پرنده در فنگ شویی

پرنده در فنگ شویی


فنگ شویی پرندگان مقدمه

پرنده در فنگ شویی  و در بسیاری از فرهنگ ها، از جمله دیگر سنت های آسیایی، دارای اهمیتی فوق العاده است. پرندگان نمادهای قدرتمندی هستند که در کاخ ها و همچنین در ساده ترین تزئینات یافت می شوند. اصول فنگ شویی در مورد اتصال به دنیای طبیعی است، بنابراین فنگ شویی حیوانات و فنگ شویی پرندگان کلیدی هستند. پرندگان نمادهای جذابی هستند زیرا می توانند آزادانه از زمین پرواز کنند. این حیوانات در آسمان پرواز می کنند و ما را به آسمان ها متصل می کنند. پرندگان به عنوان پیام آوران الهی در نظر گرفته می شوند تا درخواست های فروتنانه ما را به اوج برسانند. بعد ماورائی پرندگان با بقیه موجودات کره زمین متفاوت است و پرندگان می توانند طبق فرکانس خلقتشون صدای کائنات را دریافت کنند.

در اینجا تعدادی از پرندگان و نماد فنگ شویی آنها وجود دارد که به بررسی آنها می پردازیم. شما بر اساس فنک شویی پرنده می توانید تصاویر آنها را در خانه و زندگی خود بگنجانید تا ویژگی هایی را که می خواهید پرورش دهید بیان کنید. برخی از راه های مورد علاقه ما برای گنجاندن نمادهای پرنده در خانه عبارتند از:

  • کاغذ دیواری
  • اثر هنری
  • عکس ها
  • سرامیک
  • گلدان های تزئین شده
  • مجسمه ها
  • نقاشی

مانند همه چیز در فنگ شویی، پرندگان نیز معنا و کاربردهای خاصی دارند. بیایید با همه پرندگان مختلف فنگ شویی و نحوه استفاده از آنها در خانه خود آشنا شویم!

پرندگان در فنگ شویی نماد چیست؟

در فنگ شویی، پرندگان نماد آزادی، خوشبختی، شادی، عشق و رسیدن خبرهای خوب هستند. پرندگان نشان دهنده انرژی یانگ هستند که سریع، بلند، پر جنب و جوش و فعال است. از آنجایی که پرندگان آزادی حرکت و هوش دارند، بازدید از آنها لحظه خاصی است. آنها اغلب به‌عنوان پیام‌رسان یا نشانه‌هایی از خبرها و اتفاقات آینده دیده می‌شوند.

در فنگ شویی، پرندگان و سایر تصاویر حیوانات به طور کلی به عنوان نماد در خانه شما استفاده می شود. از پرندگان می توان برای افزایش ثروت، فراوانی و انرژی یانگ استفاده کرد. تصاویر پرندگان همچنین می توانند برای افزایش موفقیت در تجارت یا روابط مورد استفاده قرار گیرند.

البته انواع مختلف پرندگان معانی مختلفی در فنگ شویی دارند، بنابراین اگر می خواهید از پرندگان در فنگ شویی استفاده کنید، دانستن معانی آنها بسیار مفید است.

انواع پرندگان و معانی فنگ شویی آنها

طبق اصول فنگ شویی همه چیز دارای فرکانس و انرژی است بنابراین تصور می شود که برخی از پرندگان شانس و خوش شانسی را جذب می کنند، در حالی که برخی دیگر بدشانس در نظر گرفته می شوند. پس به صورت کلی دو نوع پرنده وجود دارد:

  • پرنده خوش یمن در فنگ شویی
  • پرنده بد یمن در فنگ شویی

الف) پرندگان خوش یمن در فنگ شویی

1. پرنده در فنگ شویی: جغد

پرنده در فنگ شویی
پرنده در فنگ شویی

جغدها نمادهای خرد و دانش هستند، اما شکارچی نیز هستند، به این معنی که می توانند محافظان سرسختی باشند. دیدن جغد فال نیک است، یعنی شانس و اقبال خوب در راه است.

طبق اصول فنگ شویی پرنده می توانید یک جغد را در نزدیکی درب ورودی خود قرار دهید تا از فراوانی استقبال کنید و خانه خود را از شر و انرژی منفی محافظت کنید. یا می توانید یک جغد را در منطقه دانش و خرد خانه خود قرار دهید تا عقل و یادگیری را تقویت کنید و به دانش آموزان خانواده خود کمک کنید. در کشور آلمان المان جغد و پرنده جغد به عنوان یک نماد خوش شانسی بسیار طرفدار دارد و همه افراد از نماد یا المان این پرنده در محیط خود استفاده می کنند .

2. پرستو در فنگ شویی: پرستو

پرستو در فنگ شویی
پرستو در فنگ شویی

پرستوها به دلیل الگوهای مهاجرتشان نماد شروع جدیدی در فنگ شویی هستند. در چین، آنها پرنده بهاری می شناسند، که نشان دهنده پایان زمستان است. آنها نشان دهنده رشد، انرژی مثبت و شروعی تازه هستند.

پرستوها همچنین پرندگان بسیار فعال و اجتماعی هستند، بنابراین انرژی آنها با خوش شانسی، موفقیت، خانواده و برکت همراه است. می توانید پرستوها را در نزدیکی درب ورودی خود قرار دهید تا اخبار خوب و فرصت های جدید را به دست آورید، یا آن را در منطقه ثروت خود برای افزایش موفقیت و خوش شانسی قرار دهید!

3 پرنده در فنگ شویی: مرغ ماهی خوار

پرندگان در فنگ شویی
پرندگان در فنگ شویی

در اساطیر چینی، مرغ ماهی خوار با طول عمر و اشراف همراه است. تصور می شود که آنها شکاف بین آسمان و زمین را پر می کنند. آنها همچنین نشان دهنده عشق، وفاداری و صلح هستند!

شما می توانید تصاویر مرغ ماهی خوار را در بخش سلامتی فنگ شویی خانه خود قرار دهید تا زندگی سالم و طولانی داشته باشید، یا در منطقه محبوبیت و شهرت خانه خود برای افزایش موفقیت قرار دهید. برای یافتن بخش سلامتی و موفقیت و ثروت و سایر مکان های اشاره شده می توانید از مشاوره های فنگ شویی کمک بگیرید.

4. پرندگان در فنگ شویی: ققنوس

ققنوس در فنگ شویی
ققنوس در فنگ شویی

در فنگ شویی، ققنوس نمایانگر خوش شانسی، تولد دوباره و شروع جدید است. ققنوس پس از لحظات سخت از خاکستر برمی خیزد و رسیدن به موفقیت و سعادت را نشان می دهد.  ققنوس در فنگ شویی همچنین نشان دهنده هماهنگی و تعادل است، بنابراین اغلب برای عروسی ها برای نشان دادن یک ازدواج شاد و موفق استفاده می شود.

در فنگ شویی، ققنوس معمولاً با یک اژدها جفت نشان داده می شود تا ثروت، دارایی و انرژی های فرخنده را افزایش دهد. ققنوس را می توان در بیرون در حیاط جلویی یا نزدیک درب ورودی قرار داد تا شانس و فراوانی را به خود جلب کند. همچنین می توان آن را در اتاق خواب یا در گوشه عشق خانه و یا بخش عشق و روابط فردی بر اساس عدد کوای شخصی قرار داد تا هماهنگی در روابط شما افزایش یابد.

5. پرندگان در فنگ شویی: اردک ماندارین

اردک ماندارین در فنگ شویی
اردک ماندارین در فنگ شویی

اردک ماندارین با خوش شانسی، وفاداری و خوشبختی در ازدواج مرتبط است. برای فنگ شویی، اردک های ماندارین معمولاً به صورت جفت برای افزایش هماهنگی و وفاداری در ازدواج استفاده می شوند، زیرا آنها مادام العمر جفت خودشون رو دارند و وفادار هستند. اردک های ماندارین اغلب از رز کوارتز تراشیده می شوند تا عشق، عاشقانه و ازدواج طولانی و شاد را به خود جلب کنند.

اردک های ماندارین را در گوشه عشق خانه یا گوشه عشق اتاق خواب خود قرار دهید تا رابطه خود را تقویت کنید یا (اگر مجرد هستید) شریک زندگی خود را جذب کنید.

6. طاووس در فنگ شویی

طاووس در فنگ شویی
طاووس در فنگ شویی

طاووس ها پرندگان پر جنب و جوش و رنگارنگی هستند که با شهرت، خوش شانسی و رفاه مرتبط هستند. در چین، آنها نمادهای سلسله مینگ بودند، بنابراین آنها همچنین نشان دهنده قدرت و موفقیت هستند.

شما می توانید تصاویر طاووس یا پرهای آن را برای افزایش ثروت و شهرت (در منطقه شهرت خانه خود)، جلب موفقیت (نزدیک درب ورودی یا در گوشه ثروت خانه خود)، یا حتی برای جذب یک شریک عاشقانه (مکانی در اتاق خواب یا اتاق خود) قرار دهید.

شما همچنین می توانید لباس هایی با طرح تصاویر طاووس یا پر بپوشید تا شهرت را افزایش داده و “همه چشم ها به شما” جلب شود.

7. پرنده در فنگ شویی: زاغی

پرنده در فنگ شویی
زاغی در فنگ شویی

زاغی ها طبق فنگ شویی پرندگان به‌عنوان پرندگان خوش یمن و جاذب خوشبختی، رفاه، شادی و سعادت شناخته می‌شوند. اگر زاغی دیدی، یعنی چیزهای خوبی در راه است! به همین دلیل، زاغی ها اغلب در آثار هنری و تزئینات فنگ شویی استفاده می شوند.

می توانید از جفت زاغی در فضای عشق یا اتاق خواب خانه خود برای افزایش عشق و عاشقی یا جذب شریک زندگی خود استفاده کنید. یا یکی را نزدیک درب ورودی یا روی میز کار خود قرار دهید تا شانس و موفقیت را به خود جلب کنید!

8. پرندگان خوش یمن: غازها

پرندگان در فنگ شویی
پرندگان در فنگ شویی

غازها پرندگان اجتماعی هستند که به شدت از بچه های خود محافظت می کنند. آنها نشان دهنده هماهنگی خانواده و پیوند قوی خانوادگی هستند. جفت غازها همچنین نشان دهنده وفاداری، شادی و وفاداری در ازدواج هستند.

استفاده از یک گله غاز بر روی بخش خانواده و منطقه میراث خانه شما می تواند هماهنگی و با هم بودن را در روابط خانوادگی شما افزایش دهد. شما می توانید از یک جفت غاز در فضای عشق و روابط خانه یا اتاق خواب خود برای تقویت پیوند با شریک زندگی  استفاده کنید.

9. پرندگان خوش یمن: فلامینگو

پرنده در فنگ شویی
پرنده در فنگ شویی

فلامینگوها نمایانگر هماهنگی و تعادل هستند (به هر حال آنها روی یک پا می ایستند!) به دلیل رنگ صورتی آنها می توانند عنصر آتش فنگ شویی را افزایش دهند که نشان دهنده اشتیاق و فعال شدن است.

فلامینگوها همچنین مادام العمر جفت می شوند و وقتی سر به سر می ایستند، گردن آنها شکل قلب ایجاد می کند – بنابراین می توان از آنها برای فعال کردن گوشه عشق خانه یا اتاق خواب برای جذب عشق، زندگی عاشقانه یا یک شریک جدید استفاده کرد!

همچنین شما می توانید از انرژی فلامینگو در هر قسمت خانه برای ایجاد تعادل و هماهنگی بیشتر استفاده کنید!

10. پرنده در فنگ شویی: طوطی

طوطی در فنگ شویی
طوطی در فنگ شویی

در فنگ شویی، طوطی ها به عنوان حامل اخبار و فرصت های خوب در نظر گرفته می شوند. رنگارنگ ترین طوطی ها همچنین نشان دهنده تمام عناصر پنج گانه و در نتیجه جذب هماهنگی و انرژی مثبت هستند. جفت طوطی ها به عنوان پرندگان عشق شناخته می شوند، بنابراین طوطی ها نشان دهنده عشق و هماهنگی در ازدواج هستند و از آنجا که طوطی ها عمر طولانی دارند، طول عمر و سلامتی را نیز به ارمغان می آورند!

بنا بر اصل پرنده در فنگ شویی می‌توانید طوطی‌ها را در نزدیکی درب ورودی خود قرار دهید تا فرصت‌های جدید و چی‌های تازه را جذب کنید. همچنین استفاده در منطقه عشق خانه خود برای بهبود روابط  جذب عشق ، یا در منطقه دانش و خرد خانه خود برای کمک به هر کسی در خانواده‌تان و یا برای یادگیری چیزهای جدید قرار دهید!

11. عقاب در فنگ شویی

عقاب در فنگ شویی
عقاب در فنگ شویی

عقاب ها به قدرت، آزادی و اوج گرفتن به ارتفاعات مرتبط هستند. آنها همچنین به عنوان محافظ و مراقب شناخته می شوند و اغلب از تندیس عقاب به صورت نمادین و به عنوان محافظت در برابر انرژی مضر و منفی استفاده می شوند.

می‌توانید مجسمه عقاب‌ها را در بیرون از خانه‌تان قرار دهید تا به اصطلاح «نگهبان» شوند و خانه‌تان را از انرژی منفی محافظت کنند. در غیر این صورت، عقاب‌ها در فنگ شویی بیشتر برای نقش‌های تجاری یا رهبری استفاده می‌شوند که باعث افزایش موفقیت تجاری و به رسمیت شناختن کارهای مهم می باشد. آنها را در منطقه شغلی خانه ، روی میزکار قرار دهید، یا از یکی از نمادهای آن در محل کار برای تقویت شغل و حرفه خود استفاده کنید.

12. خروس در فنگ شویی

خروس در فنگ شویی
خروس در فنگ شویی

خروس ها یک از بخش های زودیاک چینی هستند(صورت فلکی)، بنابراین آنها سابقه طولانی با فنگ شویی دارند! خروس‌ها برای جذب ثروت و رفاه شناخته می‌شوند و شما آنها را در بسیاری از مجسمه‌ها و آثار هنری فنگ شویی خواهید یافت.

خروس ها می توانند انرژی منفی را دفع کنند و در عین حال موفقیت و خوش شانسی را افزایش دهند. می توانید یک خروس را در نزدیکی درب ورودی خود قرار دهید تا خوش شانسی را جذب کنید، در منطقه ثروت خانه خود برای افزایش موفقیت مالی، در منطقه شهرت خانه خود برای افزایش  شهرت و نام آوری، یا روی میز خود برای افزایش موفقیت شغلی!

 

13. پرنده عشق (Lovebird)

پرنده عاشق در فنگ شویی
پرنده عاشق در فنگ شویی

در فنگ شویی، از پرندگان عشق برای جذب یک شریک عاشقانه یا افزایش عشق در رابطه فعلی شما استفاده می شود. پرندگان عشق طوطی های کوچک و رنگارنگی هستند که پیوندهای محکمی با جفت خود دارند.

گاهی به برخی از طوطی‌ها پرندگان عشق نیز می‌گویند و گاهی به جفت‌های دیگر پرندگان «پرنده عشق» می‌گویند، اما به طور سنتی آنها طوطی‌های کوچکی هستند که در آفریقا و ماداگاسکار یافت می‌شوند.

اگر می خواهید از پرندگان عشق برای فنگ شویی استفاده کنید، مطمئن شوید که همیشه آنها را به صورت جفت نمایش می دهید. برای افزایش عشق و هماهنگی در روابط عاشقانه خود یا جذب یک شریک جدید، آنها را در منطقه عشق و رابطه خانه خود یا در اتاق خواب بخش عشق خود بر اساس عدد کوای شخصی  قرار دهید!

ب) پرندگان بد یمن در فنگ شویی

البته، وقتی پرندگانی دارید که در فنگ شویی خوش یمن هستند، پرندگانی نیز خواهید داشت که در فنگ شویی بد یمن خواهند بود.

پرندگان بدشانسی معمولاً با نشانه های بد یا انرژی منفی همراه هستند، اما این واقعاً به رابطه شما با آن پرندگان بستگی دارد. هیچ چیز در فنگ شویی ذاتاً خوش شانس یا بدشانس نیست.

پرندگان بد یمن در فنگ شویی
پرندگان بد یمن در فنگ شویی

به طور خلاصه، پرندگان بدشانس فنگ شویی عبارتند از:

  • کلاغ ها : آنها نمایانگر خبرهای بد، بدبختی، مرگ و بدشانسی هستند.
  • شاهین: آنها شکارچیان سرسختی هستند، بنابراین وقتی در خانه شما نمایش داده می شوند می توانند باعث ایجاد ناهماهنگی شوند.

مجددا بیان کنیم که این پرندگان به طور ذاتی بد یمن نیستند. اگر به یک کلاغ، یا شاهین نگاه می کنید و احساس ناراحتی می کنید، این همان نوع انرژی است که پرنده برای شما جذب می کند. اما اگر به آنها نگاه کنید و آنها را دوست داشته باشید، آنها عشق و خوش شانسی را جذب می کنند!

معنی پرنده در فنگ شویی خانه شما

بسته به نوع پرنده در فنگ شویی می توان تشخیص داد که خوش شانسی و خبرهای خوب در راه است! ملاقات پرنده با شما بسته به پرنده ای که از شما بازدید می کند، متفاوت است. دیدن یک پرنده به معنای خبرهای خوب و فرصت هایی است که به زندگی شما می آیند! این  امر تقویت می شود به ویژه اگر پرنده ای که شما را ملاقات کرده یکی از پرندگان خوش یمن معرفی شده در  بالا باشد!

معنی آشیانه پرنده و بچه پرندگان

معنی فنگ شویی لانه پرنده در نزدیکی خانه شما این است که کل خانواده شما در آستانه تجربه فراوانی و ثروت خوب است! اگر پرنده ای خانه شما را فضای امنی برای ساختن لانه و بچه دار شدن پیدا کرد، خانه شما پر از انرژی فرخنده چی است و چیزهای خوبی در راه است! بچه پرندگان همچنین نمادی از تولد دوباره و فرصت های جدید هستند، بنابراین خانواده شما در حال رشد در همه زمینه ها است!

معنی فنگ شویی پرندگان در قفس

البته، اگر پرندگانی به عنوان حیوان خانگی دارید، به احتمال زیاد آنها را در قفس دارید. معنی فنگ شویی پرندگان در قفس مثبت است تا زمانی که شما پرندگان خود را دوست داشته باشید و با آنها رابطه خوبی داشته باشید. با این حال، تصویربرداری از پرندگان در قفس، معمولاً به اندازه تصویربرداری از پرندگان در طبیعت خوش شانس نیست. بدیهی است که قفس مانع از آزادی می شود، بنابراین پرندگان در قفس به معنای محدودیت برای آزادی و خوشبختی هستند. بنابر این سعی کنید پرندگان خود را در قفس نگه ندارید و اجازه دهید آزادانه حرکت کنند.

چگونه انرژی پرنده در فنگ شویی را به خانه خود اضافه کنید

شما می توانید تصاویر پرنده را به روش های مختلف به خانه خود اضافه کنید. تنها محدودیت شما تخیل شماست! شما می توانید از:

  • اثر هنری
  • تصاویر
  • پرینت ها
  • دکوراسیون داخلی: بالش، مجسمه، پارچه، پرده، کاغذ دیواری، ملافه، کوسن و…
  • دکوراسیون خارجی: مجسمه های حیاط، بادگیرها، تزئینات حیاط، پرچم ها، حمام پرندگان یا زیستگاه هایی برای جذب پرندگان طبیعی
  • و همچنین می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان جواهرات، سنجاق، روی لباس‌هایتان بپوشید، تا با خوش شانسی و خبرهای خوب زندگی‌تان را القا کنید!

 

نقاشی فنگ شویی 100 پرنده

یکی از محبوب ترین آثار هنری پرندگان در فنگ شویی، نقاشی 100 پرنده است. نمایش 100 پرنده در حال پرواز نشان دهنده خوش شانسی و فرصت های جدیدی است که در راه شما قرار می گیرد و در عین حال از خانه شما در برابر انرژی منفی محافظت می کند.

اثر هنری فنگ شویی 100 پرنده می تواند یک اثر هنری یا یک نقاشی، یک عکس یا حتی 100 عکس برگردان پرنده یا هنر سه بعدی باشد!

100 پرنده را در مکان های زیر قرار دهید:

  • نزدیک درب ورودی خود (پرواز به داخل خانه خود و نه خارج از آن) برای جذب ثروت خوب، فرصت های جدید و برکات.
  • در منطقه شهرت خانه خود، برای افزایش موفقیت و کسب شناخت.
  • در حوزه روابط خانه خود، برای افزایش وفاداری و برکت در رابطه خود یا جذب یک شریک عاشقانه.
  • در دفتر خود برای جذب موفقیت و فراوانی کسب و کار!

فنگ شویی پرندگان نتیجه گیری فنگ شویی ایران

با توجه به متن ارائه شده، چند نکته کلیدی در مورد پرندگان در فنگ شویی به دست می آید:

  • پرندگان نمادهای مهمی در فنگ شویی هستند و با مفاهیمی مانند آزادی، خوشبختی، شادی و رسیدن خبرهای خوب مرتبط اند.
  • انواع مختلف پرندگان معانی متفاوتی در فنگ شویی دارند. برخی پرندگان مانند جغد، پرستو، مرغ ماهی‌خوار و ققنوس ، ماندارین و طاووس به عنوان پرندگان خوش‌یمن شناخته می‌شوند.
  • پرندگانی مانند کلاغ و شاهین به عنوان پرندگان بدیمن در نظر گرفته می‌شوند. البته این بستگی به نگرش شخص شما دارد.
  • می‌توان از تصاویر پرندگان برای اهداف مختلفی در فنگ شویی استفاده کرد مانند افزایش ثروت، خوش‌شانسی، موفقیت و عشق.
  • راه‌های متنوعی برای اضافه کردن تصاویر پرندگان به خانه وجود دارد مانند اثر هنری، عکس، پرینت، دکوراسیون داخلی و خارجی.
  • نقاشی 100 پرنده یکی از محبوب‌ترین آثار هنری مرتبط با پرندگان در فنگ شویی است که نشان‌دهنده خوش‌شانسی و فرصت‌های جدید است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *