رفع افسردگی با فنگ شویی

رفع افسردگی با فنگ شویی


 رفع افسردگی با فنگ شویی

در این مقاله ۸ راه برای رفع افسردگی با فنگ شویی ( FENG SHUI ) را به شما کاربران عزیز سایت فنگ شویی ایران عرضه می کنیم. از آنجایی که در زندگی مدرن و شهری باعث ایجاد افسردگی های مزمن و شدیدی در بین مردم شده است. این مقاله تلاش دارد علاوه بر بیان چرایی به وجود آمدن افسردگی، به رفع افسردگی به کمک فنگ شویی بپردازد.

یک مطالعه جدید توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده نشان داده است که افزایش چشمگیر خودکشی در نوجوانان، به ویژه دختران نوجوان، که میزان خودکشی های آنها بین سالهای 2007 تا 2015 دو برابر شده است . این افزایش ۵۰ درصدی صرفاً بازتاب افسردگی و ناامیدی است.

نظر روانشناسی در مورد افسردگی

طبق روانشناسی امروز ، بیش از ۱۵ میلیون آمریکایی از افسردگی رنج می برند. این طبیعت بر بدن ، ذهن و روح تأثیر منفی می گذارد. اینها با بیماری های اجتماعی مانند استرس ، اضطراب ، قطع ارتباط و عدم احساس امنیت  در ارتباط است.

بسیاری از اوقات ، افسردگی و ناامیدی می تواند ریشه در عدم داشتن هدف یا تحقق پیدا نکردن خواسته ها و آرزوها داشته باشد.  تقریباً همه افراد به نوعی ناامیدی را تجربه کرده اند ، خواه از طریق نگرانی های سلامتی ، روابط یا مشکلات شغلی یا مشکلاتی که به نظر می رسد غیرقابل تحمل است. هر فردی در دوران بلوغ تا حدودی این افسردگی و ناامیدی را به خاطر تغییر هورمون ها تجربه کرده است.

ویژگی های خانه یک فرد افسرده

چشم انداز ناامیدانه اغلب می تواند در خانه های ما نمایان شود! خانه یک فرد افسرده همیشه دارای یک نشانه هایی هست. این نشانه ها عبارتند از:

  • تخت خواب نا مرتب
  • فضاهای درهم و برهم و شلوغ
  • لامپ های سوخته
  • گرد و خاک بسیار زیاد در محیط
  • گیاهان مرده
  • شیرهای چکه دار

در اینجا می خواهیم یک سوال مطرح کنیم که آیا فنگ شویی می تواند به رفع افسردگی کمک کند؟

فنگ شویی میزکار | فنگ شویی ایرانجواب بله است، به ویژه هنگامی که با تلاش های دیگری همچون موارد زیر همراه باشد.

  • رژیم غذایی
  • معاشرت
  • ارتباط با طبیعت
  • و پیدا کردن کارهایی که انجام می دهید و از آن لذت می برید
  • دیدن طبیعت زیبا

از گیاهان پرپشت و شاد و حسی که دریافت می کنید می تواند به رفع افسردگی کمک کند. خانه افراد افسرده به تاریک خانه شباهت دارد ، سینک پر از ظروف کثیف و گیاهان مرده در کنار درب خانه را با گیاهان سرزنده و شاد مقایسه کنید ، این می تواند در تقویت یک حالت افسردگی را بیشتر و احساس ناامیدی را افزایش دهد.

در ادامه با 8 روش رفع افسردگی با فنگ شویی برای بالا بردن انرژی خود و خانه و ایجاد حس شادی و امیدوار کننده آشنا خواهید شد. موقعیت را از دست ندهید و موارد زیر را در خانه خود انجام دهید.

#1 رفع افسردگی با فنگ شویی : هر روز را قوی و پرقدرت شروع کنید

با تعیین یک زمان مشخص برای بیدار شدن، شروع روز جدید و خاص را آغاز کنید. زودتر از خواب بلند شوید رخت خواب خود را مرتب کنید، پرده ها را باز کنید یک موسیقی شاد بگذارید بعد، لباس مرتب بپوشید موهای خود را مرتب کنید، آرایش کنید و بهترین حالت را برای خود ایجاد کنید، حتی اگر در خانه هستید.

خانه خود را در صبح آغازین زنده و شاداب کنید. نظافت و پخت و پز را با جدیت شروع کنید.

به آشپزخانه بروید و خود را به یک صبحانه خوب مهمان کنید! یک شروع قوی برای روز روشی مناسب برای شکل دادن ذهن شما در جهت مثبت است و سپس در پایان روز ، شما با خیال راحت تری وارد یک تخت خواب ساخته شده خواهید شد. این همیشه برای شما حسی خاص را ایجاد می کند.

#2 رفع افسردگی با فنگ شویی : آشپزخانه خانه خود را همیشه مرتب کنید

انرژی در خانه شما می تواند گیر کند و همین امر باعث می شود احساس زندگی در شما گیر بیافتد . به اطراف خانه خود نگاه کنید تا جایی که مناطق درهم و برهمی شما قرار داشته باشد انرژی نمی تواند به راحتی جریان پیدا کند .قسمتهای بالای پیشخوان آشپزخانه خود را پاک کنید ، گاز پخت غذای خود را همیشه بعد از پخت و پز با یک دستمال پاک کنید. سینک ظرفشویی خود را با ظرف های نشسته پر نکنید و نگذارید ظرفها کثیف در ظرف شویی بماند و همیشه آشغال های خود را شب به شب از خانه خارج کنید.

آینه در فنگ شوییبه چشمان خودتون این اجازه رو بدید که همیشه زیبایی و تمیزی را ببیند. (فنگ شویی آشپزخانه را از دست ندهید)

#3 رفع افسردگی با فنگ شویی : خانه خود را با انرژی های نو بسازید

خانه های ما مخزن زندگی ما هستند. شادترین  و غمناک ترین  لحظه ها اغلب در خانه های ما به وجود می آیند. با این حال ، بسیاری از خانه ها، خانه های درد هستند. کسانی که جدا شده اند و هنوز لباس عروسی یا دامادی خود را نگه داشته اند. ساعت مادربزرگ که فوت شده و سالیان طولانی بدون باطری در کمد خاک می خوره و هرچیزی که انرژی شما را پایین بیاورد، متعلق به خانه شما نیست که باید در اولین فرصت تمام آنها را برطرف کنید.

بیاموزید که چیزهای قدیمی و چیزهایی که انرژی شما را پایین می آورد، کنار بگذارید و اجازه دهید انرژی های تازه و نو جایگزین انرژی های کهنه و قدیمی شوند. آنها را دور بیندازید ، یا آنها را اهدا کنید.

#4 رفع افسردگی با فنگ شویی : با تغییر اجسام در محیط خانه انرژی های متفاوت را بسازید

اغلب در زندگی، ما دچار مشکل می شویم. زیرا خانه های ما همیشه یکسان به نظر می رسند. تصویر بالای مبل همیشه بالای مبل است. وقتی برای زندگی خود به تصویر دیگری احتیاج دارید ، تصاویر را در خانه خود تغییر دهید. همه آنها را پایین بیاورید و سپس یک به یک آنها را در مکان دیگری چینش کنید. این امر شما را وادار می کند خانه و زندگی خود را به روشی کاملاً متفاوت ببینید و به شما کمک کند تا از یکنواختی بصری خارج شوید. به یاد داشته باشید ، چشم و قلب ما به هم متصل است.

#5 رفع افسردگی با فنگ شویی : مراقب آب باشید

آب عنصر غم و اندوه ، افسردگی و ناامیدی هم محسوب می شود.

آب در فنگ شویی | فنگ شویی ایران

هنگامی که افسردگی وجود دارد ، غالباً آب زیادی وجود دارد. این را می توان با یک شیر آب در حال چکه ، یک توالت در حال اجرا یا حتی رنگ های آبی یا تیره بیش از حد نشان داد. اگر آب استخر یا منطقه ای از حیاط شما وجود داشته باشد که مرطوب بماند ، این می تواند باعث کاهش انرژی شما شود. به دنبال رنگ های تیره ، اتاق های تاریک و مرطوب نباشید. زیر سینک های حمام و آشپزخانه را چک کنید و مطمئن باشید که نشتی نداشته باشد جلوی چکه، چکه کردن آب را بگیرید و آنها را برطرف کنید تا جلوی غم و اندون را بگیرید.

#6 رفع افسردگی با فنگ شویی : حرکت، نور و صدا را اضافه کنید

احساس افسردگی گاهی اوقات با حرکت کاهش می یابد. صدای ضبط و استریوی خود را با پخش موسیقی شاد روشن کنید. می توانید انرژی چی خود را فعال کنید  و این برای قلب و روح شما مفید است! روشن کردن نور را فراموش نکنید. می دانند که  نور در خانه باید روشن شود (ازعنصر آتش در محیط خود استفاده کنید!). این باعث افزایش انرژی خانه می شود و خانه ای با انرژی فعال خواهید داشت.

نور را در سالن و اتاق نشیمن روشن نگه دارید. یک منطقه مهم دیگر برای روشنایی؟ آشپزخانه است. این مکان نمایانگر آتش است و هرگز نباید اجازه دهید انرژی در این مکان افت کند همیشه یک چراغ روشن داشته باشید و در شب نیز روشنایی را بیشتر کنید تا عنصر آتش همیشه حضور داشته باشد.

برای کمک به پاک کردن انرژی های گیر کرده و راکد بخصوص در خانه های قدیمی که زیاد است، می توانید از کاسه تبتی استفاده کنید با فعال کردن صدای کاسه فرکانس و جابجایی انرژی  استفاده کنید از جلوی درب ورودی شروع کنید و در جهت عقربه‌های ساعت حرکت کنید و سپس به در بازگردید. سه بار درب را با زنگ محاصره کنید و خانه خود را پاک کرده و انرژی را احیا خواهید کرد.

#7 رفع افسردگی با فنگ شویی : با طبیعت در ارتباط باشید

سعی کنید یک یا دو گلدان در خانه داشته باشید و به آنها توجه کنید. گیاهان خانه شما باید سالم و سرسبز باشند. در روز چند دقیقه به گیاهان خود توجه کنید آنها را آبیاری کنید . اگر در ایوان خود گل و گیاه نگه می دارید پنجره ها را همیشه تمیز کنید تا زمانی که به گیاهان خود نگاه می کنید چشم انداز زیبایی را ببینید. سعی کنید حداقل 30 دقیقه در روز در فضای بیرون بمانید، حتی اگر این فقط پیاده روی باشد تا بتوانید درختان، آسمان، پرندگان و دنیای طبیعی را مشاهده کنید تا به شما کمک کند تا خود را به طبیعت وصل کنید.

رفع افسردگی در فنگ شویی
رفع افسردگی در فنگ شویی

قرار گرفتن در معرض نور خورشید به بهبود چشم انداز شما کمک می کند. بسیاری از شادترین مکان ها مکان هایی هستند که آفتاب خوبی وجود داشته باشد مثل بوستان ها یا پارکها و سطح ویتامین D خود را روزانه از نور خورشید دریافت کنید.

#8 رفع افسردگی با فنگ شویی : از رنگهای روشن در محیط خود استفاده کنید

اگر روی دیوارها و مبلمان رنگهای تیره دارید، سعی کنید آنها را با رنگهای روشن، نارنجی، زردلیمویی و سفید روشن تغییر دهید. مبلمان خود را نیز با این رنگها بپوشانید. رنگهای شاد می تواند در روحیه شما تاثیر موثر داشته باشد و خلق و خوی شما را تغییر دهد. اگر خانه های ما بازتاب ذهن ما باشد ، ذهن ما نیز بازتاب خانه های ما است. اگر تمایل به افسردگی دارید ، به خواص منعکس کننده آن شرایط جذب می شوید. علاوه بر این ، شما یک محیط عالی را برای تشدید افسردگی ایجاد خواهید کرد. (فنگ شویی رنگ را مطالعه کنید)

نتیجه گیری

در این مقاله برای رفع افسردگی در فنگ شویی اطلاعات ارزشمندی عرضه شد که شما با رعایت این نکات می توانید در زندگی روزمره خود انرژی خود را حفظ کرده و از افسردگی دور شوید. 8 نکته بسیار مهم در رفع افسردگی به کمک فنگ شویی را در این مقاله خوانده اید را اجرا کنید.

در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ما استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *