فنگ شویی مجرد ها

فنگ شویی مجرد ها


مقدمه

هر فرد آرزوی ازدواج مطلوب و خلاص شدن از وضعیت مجردی را دارد. همه آرزو می‌کنند که جفت مناسب خود را پیدا کنند و یک ازدواج سعادتمندانه داشته باشد. بنابراین برخی افراد ممکن است از راهکارهای فنگ شویی مجردها استفاده کنند و صدای زنگ زناشویی خود را به صدا در بیاورند و برای بهبود شانس ازدواج از آن استفاده کنند و از وضعیت مجردی خارج شوند.

فنگ شویی جذب عشق

استفاده از فنگ شویی می‌تواند به مردان و زنان مجرد و برای جذب همسر کمک کند تا شانس خود را در عشق بهبود بخشند و بزودی ازدواج کنند. عناصر فنگ شوی برای جذب عشق چه فایده‌ای دارند؟ بیایید باهم در مورد نکات فنگ شویی مجردها و جذب شانس عشق و ثروت جذب خواستگار و فنگ شویی بازگشت معشوق و یا پیدا کردن نیمه دیگر در زندگی را بررسی کنیم.

فنگ شویی مجرد

نکات مربوط به جذب عشق

راه های متفاوت و متنوعی در فنگ شویی جذب عشق توصیه میشود. در اینجا به صورت تیتر وار می توانید بخشی از آنها را مطالعه کرده تا همسر مورد علاقه خود را جذب کنید.

فنگ شویی اتاق خواب برای جذب عشق

1. تخت خواب را در مقابل دیوار قرار ندهید زیرا انرژی روابط جدید را مسدود می‌کنید. بهتر است تختخواب خود را به‌گونه‌ای قرار دهید که فضای مساوی در هر دو طرف وجود داشته باشد و با ارسال یک سیگنال دعوت‌کننده، جریان متعادل چی ایجاد کنید.

2. بالش‌های اضافی یا اسباب‌بازی‌ها را از رختخواب خود جدا کنید. زیرا رختخواب فضای خالی برای ورود شخص جدید را ندارد و انرژی را مسدود کرده‌اید.

3. باید اطمینان حاصل کنید که در کمد و تختخواب خود، فضای خاص و خالی و تمیز ایجاد کنید. بنابراین به کمک فنگ شویی جذب همسر شما آماده هستید تا از همسر دیگر در زندگی خود استقبال کنید.

4. اگر هنوز هم ‌تخت خواب تک نفره استفاده می کنید، باید یک‌تخت بزرگ‌تر را در نظر بگیرید.

برای مجرد ها توصیه می‌شود یک میز کنار تختخواب یا شب خواب در هر دو طرف تختخواب خود قرار دهید که همبستگی را در روابط و فضای همدلی ایجاد کند.

این‌یکی از رایج‌ترین نکات فنگ شویی برای جذب روابط عاشقانه است.

رنگ در فنگ شویی عشق

5. در فنگ شویی جذب همسر و معشوق توصیه می شود از رنگ‌های قرمز در تختخواب خود استفاده کنید قرمز معنای جشن و عشق را دارد به همین دلیل در عروسی‌ها بیشتر از رنگ قرمز استفاده می شود.

ملحفه، بالش و لحاف و یا روتختی خود را به رنگ‌های شاداب تبدیل کنید، شما را به جنس مخالف نزدیک‌تر می‌کنند و انرژی فرد مناسب را برای شما به ارمغان می‌آورند. می‌توانید از نخ‌های قرمز رنگ بلند نیز در زیر بالشت خود استفاده کنید. موضوعات قرمز را زیر بالش قرار دهید اگر نخ‌های قرمز رنگی را که همان طول و یا بلندتر از بالش است، در زیر آن قرار دهید، می‌توانید ازلحاظ عاشقانه فرصت‌های بیشتری به دست آورید.

(توصیه می شود مقاله راز نگ در فنگ شویی را مطالعه کنید)

انرژی بخشیدن به گوشه عشق با نماد عشق در نقشه bagua،

6. منطقه عشق یا رابطه خانه در فنگ شویی کلی بخش جنوب غربی قرار دارد. شما می‌توانید از این بخش عشق خاص با کریستال کوارتز صورتی گل رز استفاده کنید. حتماً هر گل مرده یا خشک ‌شده در فضای خود از بین ببرید. شما همچنین می‌توانید نقاشی گوشه جنوب غربی با رنگ صورتی نرم را در نظر بگیرید.

محاسبه عدد کوا در ازدواج

بر اساس عدد کوا جایگاه عشق و همبستگی و فنگ شویی رابطه متفاوت می‌باشد که برای آگاهی دقیقتر، می‌توانید به فایل محاسبه عدد کوا و جایگاه‌ها مراجعه کنید. هر عدد کوا بسته به جایگاه خود راهکارهای متفاوت‌تری دارد.

7. فنگ شویی ازدواج وابسته به عدد کواست. عدد کوا در ازدواج مشخص می کند که چه کار هایی به شخص شما کمک می کند تا بتوانید از راه فنگ شویی جذب عشق  و ثروت داشته باشید. برای تعیین عدد کوای خود به صفحه محاسبه آنلاین عدد کوا در همین سایت مراجعه کنید.

8. حتی اگر تمام نکات فوق در مورد فنگ شویی عشق را برای خود اعمال کرده‌اید ولی اگر در تمام طول سال در خانه بمانید و معاشرت نکنید، در واقع کاری نکرده اید. بنابراین از خانه بیرون بروید و به دنبال شانس بیشتری برای دیدار با نیمه دیگر خود به دست آورید. خود را درگیر فعالیت‌های اجتماعی کنید.

فنگ شویی عشق

فنگ شویی مجردها و انتخاب لباس‌ها

رنگ از قدرت زیادی برخوردار است که نباید نادیده گرفته شود. صورتی می‌تواند جذابیت را بهبود بخشد که برای خانم‌ها مشهود است.

9. دختران با لباس صورتی و استفاده از رژ لب صورتی و پسران در لباس‌های روشن‌تر، شانس بهتری برای جذب جنس مخالف خواهند داشت. اگر این قانون را رعایت کنید، جنس مخالف به‌احتمال‌زیاد به شما نزدیک می‌شود و شما شانس بیشتری خواهید داشت و در بین مردم محبوب‌تر خواهید بود.

فنگ شویی مجردها و انتخاب مدل مو

به‌طورکلی، زن از لطافت و انرژی یین برخوردار است موهای بلند نمادی از یین است درحالی‌که موهای کوتاه نمادی از یانگ است.

10. درنتیجه، دختران دارای موهای بلند و پسران دارای موهای کوتاه، با جنس مخالف شانس بهتری برای جذب نیمه دیگر خود خواهند داشت.

از نظر فنگ شویی، عشق به معنای جریان چی در بین زن و مرد است؛ اما چگونه جریان چی را تقویت کنیم؟ اول ‌از همه، باید پیشانی خود را که ورودی چی در بدن شما است، در معرض دید خود قرار دهید. اگر پیشانی شما از مو پوشانده شود، جریان چی chi را مسدود می‌کند. علاوه بر این، موهای بلند بیش‌ از حد تضمین کننده پیدا کردن عشق مناسب برای شما نیست. برای تقویت جریان چی، مرد باید موهای کوتاهی داشته باشد و یک زن پیشانی خود را نپوشاند.

فنگ شویی مجردها و انتخاب کفش

11. کفش‌های قرمز برای دختران بهتر است در حالی ‌که کفش‌های سیاه ‌و سفید برای پسران مناسب تر می باشد. اما استفاده از کفش‌های روشن در فنگ شویی جذب عشق برای هر دو جامعه دختران و پسران بهتر است.

ترجیحاً دختر خانم‌های جوان از کفش مشکی استفاده نکنند.

12. از دستبندهای رز کوارتز برای جذب عشق خود استفاده کنید. این رنگ‌ بر اساس حیوانات و زودیاک چینی معین ‌شده است.

نه زیاد چاق و نه زیاد لاغر باشید

13. اگر خیلی لاغر باشید، این شانس را نخواهید داشت که با جنس مخالف ارتباط خوبی برقرار کنید؛ و خیلی زیاد هم چاق نباشید در آسیای شرقی مثالی دارند که هر چه جوان چاق‌وچله باشه نعمت و فراوانی دارد و سالم‌تر هست و خوشبختی رو میاره درحالی‌که فردی که خیلی لاغر و نازک باشه در معرض بیماری و دور کردن برکت است. (من نمی گم مردم قاره آسیا میگن در ایران هم‌زمان قاجار به زنان به همین شکل نگاه می‌کردن هر چی دخترخانم‌ها وزن بیشتری داشتن بیشتر مورد پسند بودن حالا الان همه چی عوض‌شده نمی دونم دیگه قانون اون موقع اینا بوده)

 از روغن گل رز استفاده کنید

14. در هنگام مطالعه یا روی میز اداری خود از اسانس گلاب استفاده کنید تا با جنس مخالف روحیه‌ای آرام و شاد داشته باشید.

بوی مطبوع که در اطراف شماست باعث می شود که در روابط شما تاثیر مثبتی داشته باشد. همچنین افرادی که دور و بر شما قرار می گیرند نیز از این بوی مطبوع تاثیر می پذیرند.

گل‌های جلوی پنجره برای مجردها

15. گل به معنای شانس با جنس مخالف است، درحالی‌که گل‌های قرمز باعث شانس بهتر شما می‌شوند. ممکن است برای خوشبختی با جنس مخالف، چند گل قرمز در کنار پنجره اتاق خود قرار دهید. گلها عوامل طبیعی و زنده در خانه هستند که باعث ایجاد انرژی مثبت در فضای خانه می شوند. اما باید مراقب باشید که چگونه از آنها استفاده می کنید. برای استفاده درست از گیاهان و گلها در فنگ شویی بهتر است ابندا مقاله گیاهان در فنگ شویی را مطالعه کنید.

نماد عشق در فنگ شویی

نماد ماهی جفت عقیق  برای جذب عشق برای مجرد ها و برای تحکیم روابط زناشویی برای افراد متاهل در قسمت محصولات مراجعه کنید.

فنگ شویی مجردها

مجسمه‌های مذهبی یا هر مجسمه ای را در اتاق‌خواب خود قرار ندهید. زیرا اولاً مناسب نیست و دوم اینکه این که استفاده از آنها نشانه‌ای است مبنی بر اینکه به شروع رابطه ی عاشقانه علاقه مند نیستید.

دیگر نمادهایی که در فنگ شویی ازدواج و جذب عشق مد نظر است، انتخاب صحیح آثار هنری استفاده شده در خانه و یا محل کار است. آن دسته از آثار هنری را که نشان‌دهنده عشق است را انتخاب کنید. مانند دو عاشق که همدیگر را هنگام طلوع خورشید در آغوش گرفتند. از کارهای هنری که خشونت، غم و اندوه و همچنین  آثار هنری مذهبی، خودداری کنید.

برای جذب جفت خود باید از المان‌های جفتی در اتاق خود استفاده کنید یک جفت شمعدان، عکس یک جفت عاشق یا دو قلب کوارتز لازم است که عشق را به شما منتقل کند.

کلام فنگ شویی ایران 

در مقاله فوق با شرایطی مجردها می توانند به همراه و همسر خود برسند آشنا شدیم. این موارد برای ایجاد فضای ذهنی در مجرد ها بسیار حائز اهمیت است. استاد دایی زاده در مورد اذعان کردند که وقتی مجردی ذهنیتی برای ازدواج پیدا می کند که همه موارد را همراه هم انجام دهد. این اقدامات فرد را در مسیر ازدواج قرار می دهد. بنابراین پیشنهاد می شود با دقت مقاله را مطالعه کنید و در صورت نیاز به سوال با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. بی شک اسباب خرسندی ماست که از نظراتتان بهرمند شویم.

در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ما استفاده نمایید.

8 دیدگاه ها

  • ممنون مقاله ی خیلی خوبی بود .من شنیده بودم که رز کوارتز انسان رو در همون حالت قرار میده
    یعنی اگر مجرد باشین همچنان مجرد خواهی ماند و اگر متاهل باشین هم متاهل خواهید ماند…. اینو استاد فنگ شوییم گفته پس یعنی غلطه؟

    • سلام ، سنگ رز کوارتز دارای انرژی هست و انرژی زوج و عشق و روابط رو با خود داره چه برای مجردها و چه برای متاهل ها

  • سلام يه سوال داشتم ازتون من و خواهرم هر دو رو يه تخت مي خوابيم و فضا اتاق كوچيك هست مجبورا يه سمت تخت به ديوار هست و اين كه ميز كار من داخل اتاق هست البته من اون رو با پارچه سفيد مي پوشونم اين كه ٢ نفر رو به تخت هستيم مشكل به وجود مياره ؟؟؟

    • قطعا روی یک تخت نباید بخوابید چون برای جذب و پیدا کردن زوج مناسب دچار مشکل خواهید شد ترجیحا تخت را جدا کنید

  • سلام.ممنون از مطالبتون.امکانش هست راهنمایی کنید بنده که عنصرم چوب هست و همسرم که عنصر خاک چگونه میتونیم قسمت هارو تقویت کنیم و رابطمون گرم بشه.و رابطه با فرزند مربوط به کدوم قسمته و چجوری تقویت میشه با عکس مشترک؟

    • سلام وقت شما بخیر شما می تونید طبق پلان و تاریخ تولد کل اعضای خانواده از خود خانم مهندس مشاوره دریافت کنید

  • سلام من مجردم و اتاقم یک تخت دونفره قدیمیه که بخاطر فضای کم اتاق به دیوار چسیده و میز کامپیوتر و کمد هم هست اگر وسایل اتاقمو کمتر کنم تاثیر داره؟ و اینکه عنصرم فلز هست اتاقم سمت شمال شرقیه تاثیرشو میفرمایید؟

    • اگر تخت از اول مال خودتون نبوده ترجیحا تخت رو عوض کنید و از نماد های جفتی در جهت عشق و روابط شخصی خودتون بر اساس عدد کوا استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *