و روح را شفا دهند، تمام آهنگسازان محبوب مانند

  • باخ
  • شوپان
  • موتزارت

همگی از فرکانس های ۴۳۲ هرتز برای ساخت شاهکارهای هنری خود استفاده کرده اند، اما از این زمان به بعد فرکانس ها به ۴۴۰ هرتز تغییر کردند. فرکانسی که با بدن انسان همسویی ندارد. این فرکانس در هیچ کجای طبیعت یافت نمی شود.

زمانی که افراد خاصی اثرات مخرب آن را در ذهن و بدن انسان فهمیدند از آن در جهت منافع خود استفاده کردند. آنها فهمیدند که چگونه موسیقی بر میزان جذب و مسخ شدگی افراد تاثیر می گذارد.

آیا خانواده راکلفرها به مردم دنیا خیانت کرده اند؟

اینجا یک داستان تاریخی وجود دارد، در آلمان نازی وزیر تبلیغات جوزف گولبلز مقیاس اصلی درجه بندی را از ۴۳۲ به ۴۴۰ تغییر داد در ۴۴۰ خلاقیت و احساس خفه می شود و از این طریق می توان توده بزرگی را تحت کنترل داشت بنابراین فرکانس ۴۴۰ توسط بنیاد راکفلر به عنوان استاندارد رسمی موسیقی به تصویب رسید.

اطلاعات زیادی به دلایل مشخصی از مردم پنهان شده است، اگر مردم قدرت فرکانس و صدا را بفهمند قادرند مشکلات بسیاری را در خود حل کنند، ترس و موانع منفی محبوس شده خود را رها کنند. احساسات ما تاثیر فیزیکی در جهان اطراف ما دارد و اگر بتوانیم این احساسات را با استفاده از فرکانس های مهمی چون ۴۳۲ و ۵۲۸ تقویت کنیم می توانیم بر اساس ماهیت فیزیکی آنها بسیاری از چیزها را به سمت خود جذب کنیم.

فنگ شویی و موسیقی درمانی و تاثیرات فرکانس ها بفرکانس ها چه تاثیری بر روح و روان ما دارند؟

بیائید اثرات چند مورد دیگر از فرکانس ها را بررسی کنیم، هر فرکانس اثر و شخصیت خاص خود را دارد

  فنگ شویی و موسیقی درمانی با فرکانس ۳۹۶ هرتز:

کمک می‌کند غم و اندوه به شادی و لذت تبدیل شود و احساس گناه از انسان دور شود.

فنگ شویی و موسیقی درمانی با فرکانس ۴۱۷ هرتز :

کمک می‌کند تا زخم‌هایی روانی پاک سازی شود و امکان تغییر و اصلاح در ما ایجاد گردد.موسیقی ۴۱۷ هرتز فرکانس تغییر و تجدید است. این فرکانس خاطرات و تاثیرات منفی را از عرصه ذهن و روح می زداید و به ما کمک می کند نقطه نظرمان را تغییر دهیم و با روحیه ای تازه با لحظه حال مواجه شویم.

فنگ شویی و موسیقی درمانی

فنگ شویی و موسیقی درمانی با فرکانس ۵۲۸ هرتز :

همان طور که قبلا گفتیم به عنوان فرکانس طبیعی زمین شناخته می شود. این فرکانس ها ساختار ژنها را بازسازی می‌کند و دگرگونی و معجزه را برای زندگی به ارمغان می آورد. موسیقی ۵۲۸ هرتز را تحت عنوان فرکانس ترمیم DNA می شناسند. ۵۲۸ هرتز بیو-انرژی سلامت و طول عمر است. ارتعاشاتش با هر آنچه درون ما و اطراف ما است طنینی هماهنگ دارد و هم در سطح مادی و هم روحانی تاثیر گذار است.

فنگ شویی و موسیقی درمانی

فنگ شویی و موسیقی درمانی با فرکانس ۶۳۸ هرتز :

فرکانس ۶۳۸ روابط شما را بهبود می بخشد و عشق و صبر را برای شما به ارمغان می آورد، فرکانس ۷۴۱ شما را به خدا نزدیک می کند قدرت بروز خود را در شما ایجاد می کند.همچنین پاکسازی سلول های سمی را انجام می دهد.

فنگ شویی و موسیقی درمانی

فنگ شویی و موسیقی درمانی با فرکانس ۸۵۲ هرتز :

۸۵۲ هرتز باعث بیداری درونی می شود و شمار ا به سمت معنویات هدایت می کند. موسیقی ۸۵۲ هرتز،انرژی های بد ناخودآگاه را آزاد می کند و دروازه تجربیات روحانی و شفای عمیق را باز می کند .

فنگ شویی و موسیقی درمانی

فنگ شویی و موسیقی درمانی با فرکانس ۹۶۳هرتز :

۹۶۳ هرتز کمک می کند که روح شما به تنظیمات اصلی خود برگردد و مستقیماً شما را به نور و یا خدا متصل می کند، معمولاً این فرکانسها برای بهبود ذهن و روح استفاده می شود. ملودی های ۹۶۳ هرتز(معروف به فرکانس خدا ) باعث بیدار شدن کندالینی ، فعال شدن غده صنوبری ، و پاکسازی “ورا” می شود.

فنگ شویی و موسیقی درمانی

فنگ شویی و موسیقی درمانی با فرکانس ۷۴۱ هرتز :

موسیقی ۷۴۱ هرتز به پاکسازی اورای روحی کمک می کند و سلول های بدن را سم زدایی کرده آسیب الکترومغناطیسی ناشی از تشعشات را درمان می کند. موسیقی چاکرای قلب و گلو ، ارتعاشات مثبت و انرژی عشق را جذب می کند به ارتباطات هماهنگی می بخشد، و اورا را پاکسازی می کند.

فنگ شویی و موسیقی درمانی

فنگ شویی و موسیقی درمانی با فرکانس ۴۳۲هرتز :

موسیقی ۴۳۲ هرتز دو نیم کره مغز را هماهنگ و سنکرون می کند! نیم کره منطقی و تحلیلی چپ و نیم کره خلاق و شهود راست و آنچه دانشمندان ” سنکرون کامل مغز” می نامند را می آفریند. پتانسیل ما به عنوان متفکر، هنرمند و موجودات روحانی را به بیشترین مزیان ممکن می رساند. همچنین موسیقیت ۴۳۲ هرتز درون بدن طنین می افکند! انسدادهای احساسی را می گشاید و همسویی با ضربان قلب کهکشان ایجاد می کند. این موسیقی ادراک را افزایش می دهد وضوح ذهنی را بالا می برد و قفل توانایی های شهودی را باز می کند . ارتعاشا طبیعی ۴۳۲ هرتز توسط موزارت و نویسنده ایتالیایی اپرا، جوزپه وردی استفاده می شد. سازهای موسیقی مصر و یونان باستان را روی این فرکانس هارمونیک تنظیم می کردند.

فنگ شویی و موسیقی درمانی | فنگ شویی ایران

فنگ شویی و موسیقی درمانی با فرکانس ۱۷۴هرتز :

موسیقی ۱۷۴ هرتز تغییر و تجدید است! این فرکانس خاطرات و تاثیرات منفی را از عرصه ذهن و روح می زداید و به ما کمک می کند نقطه نظرمان را تغییر دهیم و با روحیه ای تازه با لحظه حال مواجه شویم . فرکانس ۱۷۴ هرتز در درمان احساسی و فیزیکی اثر گذار است. این فرکانس در واقع یک آرام بخش طبیعی است که از طریق ریکسیشن عمیق درد را برطرف می کند و با بخشیدن حس امنیت و راحتی به اکوسیستم داخلی ثبات ذهنی به ارمغان می آورد.

فنگ شویی و موسیقی درمانی | فنگ شویی ایران

تاثیرات مخرب با فرکانس ۴۴۰هرتز :

موسیقی ۴۴۰ هرتز این فرکانس مخرب افکار است و به سمت اختلال عدم هماهنگی و عدم اتحاد سوق می دهد!به علاوه مغز را تحریک کرده تا یک طنین ناهماهنگ داشته باشد و در نهایت مریضی ها و جنگ ها را ایجاد می کند. این واقعیت کمک می کند تا بفهمیم چرا در اواخر قرن ۱۹ نیروهای تاریکی تولید موسیقی با فرکانس ۴۴۰ هرتز را تحمیل می کردند و در اروپا و امریکا لابی گری کردند تا این فرکانس به عنوان ارتعاش استاندارد کنسرت انتخاب شود.

فنگ شویی و موسیقی درمانی

فرکانس و تاثیرات موسیقی بر روی چاکراها و درمان

فرکانس 174 هرتز :

پایین ترین فرکانس در مقیاس 174 هرتز Solfeggio  هرتز مانند یک بیهوشی عمل می کند. این عالی است برای کاهش درد در بدن فیزیکی شما و همچنین درمان زگیل و میخچه که می تواند در را تسکین دهد . این فرکانس به شما احساس آرامش بخش و امن بودن ایجاد کند.

فرکانس 285 هرتز :

فرکانس 285 هرتز کمک می کند که بافت های بدن ترمیم و بهبود پیدا کند با ارسال پیام برای بازسازی اندام های آسیب دیده آنها را به حالت اولیه باز می گرداند . در بیماری های مثل شکستگی، سوختگی ، انفجار و سایر صدمات کمک بسزایی دارد. این فرکانس باعث ایجاد تغییرات مثبت در افراد نیز می شود.

فرکانس 369 هرتز چاکرای ریشه (آزادی ، گناه، ترس):

این فرکانس کم و منظم برای پاکسازی از احساس گناه ، ترس و تروما است . این فرکانس به از بین بردن تروماتیک جنسی کمک می کند . و از لحاظ فیزیکی به صورت گریه یا خنده بروز می کند .

فرکانس 417 هرتز چاکرای جنسی (رفع وضعیت ، تسهیل و تغییر):

این فرکانس کمک به تقویت خلاقیت و ایجاد تغییرات مثبت در زندگی شخصی است . این فرکانس برای تحمل استرس و تنش مفید است.به باز شدن انرژی های بلوکه شده احساسی ، ذهنی و فیزیک کمک می کند.

فرکانس 528 هرتز چاکرای خورشیدی ترمیم DNA بدن :

این فرکانس تغییرات و معجزات را در زندگی شخصی ایجاد می کند و اگر تغییری نا متقارن در DNA باشد به حالت اول باز می گرداند . برای بی اشتهایی ، تسکین درد ، کاهش وزن و برنامه ریزی مجدد مغز این فرکانس بسیار مفید است .

فرکانس 639 هرتز چاکرای قلب :

این فرکانس بسیار عمیق است. این فرکانس زمینه را برای تسلیم و بهبود روابط ایجاد می کند. این فرکانس ترمیم کننده روابط عاشقانه با تمام صمیمیت و آسیب پذیری است که به عنوان پایه و اساس برای روابط سالم و اتصال آنها به یکدیگر عمل می کند.

فرکانس 741 هرتز چاکرای گلو و قلب :

این فرکانس برای شهود و بیداری مناسب است هر گونه انسداد و گرفتگی در چاکرای قلب و گلو باشد این فرکانس باز و ترمیم می کند.

دانش و راز فرکانس ها در اختیار تیم فرکانسیک

تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک سالهاست دانش خود را در حوزه فرکانس ها بر لبه دانش حفظ کرده است و به عنوان تنها تیم تحقیقاتی در کشور و منطقه در این حوزه مطالعاتی فعالیت می نماید.

دکتر ماساروایموتو از برخی از این فرکانس ها در آزمایش معروف آب خود استفاده کرد او آب را در معرض فرکانس‌های خاصی قرار داده و سپس آب را منجمد کرد و با یک دوربین عکاسی قدرتمند از ساختار بلوری آن عکس گرفت چیزی که فهمید کاملا او را شگفت زده کرد. موسیقی بتهوون با فرکانس ۴۳۲ ساختار هندسی بسیار زیبایی در کریستال آب شکل داد، موسیقی راک و دیگر اشکال ۴۴۰ هرتز باعث شدند کریستال های آب آلوده به نظر برسند. اینجاست که باید بدانیم چرا باید به نتایج این آزمایش اهمیت نشان دهیم. زیرا بدن ما را ۷۰ درصد آب تشکیل داده است. اگر این فرکانس ها باعث تغییر ساختار آب میشوند پس این فرکانس ها می تواند باعث تغییر بدن ما هم بشوند.

تاثیر فرکانس موسیقی در ورزش و کاهش وزن

گوش دادن به موسیقی یک محرک قدرتمند است که عملکرد ورزشکار را در ورزش افزایش می دهد. اما ، در زمینه های دیگر نیز تأثیر شگفت انگیزی دارد. هنگامی که به موسیقی گوش می دهیم ، مغز ما موادی را آزاد می کند که روحیه ما را تقویت کرده و احساس رفاه را القا می کنند .

گوش دادن به موسیقی در حین تمرین تأثیر مثبتی بر سایر متغیرهای روانشناختی مانند سطح انگیزه ما دارد . ذکر این نکته مهم است که این تأثیر به معنای این نیست که ما قادر خواهیم بود از توانایی های جسمی خود فراتر برویم . با این حال ، نمی توانیم انکار کنیم که مطمئناً کمک می کند.

تأثیرات موسیقی در ورزش های هوازی

موسیقی می تواند به عنوان عاملی برای حواس پرتی عمل کند، این به نوبه خود به ما کمک می کند احساس خستگی کمتری داشته باشیم. دلیل این امر این است که ذهن بر ریتم یا متن آهنگ تمرکز کند  و نه احساسات بدنی ناخوشایند که ممکن است هنگام انجام تمرین تجربه کنیم.در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ما استفاده نمایید.

15 دیدگاه ها

  • امکانش هست چند نمونه از این موسیقی هایی که فرکانس متناسب با طبیعت انسان رو دارند رو بزارید

    • داخل گوگل می تونید سرچ کنید و کلی به شما موسیقی در فرکانس دلخواه داده میشه

    • سلام. اگه موتزارت تو زمان خودش یه قطعه رو با سازهای کوک شده با فرکانس ۴۳۲ هرتز رو نواخته و الان بعد این همه سال یه نفر دیگه بخواد همون قطعه موتزارت رو با ساز کوک شده با ۴۴۰ هرتز رو بنوازه. تاثیر مخرب داره؟ یا چون قطعه و نت ها آثار موتزارت هستن تاثیری نداره .
      لطفا بهم جواب بدید . من همیشه آثار موتزارت رو گوش میدم و نگرانم خطرناک باشه.

      • موسیقی اصلی رو بدون هیچ تغییر گوش کنید که فرکانس 432 هرتز هست اگر موسیقی اصلی رو ریمیکس یا تغییرات داخلش ایجاد کردن گوش نکنید چون تبدیل به 440 هرتز شده و کاملا اثر مخرب ایجاد می کنه

  • فرض کنید مثلا من فرکانس ۵۲۸ رو انتخاب کردم برای گوش دادن، تا چه مدت باید بهش گوش بدم؟
    یعنی مثلا چند روز باید گوش بدم تا تاثیر خودشو بزاره و اینکه روزی چند ساعت گوش بدیم و اینکه آیا باید زمان مشخصی برای گوش دادن انتخاب کنیم؟
    میشه مثلا توی یک روز هم به فرکانس ۵۲۸ گوش داد هم مثلا ۱۷۴؟

    • گوش دادن به فرکانس ها حداقل روز یک ساعت باید باشه می تونید در طول روز دو فرکانس رو انتخاب کنید . حداقل زمان استفاده که تاثیر بذار 21 روز هست و هر زمان در طول روز می تونید گوش کنید.

  • سلام ممکنه این فرکانس ها برای مغز مضر باشن؟
    چون من فرکانس بازکردن چاکراها رو گوش دادم امروز سرم کلا انگار بیحسه یا به قولا انگار رفتم تو حالت دلتا

  • ممکنه برای پاکسازی چاکراهها موسیقی هایی را ردیف کرد و هردفعه همونا پلی کنیم ؟

  • من با فرکانس ۵۲۸ به شدت حالم بد میشه. سردرد، ضربان قلب، حالت تهو و تنگی نفس پیدا می‌کنم. میدونید علتش چیه؟

    • باید پاکسازی چاکراها رو انجام بدید بدن مقداری انرژی منفی گرفته و چون شما فرکانس مثبت رو می خوایید جایگزین منفی کنید حالت تهو و تنگی نفس بهتون میده یا مرتب باید ادامه بدید تا کامل فرکانس بدنتون مثبت بشه و کاملا درست میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *