فنگ شویی دعوا و مشاجره

فنگ شویی دعوا و مشاجره


مقدمه

در فنگ شویی دعوا ما به دنبال کاهش تنش ها قبل و بعد از مشاجره هستیم. آیا ما به دنبال راهی برای حل این دعواها هستیم؟ در این محتوا ، نکاتی برای فهمیدن و پیشگیری از دعواها در رابطه ارائه می‌دهیم تا بتوانید آرامش و هماهنگی را به رابطه‌ی خود بازگردانیم

با رعایت نکاتی که در این مقاله با موضوع فنگ شویی دعوا مطرح می‌کنیم، می‌توانید آرامش، اتحاد، عشق، دوستی و شادی را در رابطه‌ی خود به دست آورید.

دلایل متعددی باعث بروز دعواها در زوجین می‌شود. اغلب، این مشاجرات در ارتباط با مسائل کوچکی رخ می‌دهد، اما در واقع، بسیاری از این دعواها از موضوعات دیگر نشأت می‌گیرند. به همین دلیل، مشاجرات مکرر می‌تواند تأثیر منفی بر روابط داشته باشد و به تدریج باعث فاصله‌گذاری و نابودی رابطه شود. نتیجه این دعواها همواره شدید است و تأثیر منفی بر زندگی زوجین دارد و منجر به تنهایی، عدم هماهنگی و بدشانسی می‌شود. گاهی اوقات، دعواها به روابط حمله می‌کنند و تأثیر آنها می‌تواند ویرانگر باشد. اما راه‌حلی برای حل دعواهای زوجین وجود دارد.

آیا شما از دعواها خسته شده‌اید؟ حل تعارض در یک رابطه امکان‌پذیر است و خبر خوب این است که می‌توان هرگونه تعارضی را با استفاده از اصول فنگ شویی دعوا حل کرد. اصول فنگ شویی برای زوجینی که به دنبال راه حلی برای حل و فصل دعواهای خود هستند، بسیار مؤثر است. با استفاده از این اصول، می‌توانید رابطه‌ای شاد و هماهنگ داشته باشید و آرامش را در زندگی خود به دست آورید. نکات فنگ شویی را می‌توان برای ایجاد یک رابطه سالم و حفظ آن به کار برد.

فنگ شویی دعوا به زوجین کمک می‌کند تا محیطی دوستانه برای زندگی مشترک خود ایجاد کنند و باعث افزایش هماهنگی در رابطه شوند.

آیا دعوا کردن برای زوج ها خوب است؟

دعوا و مشاجره بین زوجین به طور کلی تجربه‌ای مثبت و سازنده نیست. زمانی که در یک رابطه دعواها و اختلافات مداومی وجود دارد، انرژی مثبت و شادی بین زوجین قطع می‌شود و روند رشد و پیشرفت رابطه متوقف می‌شود. بنابراین، دعواها در زندگی زناشویی زوجین مورد تأیید قرار نمی‌گیرند.

همچنین، می‌توانم به شما بگویم که در روابط زناشویی، اصول و راهکارهایی وجود دارد که می‌تواند به جلوگیری از دعواها و حل صلح‌آمیز اختلافات کمک کند. این اصول شامل ارتباط با احترام، قدردانی از نقاط قوت طرفین، تفهیم و درک متقابل، قراردادن خوش‌بینی و عشق در رابطه و استفاده از روش‌های حل تعارض سازنده است.

از آنجا که هر زوجی و رابطه‌ای منحصر به فرد است، ممکن است نیازمندی‌ها و مشکلات شما متفاوت باشد. پیشنهاد می‌کنم با همسرتان در مورد راهکارها و راهنمایی‌های مناسب برای حل و فصل دعواها در رابطه خود صحبت کنید. همچنین، مراجعه به مشاوره زناشویی و دوره بهبود روابط داخل سایت فنگ شویی ایران بخش دوره ها می‌تواند به شما کمک کند تا به صورت حرفه‌ای به مشکلات خود رسیدگی کنید و روابط زناشویی سالم‌تری را تجربه کنید.

فنگ شویی ازدواج | مرجع فنگ شویی ایران

5 دلیل اصلی دعوای زوج ها

قبل از روش های فنگ شویی دعوا بهتر است عوامل دعوا در بین زوج ها را بشناسید. دعوای زوجین به دلایلی از رابطه جنسی گرفته تا پول و فرزندان ایجاد می شود. در اینجا 5 دلیل اصلی دعوای زوج ها در یک رابطه وجود دارد.

1. آمیزش جنسی

این شاید شایع ترین منبع دعوا بین زوج ها باشد. غلب اوقات، زوج‌ها در مورد اینکه رابطه جنسی منظم با یک طرفه را درک نمی‌کنند، اختلاف نظر پیدا می کنند و رضایت آنها کاملاً برآورده نمی‌شود و تفکر فردی دیگر با مشکل مواجه می‌شود. مشاجراتی که در بین زوج‌ها پیش می‌آید بیشتر بر این است که چه کسی اولین کسی است که شروع می‌کند، مسائل مربوط به عشق بازی، موقعیت جنسی و موارد دیگر خیلی مواردی باعث سردی مزاج و سرد شدن رابطه جنسی بین زنان و مردان وجود دارد که از جمله خوراک و خیلی موارد دیگه که باید این موارد رو بررسی کرد از کارشناسان و پزشکان متخصص برای برطرف کردن این موضوع کمک گرفت و این مساله را درمان و حل کرد.

2. پول

پول به یکی از دلایل اصلی دعواهای زوجین تبدیل شده است.

در یک رابطه، نقش پول بسیار مهم است و بیشترین مشاجرات در مورد پول بین زوجین رخ می‌دهد که اغلب منجر به دعواها می‌شود. این دعواها معمولاً مربوط به این است که پول باید برای چه مواردی خرج شود.

میزان پس‌انداز، اهداف از پس‌انداز، اولویت‌ها در برابر نیازها، کدام فرد باید بابت قبوض پرداخت کند و روش پرداخت، بودجه‌بندی و سایر مسائل مرتبط با پول، از جمله مواردی هستند که در این دعواها مطرح می‌شوند.

علاوه بر این، دعواهای زوجین زمانی به شدت تشدید می‌شود که آنها با بدهی‌ها مواجه می‌شوند و به اینکه کدام فرد مسئول این بدهی است، درگیر می‌شوند. این نقاط اختلاف می‌توانند بین زوجین تنش‌ها و نزاعات بیشتری ایجاد کنند.

در نهایت، برای رسیدگی به این نقاط اختلاف، ارتباط و هماهنگی مالی بین زوجین بسیار مهم است تا بتوانند به توافقات مشترک و تعامل سازنده در امور مالی دست یابند.

کودکان

موضوع بچه‌ها به دعواهای زوجین کمک می‌کند. با توجه به اینکه به نظر می‌رسد زوجین درباره فرزندان خود وسواس دارند، بسیار اغلب در مورد مسائلی مانند تعداد فرزندان، نام گذاری، زمان مطلوب بچه‌دار شدن و سایر موارد مرتبط، اختلاف نظر و بحث با هم رخ می‌دهد.

در برخی موارد، زوجین ممکن است درباره مسائل بارداری با هم بحث کنند.

حتی وقتی بچه‌ها متولد می‌شوند، ممکن است بحث در مورد اینکه کدام فرد باید شب‌ها از خواب بیدار شود تا از بچه‌ها مراقبت کند و آنها را نوازش کند، به وجود آید. مسائل متعددی نظیر تربیت فرزندان، تغذیه کودکان، انتخاب مدرسه، حضور در مراسم و فعالیت‌ها، و سطح نظارت و راهنمایی نیز ممکن است منجر به بحث و اختلاف نظر در زوجین شود.

4. با هم وقت نمی گذرانند

یکی دیگر از دلایل مهم دعواهای زوجین، عدم گذراندن وقت کافی با یکدیگر است. زمانی که زوجین به علل مختلفی مانند شلوغی کاری، تعهدات فردی یا فشارهای زندگی به تنهایی با وقت بسیار محدودی مواجه می‌شوند، اغلب نمی‌توانند وقت کافی را برای همدیگر اختصاص دهند. این مسئله می‌تواند منجر به احساس عدم توجه و عدم رضایت در یک یا هر دو طرف شود.

زوجین ممکن است شکایت کنند که همسرشان به میزان کافی وقت و توجه به آنها نمی‌گذارد. احساس نادیده گرفته شدن و عدم توجه در روابط زناشویی می‌تواند تأثیرات منفی روی رابطه داشته باشد و به تدریج به بروز اختلافات و دعواها منجر شود.

عدم گذراندن وقت کافی با یکدیگر می‌تواند حاکمیت احساسی و ارتباط عمیق در رابطه را کاهش دهد. زمانی که زوجین نتوانند به طور مداوم با یکدیگر در ارتباط باشند، احساس گسستگی و خلاء در رابطه بروز می‌کند که به تدریج به بروز تنش‌ها و ناهماهنگی‌ها منجر می‌شود.

5. شکاف ارتباطی:

در صورتی که ارتباط در خانه وجود نداشته باشد، دعوا اجتناب ناپذیر است. بنا بر فنگ شویی دعوا زمانی که یک شکاف در ارتباط زوجین وجود داشته باشد، ممکن است به وقوع دعواها و اختلافات بین آن‌ها منجر شود. شما از طریق دوره روابط می توانید عدد کوای فردی بین خودتون و همسرتان رو پیدا کنید تا بیشتر با خصوصیات هم آشنا شوید و کارکتر و شخصیت فردی خودتون و همسرتون رو بشناسید . وقتی این مورد برایتان حل شد پذیرش بهتر و راحتی بین زوجین اتفاق خواهد افتاد

همچنین عدم ارتباط منجر به فرصت اشتباهات درک و برداشت نادرست، عدم شناخت درست از نیازها و انتظارات یکدیگر و کاهش هماهنگی در روابط می‌شود. این شرایط غالباً به تدریج موجب بروز تنش‌ها، احساسات منفی و در نهایت دعواهای بیشتر می‌شوند. بنابراین، حفظ و ارتقاء ارتباط درون خانواده و تلاش برای برقراری ارتباط صحیح و مؤثر بین زوجین می‌تواند به کاهش و پیشگیری از دعواها کمک کند.

در ادامه عواملی را تعیین می کنیم که در اتاق خواب باعث ایجاد دعوا می شوند.

5 دلیل دعوای زوج ها در اتاق خواب: نکات فنگ شویی

دلایل زیادی برای مشاجره زوج ها در اتاق خواب وجود دارد. اتاق خواب محل عاشقانه و تجدید عشق است، اما عواملی وجود دارد که می تواند باعث ایجاد دعوا و مشاجره شود.

در اینجا 5 دلیل دعوای زوج ها در اتاق خواب طبق فنگ شویی آورده شده است.

  1. وقتی تخت به راحتی از در دیده می شود، باعث می شود به راحتی مشاجره ایجاد شود. اتاق خواب باید فضای مخفی باشد که هیچ کس به هیچ وجه نتواند به آن دسترسی داشته باشد. با گذشت زمان، این دلیل خواب زوج ها را تحت تأثیر قرار می دهد، از آنجایی که خواب کافی ندارند می تواند به روابط آنها آسیب برساند و مشاجرات به راحتی به وجود آیند.
  2. وقتی ناحیه تیز رو به تخت است، زوج ها زیاد دعوا می کنند. برخی از وسایلی که باعث می شود اتاق خواب دارای نواحی تیز باشد. از مواجهه این نواحی با تخت جلوگیری کنید. دعواهای مکرر به دلیل گوشه های تیز در اتاق خواب رخ می دهد. گوشه های تیز شما را از خواب خوب نیز محروم می کند، که می تواند بر سلامتی شما تأثیر بگذارد.
  3. قرار دادن تلویزیون رو به نخت خواب: اکثر مواقعی که تلویزیون رو به رختخواب قرار می‌دهیم تا دید راحت‌تری داشته باشد، فنگ شویی بدی است. تلویزیون یکی از اشیایی است و نزدیک کردن آن به تخت خواب می تواند شما را از خواب راحت محروم کند، انرژی را تخلیه کند و بر روان شما تأثیر بگذارد. اتاق خواب محل استراحت و محل عاشقانه بین زوجین هست جای تلویزیون نیست و تلویزیون در اتاق نشیمن و برای دورهمی بین اعضای خانواده است.
  4. زمانی که اتاق خواب رو به جهت شرق یا  غرب است . وقتی اتاق خواب زن و شوهر رو به گوشه غرب یا شرق باشد، باعث درگیری در خانواده می شود. سعی کنید گوشه اتاق خواب را تغییر دهید. بهترین مکان به صورت عمومی برای والدین اتاق جنوب غربی یا شمال غربی است.
  5. قرار دادن تخت در کنار پنجره: پنجره روزنه ای است که انرژی در آن وارد فضای شما شده و از آن خارج می شود. وقتی سر تخت را به سمت پنجره قرار می دهید، احساس ناامنی می کنید و استرس روانی ایجاد می کند که بر سلامت شما تأثیر می گذارد. در نظر بگیرید که تخت خود را به گونه ای تغییر دهید که از پنجره دور باشد.

8 روش فنگ شویی دعوا برای زوجین

در اینجا نکات فنگ شویی دعوا بین زوج ها آورده شده است . استفاده از این نکات می تواند آرامش، شادی و عشق را تقویت کند و به شما در ایجاد یک محیط دوستانه کمک کند.

1. یک کریستال در خانه خود آویزان کنید

اگر در بین زوجین دعواها به طور مکرر رخ می‌دهد، آنها می‌توانند یک کریستال را در خانه خود آویزان کنند. بر اساس فنگ شویی، کریستال‌ها دارای انرژی معنوی هستند که می‌توانند به شفا و تجدید نشاط کمک کنند.

با آویزان کردن یک کریستال نزدیک درب خانه، احساسات منفی، انرژی بد، فشار و فضای غیردوستانه در خانه شما کاهش می‌یابد. کریستال‌ها به عنوان نمادی از آرامش و زیبایی در فنگ شویی شناخته شده‌اند و می‌توانند به تحقق فضای صلح‌آمیز و آرامش‌بخش در خانه کمک کنند. آویزان کردن کریستال در خانه، نمادی از ایجاد تعادل و هماهنگی در روابط زوجین است و به خلق فضای مثبت و دوستانه کمک می‌کند.

کریستال در فنگ شویی دعوا
کریستال در فنگ شویی دعوا

2. از استفاده بیش از حد از نمادهای عنصر آتش خودداری کنید

در فنگ شویی عنصر آتش با رنگ قرمز، اقلام آتشین و اجسام مثلثی نماد می شود.

عنصر آتش به عنوان عنصر خشن، پرانرژی و قدرتمند شناخته شده است.

  • در فنگ شویی دعوا توصیه می شود که از استفاده زیاد رنگ قرمز در خانه خود و برخی از وسایلی که نشان دهنده عناصر آتش هستند مانند شمع و شومینه  و رنگهای قرمز خودداری کنید. استفاده بیش از حد از عناصر آتش می تواند باعث خشم، درگیری و مشاجره شود.

اگر می خواهید تأثیر این موارد را ضعیف کنید، عناصر آب و خاک را با توجه به فنگ شویی معرفی کنید. عناصر آب و عناصر خاکی می توانند عناصر آتش را درمان کنند.

  • عنصر آب با رنگ های آبی و سیاه نشان داده می شود، در حالی که زمین با رنگ های قهوه ای، نارنجی و خرمایی نشان داده می شود.

شما می توانید به دنبال اشیایی که نمایانگر این عناصر هستند مانند سرامیک، گلدان خاکی یا گلدان و غیره برای عناصر خاکی و هر آبنما برای عنصر آب بروید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فنگ شویی رنگ می توانید سری به مقاله ان بزنید.

3. رنگ زرد را در اطراف معرفی کنید

زرد نشان دهنده ارتباط است. اگر در رابطه خود اغلب دعوا می کنید، اضافه کردن رنگ زرد به خانه شما مفید خواهد بود. این رنگ ارتباط را تقویت می کند. به غیر از رنگ آمیزی اتاق شما با رنگ زرد، دکوری هایی با رنگ زرد ساخته شده اند که می توان از آنها برای تزئین خانه استفاده کرد.

فنگ شویی دعوا
فنگ شویی دعوا

4. اجازه رفتار برابر در اتاق خواب را بدهید

اتاق خواب فضایی است که برای ترویج عشق و روابط صمیمانه و کمک به خواب سالم در نظر گرفته شده است. به همین دلیل است که زوجین باید به طور مساوی با یکدیگر از تقسیم آن  بهره مند شوند.

با شروع از تخت، باید آن را به طور مساوی تقسیم کرده و اتاق خواب خود را با دو جفت لامپ خواب برای نشان دادن برابری زیبا کنید. این نمادهای برابری می‌توانند به یادآوری اهمیت تقسیم منصفانه فضای مشترک در اتاق خواب کمک کنند. با این اقدام، هر طرف احساس ترکیبی از راحتی و مساوات را تجربه خواهد کرد و دعواها کاهش خواهند یافت.

البته برای توضیحات بیشتر در مورد اتاق خواب بهتر است فنگ شویی اتاق خواب را مطالعه کنید.

5. کنار هم بنشینید و با هم غذا بخورید و بیرون بروید

در فنگ شویی، موقعیت نشستن شما معنی زیادی دارد. وضعیت نشستن شما می تواند در تعیین چگونگی ارتباط شما کمک زیادی کند.

  • این کار تعریف می کند که چگونه با یکدیگر کنار بیایید. به همین دلیل است که وقتی پشت میز ناهارخوری هستید، حتماً کنار هم بنشینید.
  • وقتی الگوی نشستن اشتباه باشد، باعث می شود که بحثی به وجود بیاید. اکنون وقتی مستقیماً روبروی همسرتان می‌نشینید، اتفاقی که می‌افتد این است که اغلب با یکدیگر اختلاف نظر دارید.

حتماً تلاش کنید که از این به بعد در کنار یکدیگر بنشینید. این باعث ایجاد صمیمیت و ارتباط بهتر می شود.

6. یادآوری چیزهایی که باعث دعوا بین شما می شود

دعواهای بین زوجین ممکن است به دلیل مسائل مرتبط با پول، رابطه جنسی و دیگر موارد رخ دهد. برای کاهش دعواها بر اساس فنگ شویی دعوا، بهتر است بقایای چیزهایی که باعث دعوا می‌شوند را دور نگه دارید.

7. وقتی دو در به هم می کوبند

بر اساس فنگ شویی دعوا، برخورد دو در به یکدیگر نامطلوب است، حتی در صورتی که تراز آنها با هم همخوانی داشته باشد. این برخورد می‌تواند نماد اختلاف نظرها باشد و ممکن است باعث مشاجره در خانه شود.

برای حل این مشکل، در صورت امکان، دوباره درها را آویزان کنید تا از برخورد با یکدیگر جلوگیری شود. همچنین، راه حل ساده دیگر استفاده از یک کریستال است که بین دو در قرار داده شود. این کریستال می‌تواند نمادی از تعادل و هماهنگی بین درها باشد و در جلوگیری از برخورد آنها موثر باشد.

8. هر تصویری که مبارزه، کشتی و مسابقه ای را به تصویر می کشد، حذف کنید

تصاویر و نقاشی‌ها می‌توانند بر افکار شما تأثیر گذار باشند. بنابراین، آویزان کردن تصاویر ترسناک، تصاویری که مربوط به مسابقات ورزشی هستند یا تصاویری از ستاره‌های کشتی، ممکن است الگوی تفکر شما را تغییر داده و بر سلامت و ذهن شما تأثیر بگذارد.

خانه‌هایی که دارای نقاشی دیواری و تصاویری هستند که شادی، عشق و هماهنگی را نمایش می‌دهند، بیشتر از خانه‌هایی که تصاویری از خشونت، دعوا، جنگ یا رقابت را به تصویر می‌کشند، آرامش را تجربه می‌کنند.

تصاویری که منفی بودن را نشان می‌دهند، انرژی منفی را به خانه شما جذب می‌کنند. بنابراین، بهتر است از تصاویری که هماهنگی، آرامش و خوشبختی را نمایش می‌دهند، استفاده کنید تا بر فضای ذهنی و احساسی خود تأثیر مثبتی بگذارید.

فنگ شویی دعوا
فنگ شویی دعوا

9. نمادهای خوش شانسی را به خانه خود بیاورید

شما می‌توانید با آوردن نمادهای شانس فنگ شویی، خوش شانسی را به خانه خود جذب کنید. این نمادها با هماهنگ کردن و تعادل بخشیدن به انرژی مورد نیاز برای بهبود شانس شما عمل می‌کنند.

 وولو یا کدو قلیانی ، نمادهای جفتی ، بامبو خوش شانس، سه سکه یا چینگ و یک قورباغه ثروت از جمله نمادهای خوش شانس هستند که می‌توانند به بهبود شانس و پول شما کمک کنند. همچنین، نمادهای دیگری نیز وجود دارند که ممکن است بر اساس باورها و سنت‌های مختلف در فنگ شویی، به بهبود شانس در زمینه‌های دیگر نظیر عشق، سلامتی و خوشبختی کمک کنند.

فنگ شویی دعوا
فنگ شویی دعوا

10. خانه خود را شلوغ نکنید

به هم ریختگی می‌تواند جریان انرژی مثبت به خانه شما را مسدود کند. برای اینکه بهبود شانس خود را تسهیل کنید. (پاکسازی فنگ شویی را مطالعه کنید)

یکی از راه‌های این کار، حذف هر مورد استفاده نشده، آسیب دیده یا رها شده از ورودی اصلی و اتاق‌های خود است. با پاکسازی و سازماندهی محیط خود، انرژی مثبت را جذب کرده و جریان آزاد انرژی را در خانه فراهم می‌کنید.

11. درب ورودی خود را جذاب و زیبا کنید

درب ورودی خانه شما مهم است. می تواند نوع شانسی را که از آن لذت می برید تعیین کند. به همین دلیل مهم است که درب ورودی شما جذاب، زیبا و پرانرژی به نظر برسد. فنگ شویی درب ورودی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید بهترین راهکار ها را بر اساس فنگ شویی برای خود برگزینید.

12. بادزنگ ها را نصب کنید

باد زنگ ها از جمله اشیایی هستند که بنا به فنگ شویی دعوا می‌توانند شانس شما را بهبود بخشند. این اشیا به عنوان نماد فنگ شویی برای جلب شانس و برکت و بهبود شانس رابطه شما در نظر گرفته می‌شوند. باد زنگ ها صدایی ملودیک تولید می‌کنند که باعث ورود انرژی مثبت به خانه شما می‌شوند.

زنگ‌های بادی با تکان خوردن در برابر باد، صدای آرام و لذت‌بخشی تولید می‌کنند که به همراه آن انرژی مثبت و تجدیدنظر را به خانه شما جلب می‌کنند. صدای آرام باد زنگ ها می‌تواند در زمان استراحت و آرامش شما تأثیرگذار باشد و احساس آرامش و صلح را در خانه ایجاد کند.

به این ترتیب، با آوردن  باد زنگ ها به خانه خود، می‌توانید شانس و انرژی مثبت را جذب کرده و به بهبود شانس و روابط خود کمک کنید. این اشیا زیبا و آرامش‌بخش می‌توانند به خانه شما جلوه و برکت ببخشند.

فنگ شویی دعوا
فنگ شویی دعوا

13. نظافت منظم خانه

مراقبت و نظافت منزل خود را به عنوان یک تعهد مداوم در نظر بگیرید. وقتی منزل شما تمیز و پاک است، انرژی مثبت به راحتی در آن جریان پیدا می‌کند. گرد و غبار و آلودگی‌های محیطی که به مرور زمان جمع می‌شوند، ممکن است جریان انرژی را مسدود کنند و باعث رکود در خانه شوند. اما با نظافت منظم و دوره‌ای، می‌توانید این انرژی راکد را از بین ببرید و جای آن را به انرژی خوب و مثبت بدهید.

بنابراین، مراقبت و نظافت دوره‌ای از منزل خود می‌تواند بهبود روابط و رونق خانه شما را تقویت کند. با داشتن یک محیط تمیز و پاک، احساس آرامش و صلح در خانه را تجربه خواهید کرد و انرژی مثبت را به خود جذب خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر فنگ شویی رابطه را مطالعه کنید

14. مثبت بمانید

ذهنیت مثبتی نسبت به رابطه خود داشته باشید و این به بهبود شانس رابطه شما کمک می کند. ایجاد فرکانس های مثبت و دریافت بازخوردهای آن در کائنات کمک می کند تا مشکلات شما در روابط به مرور زمان حل شود.

15. کنترل خشم

اثر مخرب خشم این است که به دعوا بین زوجین می انجامد.

با استفاده از برخی نکات فنگ شویی می توان خشم را در روابط کنترل کرد. این نکات به شما کمک می کند خشم خود را کنترل کنید و آرامش خود را تقویت کنید.

الف. نکات فنگ شویی دعوا: تعادل عناصر فنگ شویی

فنگ شویی دارای پنج عنصر است . وقتی عناصر چوبی در خانه شما زیاد است، باید آن را با عنصر زمین متعادل کنید.

عنصر چوب با مبلمان چوبی، هیزم و غیره نشان داده می شود.

عناصر چوبی بیش از حد عصبانیت شما را شعله ور می کند و می توان با آوردن یک عنصر خاک مانند سرامیک، گلدان های خاکی، گلدان سفالی و غیره، خشم شما  شعله ور شده شما رو کنترل کند.

تعادل در فنگ شویی
تعادل در فنگ شویی

ب. نکات فنگ شویی دعوا: تعادل به کمک رنگ

رنگ های فنگ شویی تاثیر زیادی بر خلق و خوی ما دارد. آوردن رنگ عناصر خاکی می تواند به ایجاد تعادل برای یک خانه مخالف کمک کند.

رنگ های عناصر زمینی مانند نارنجی، قهوه ای، زرد و بژ می توانند به ثبات فضای شما کمک کنند.

ج. نکات فنگ شویی دعوا: کاهش رنگ های قرمز و سبز

استفاده بیش از حد از رنگ های قرمز و سبز روشن می تواند باعث اختلاف نظر شود. بنابراین از استفاده بیش از اندازه این رنگ ها به دلیل مضر بودن آن ها خودداری کنید.

د. تماشای هر چیزی که خشونت را به تصویر می کشد را متوقف کنید:

برخی از اشیا موضوع خشونت هستند که می توانند الگوی فکری شما را تغییر دهند و طبیعت شما را خشن کنند.

با پرهیز از تماشای کلیپ های خشن در برنامه های تلویزیونی، گوش دادن به موسیقی خشن و انجام بازی های خشونت آمیز، تأثیر خشونت را بر افکار خود به حداقل برسانید. سطح قرار گرفتن خود را در معرض این چیزهای مضر قرار دهید که می تواند به پاک کردن آنها کمک کند.

ه- نکات فنگ شویی دعوا: کنترل خواب

افراد وقتی خواب خوب را از دست می دهند بدخلق می شوند و این می تواند منجر به عصبانیت شود. بنابراین، زمانی را برای رفتن به رختخواب برنامه ریزی کنید تا از خواب باکیفیت لذت ببرید. خواب انرژی شما را دوباره پر می کند و به شما احساس آرامش می دهد.

چه کسی باید اولین حرکت را بعد از دعوا انجام دهد؟

یک رابطه زمانی می‌تواند درست شکل بگیرد که هر دو طرف آماده باشند سرزنش را پذیرفته و به ادامه دادن رابطه متعهد شوند. هر فردی می‌تواند اولین قدم را برای ترمیم یک رابطه پس از دعوا بردارد. این اولین قدم بر اساس بلوغ، اشتیاق برای دیدار کارها و درک طرف مقابل است. از اهمیت بلوغ و رشد شخصی در فرآیند ترمیم رابطه پس از دعوا نباید غافل شد. بلوغ به معنای توانایی درک و پذیرش مسئولیت‌ها، اشتیاق برای بهبود و تغییر، و تمایل به رشد شخصی است. این ویژگی‌ها می‌توانند فرد را در ترمیم رابطه کمک کنند.

در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ما استفاده کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *