پروژه آهار

پروژه آهار


روژه آهار بر اساس علم فنگ شویی

در پروژه آهار که از صفر تا صد این بنا بر اساس علم فنگ شویی طراحی و اجرا شده است ! تمام متریال داخلی آن از رنگ و حتی چیدمان داخلی نیز بر اساس این علم اجرا شده است .

پروژه آهار
پروژه آهار

این بنا از طرف جلو به رودخانه و از طرف پشت به کوه متصل است ! این بهترین حالتی است که می توان انرژی را به چرخش در آورد از نظر سازه و ساخت طوری طراحی شده گردش این نیرو به راحتی در محیط ما به وجود آید.

بخش داخلی پروژه :

در دکوراسیون داخلی پروژه آهار دیوار های پشتی از آجر نما استفاده شده است تا همان بخش کوه و عنصر خاک را تقویت کند. ایجاد سقف کاذب دایره برای چرخش بهتر و راحت تر انرژی می باشد و بخش جلوی بنا و درب ورودی از المان های عنصر آب مانند رنگ درب و ایجاد حوضچه و … اجرا شده است. 

پروژه آهار

بخش خارجی پروژه :

رنگ شیروانی ها و نوع سازه بر اساس عدد کوا شخصی صاحب بنا طراحی شده زیرا انرژی ها در کل به جز انتقال پیدا می کند! بخش بیرونی آن و باغ و باغچه بر اساس فنگ شویی طراحی شده است ! در قسمت بیرونی و درب ورودی رو به رودخانه بر اساس عنصر آب و بر اساس رنگ طراحی شده است.

در پروژه آهار رنگ ها و کلیه متریال در سرویس بهداشتی ، شاه نشین تا اتاق ها همگی بر اساس قطب نما و تعیین جهات هشتگانه و 45 درجه بررسی و تعیین شده است. همچنین بر اساس عدد کوا اعضای خانواده به صورت جزیی تر در قسمتهای خاصی از دکوراسیون داخلی طراحی و اجرا شده است. درست است که ویلا ها برای بعضی از اشخاص روزانه استفاده نمی شود و شاید برای تعطیلات آخر هفته و یا زمان های خاصی به ویلاهای خود به صورت تفریحی بیایند و استفاده کنند. ولی باید در نظر داشت که ویلا ها نیز جز سرمایه های ما هستند و ما از ملک شخصی خود استفاده می کنیم که باید تمام تمهیدات را از همه لحاظ فعال نمودن انرژی های شادی، سلامتی ، ثروت و…. همه را در نظر داشت و آن را اجرا کرد.

 

مهندس دایی زاده مدیرپروژه و طراح نما و دکوراسیون داخلی بر اساس علم فنگ شویی
مهندس دایی زاده مدیرپروژه و طراح نما و دکوراسیون داخلی بر اساس علم فنگ شویی

در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ما استفاده نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *