پروژه جردن بازسازی و تغییر دکوراسیون

در پروژه جردن که یک رستوران و کافی شاپ می باشد ! صاحب جدید این مکان می خواستند که بر اساس علم فنگ شویی تغییرات و بازسازی انجام شود. برای دیدن مراحل اجرا می توانید فیلم زیر را مشاهده کنید.

در یک رستوران و کافی شاپ نیازمند چه چیز هستیم ؟

  • فضایی آرام و دلنشین

  • جذب مشتری بیشتر

ما با بررسی های انجام شده بسیاری از المانها را که چرخه مخرب یا فرسایش را ایجاد کرده بود که باعث شده بود جذب مشتری صورت نگیرید را بررسی کردیم و تغییراتی از نظر

  • رنگ محیط
  • رنگ سقف
  • تغییر و جابجایی میز و صندلی ها بر اساس رنگ و جنس
  • ایجاد فضای سبز و….

 

ایجاد نمودیم . همچنین این مکان با تغییر نام که با فرکانسها و ارتعاشات مالی در نظرگرفته شده است رنگ لوگو ، تابلو و … همه موارد از کلیات تا جزئیات بر اساس علم فنگ شویی و بر اساس عدد کوا صاحبان کار بررسی و اجرا شده است.

زمانی که فضا و محیط را هماهنگ و همسو با انرژی های موجود بررسی و ایجاد نماییم باعث می شود تا بتوانیم هر آنچه می خواهیم از نظر کسب درآمد بیشتر و جذب مشتری و… را بدست آوریم! در پروژه جردن سعی کردیم تمام موارد را از جزئیات تا کلیات بررسی کنیم و همه موارد را اجرا نماییم.

جالب اینجا هست که مشتری ها نیز از حس خوبی که در محیط دریافت می کنند احساس رضایت نموده اند ! چند نمونه از نمادهای فنگ شویی موجود در آن محیط برای مشتریان جالب بوده است که از سیستم فنگ شویی در اجرای محیط استفاده شده است.

فضای سبز بیرون حتی اندک باعث می شود که هم انرژی های مثبت از بیرون به داخل محیط وارد شود و بهترین انرژی ها را هم فضای بیرون هم درون را ایجاد شود.

سکه ایچینگ 

قورباغه ثروت (وزغ سه پا) مجسمه و نماد ثروت

 

در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ما استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *