ورود به خانه جدید

ورود به خانه جدید


فنگ شویی خانه جدید چه تاثیر دارد؟

حرکت به یک خانه جدید می تواند یک تجربه واقعاً هیجان انگیز باشد! همه ما آرزو می کنیم تا یک شروع تازه و آغاز جدید و شاد داشته باشیم ، حتی اگر بیشتر اوقات ما در برابر رها کردن خاطرات گذشته و  قدیمی مقاومت می کنیم. رفتن به خانه جدید یکی از بهترین زمانها برای استفاده از فنگ شویی برای ایجاد فضایی از طراوت ، شفافیت و خوشبختی در خانه شما است.هنر و علم باستانی فنگ شویی می تواند به شما در آزادسازی انرژی قدیمی و همچنین دعوت از جدید به زندگی شما کمک کند.

با این حال ، یک قدم  بسیار مهم در فنگ شویی خانه جدید وجود دارد که مهم است بدانید هنگام که آماده رفتن به خانه جدید خود هستید. باید انرژی های قدیمی را رها کنید و همه چیز را پاکسازی و اهداف جدید را تعیین کنید و با یک پایه انرژی پاک و کاملاً پاکسازی شده شروع کنید.این مهم است که بدانید خانه ها خاطره دارند ، درست مانند انسانها و همه موجودات انرژی تمام وقایعی که در گذشته اتفاق افتاده اند در داخل خانه و محیط فرو می روند. هوشمندانه ترین راه برای رفتن هنگام ورود به خانه جدید ، انجام برخی از فضای پاکسازی ها هست تا اطمینان حاصل کنید که تمام انرژی های منفی و قبلی آن از بین رفته باشد.

 

برای ورود به محیط جدید باید مراسم پاکسازی را انجام دهیم !

چرا که نمی دانیم قبل از ما چه کسی در آنجا زندگی می کرده و چه انرژی هایی در این مکان در حرکت است ؟ یا کسانی که آن محیط را ساخته اند چه انرژی داشته اند ما برای این که این انرژی ها را از محیط دور کنیم و انرژی مربوط به خود را در محیط زندگی و خانه جدید به حرکت درآوریم باید مکان را پاکسازی کنیم (.به مقاله پاکسازی محیط مراجعه کنید.)

فنگ شویی خانه جدید

پس از انجام برخی از فضای پاک سازی ، به این 10 منطقه مهم فنگ شویی توجه بیشتری کنید.

یک درب جلو ورودی اصلی

یک خانه تنها می تواند انرژی فنگ شویی خوبی جذب کند که دارای یک درب داخلی قوی و ورودی اصلی خوب باشد. از بهترین رنگ درب فنگ شویی گرفته تا بهترین دکور برای ورودی اصلی خود استفاده کنید. که می توانید نسبت به جهت قرار گیری آن از یک کارشناس فنگ شویی کمک بگیرید .

راه پله مقابل درب ورودی  مهمترین موضوع این است که خانه چطور انرژی مورد نیاز را جذب کند. زمانی که راه پله مقابل درب اصلی قرار دارد انرژی فنگ شویی به سرعت به طبقه ی پایین یا بالا رفته و طبقه ی اصلی خانه را ترک می کند. در نتیجه انرژی لازم در خانه نخواهد بود. و باید از یک جدا کننده مثل شیشه استفاده نمود تا انرژي را به داخل هدايت نمايد

 راه پله در مرکز خانه

به عنوان یک قانون کلی راه پله در مرکز خانه در فنگ شویی مناسب نیست و باید به آن رسیدگی شود. اگر در مرکز خانه یا محل کار شما راه پله وجود دارد  بدون در نظر گرفتن این که چه نوع طراحی، مواد یا رنگی دارد شاید باید به دنبال راه حل های برای برقراری تعادل انرژی را در فضا برقرار باشید

فضای بدون درهم و برهمی

یک فضای منظم و بدون درهم و برهمی بهترین پایه و اساس فنگ شویی برای خانه جدید شما است. این بدان معنی است که در حالت ایده آل ، شما قبل از حرکت به فضای جدید خود را کامل از هر گونه بهم ریختگی نجات دهید برای جلوگیری از جمع شدن درهم و برهمی در خانه جدید خود ، حتما با یک سیستم سازماندهی خوب شروع کنید. هنگامی که هر کالایی در خانه شما وارد می شود با یک برنامه ریزی و یک نظم از فضای خاص خود برخوردار است ، احتمال ایجاد درهم و برهم کاهش می یابد.

یک آشپزخانه خوب فنگ شویی

فنگ شویی چیدمان خانه جدیدآشپزخانه اولین منطقه ای است که می توانید هنگام ورود به خانه جدید ، انرژی و فنگ شویی داشته باشید. مقداری گیاهان تازه را درون آشپزخانه خود بیاورید ، یک فنجان چای خوری مناسب درست کنید و همیشه از گلهای تازه و یک کاسه را با میوه های رنگارنگ بر روی میز پر کنید. به عبارت دیگر ، تمام تلاش خود را برای به دست آوردن مالکیت پر انرژی از آشپزخانه جدید خود داشته باشید ، و همچنین آن را به بیان انرژی شادی ، خوشبختی و تغذیه تبدیل کنید. تمام خانه شما از لرزشهای شاد و سالم در آشپزخانه شما بهره مند خواهد شد.

فنگ شویی خانه جدید دکوراسیون منزل با روح و روان

هرچه ارتباط بهتری با هر کالای مورد نظر خود داشته باشید! سطح انرژی خود را بهتر و واضح تر خواهید کرد. در فنگ شویی خانه جدید وقتی محصولی را که دوست دارید تهیه می کنید احساس خوشبختی و شادی می کنید و این انرژی عشق و خوشبختی انرژی حمایتی را برای شما و خانواده تان ایجاد می کند. وسایل تزئینی که شاید به نظر نمی رسد درهم و برهمی باشد اگر به آنها احتیاج ندارید به راحتی درهم و برهم می شوند اگر آنها را دوست ندارید یا به ندرت از آنها استفاده می کنید آنها را ببخشید یا بفروشید. بگذارید تمام مواردی را که دوست ندارید یا به آنها احتیاج ندارید از محیط شما خارج شوند.

فنگ شویی خانه جدید در اتاق خواب شما

اتاق خواب شما مهمترین اتاق خانه است! اگر اتاق خواب انرژی ناخوشایندی داشته باشد ، خانه ای شاد نخواهید داشت؛ در اتاق خواب جدید خود سعی کنید برنامه ریزی دقیق و اصولی داشته باشید و از همان ابتدا یک نظم خوبی به کمد لباسها، میزها و… داشته باشید نکات زیادی برای کمک به شما در ایجاد یک اتاق خواب خوب در فنگ شویی وجود دارد که به مقاله فنگ شویی به اتاق خواب مراجعه کنید.

سرویس بهداشتی روبروی درب ورودی

فنگ شویی خانه جدیداگر سرویس بهداشتی روبروی درب ورودی خانه قرار داشته باشد بیشتر انرژی به سادگی از طریق سیاه چاله های سرویس بهداشتی خانه را ترک خواهد کرد و هیچ انرژی مثبتی برای تغذیه ی خانه باقی نخواهد ماند.

حمام در مرکز خانه

یک حمام در مرکز خانه اغلب یک حالت مخرب در فنگ شویی است! از آنجایی که مرکز خانه ی شما قلب فضا شما را تشکیل می دهد باید محیطی باز و روشن باشد و در آن زیبایی را حس کنید. در علم فنگ شویی مرکز خانه ی شما جایی است که تمام خانه از آن انرژی می گیرد.

اتاق خواب بالای پارکینگ

به عنوان یک قانون در فنگ شویی خانه جدید! قرار داشتن اتاق خواب بالای گاراژ و یا پارکینگ به دو دلیل مناسب نیست. در پارکینگ رفت و آمد زیاد است و یا انبوهی از ماشین آلات با جنس آهن که باعث می شود انرژی در آن ثبات نداشته باشد، خلاف چیزی که شما برای آرامش اتاق خواب خود می خواهید. همچنین یک اتاق خواب در بالای پارکینگ بستر مناسبی برای انرژی نیست و باعث می شود آرامش و خواب راحتی در آن وجود نداشته باشید.

 خانه های روبروی بیمارستان ها

هنگام خرید یا اجاره مکان طبق اصول فنگ شویی زمانی که خانه ای روبروی بیمارستان قرار دارد و افرادی که با انرژی منفی و بیماری وارد بیمارستان می شوند و سطح انرژی پایین دارند در فضا نیز ایجاد می شود و این انرژی رو به اطراف نیز منتقل می سازد. بهتر است از یک آینه باگوا یا یک آینه محدب برای برطرف کردن این انرژی ها استفاده کنید.

در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ما استفاده نمایید.

6 دیدگاه ها

  • خیلی ممنونم ازتون. امکانش هست برا طبقات اول اپارتمانا که ناچارا روی پارکینگ قرار میگیرن راه کار بفرمایید.مرسی

    • داخل پارکینگ از یک آینه استفاده کنید که به سقف چسبیده آینه رو به پارکینگ باشد

  • دستشویی خانه ما روبروی در ورودی هست یک متر فاصله داره البته چطور میشه هدر رفت انرژی رو از بین برد

  • ممنون از توضیحات تون لطفت درباره جهت شرق خانه که درب ورودی اصلی هست چه راهکاری انجام بدهیم که برا سلامتی مفید باشد ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *