وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
$688000

دوره پاکسازی چاکراها با شاقول ابن سینا

روش پاندول یا شاقول روشی برای ارتباط با ذهن ناخودآگاه و حقیقت درون است و جالب اینجاست از ابن سینا به علوم روانشناسی آشنا و روشی هایی را پیدا کرده است که امروزه می توان از این تکنیک استفاده کرد.

پاندول سحر آمیز یا همون شاقول یک وسیله کوچک و ساده است، چیزی که ابوعلی سینا با آن برخی بیماری ها را تشخیص می داد و درمان و پاکسازی می کرد یک سری دستوراتی دارد که اگر انجامش بدهید به راحتی می توانند نتیجه اش را ببیند و خودتان تجربه کنید می توانید بررسی های زیادی انجام دهید یا مسائل پنهانی را کشف کنید و… شاید باور کردنی نباشد اما یک واقعیت و مثل همیشه این چیزها دست غربی هاست و ما در جهانی زندگی می کنیم که بر تفکر منطقی تاکید دارد و به ما یاد داده که برای یافتن پاسخ های درست همیشه باید به بخش منطقی یا تحلیلی مغز خودمان مراجعه کنیم.

اما همان گونه که بخش منطقی و تحلیلی مغز را با آموزش های خود پرورش داده ایم می توانیم به پرورش حواس درونی یا بخش الهام گر مغز خود نیز اقدام کنیم با استفاده از شاقول  ابن سینا می توانیم با حواس درونی یا بخش الهام گر خودمان به پاسخ برخی مسائل که با ذهن همیشگی مان قابل شناسایی نیست برسیم. بخش الهام گر ما همیشه تحت تاثیر مشغله ها و درگیریهای روزانه و… قرار گرفته و منفعل مانده حالا دوست دارید فعالش کنید؟

استاد ابوعلی سینا راهش را نشان داده است. که ما به روش پاکسازی چاکراها از بین بردن انرژی های منفی درونی می توانیم شهود خود را بالا ببریم کنترل زندگی خود را بدست بگیریم و کیفیت آنرا بالا ببریم.

مغز انسان شبیه یک سرو مکانیزم (کامپیوتر زنده ) است با این تفاوت که این سرو مکانیزم زنده است و قابلیت برنامه ریزی آن از طریق احساسات ما انجام میگیرد. هر سرو مکانیزم اطلاعاتی را در درون خود ذخیره می کند و در موقع نیاز از این اطلاعات استفاده می نماید. هر عملی که ما انجام دهیم یا اطلاعاتی که به هر روشی دریافت می کنیم با تمام جزئیات در قسمتی از مغزمان ذخیره می شود ضبط اطلاعات در کامپیوتر تنها با استفاده از اعداد صفر  یک است اما اطلاعات در ذهن ما با تمام جزئیات رنگ ، بو، مزه ، احساس ، خوب ، بد ، ترس ، نگرانی، لذت ، شادی و… ذخیره می شود. میزان این اطلاعات بسیار زیاد است.

در این دوره شما می توانید تمام انرژی های منفی خود را شناسایی کنید و آنها را از بین ببرید اگر درگیر طلسم و جادو و هر نیروی منفی هستید در این دوره آموزش می ببیند که چطور انرژی های منفی حتی نسل های گذشته ای  که با ما درگیر شده را از بین ببریم .

احساسات گیر افتاده و هر انرژی که ما را در تله خود گیر انداخته شناسایی کنیم و تمام موانع زندگی خود را از بین ببریم.

نکته:

دوستان عزیز توجه داشته باشید که این دوره از زمان ثبت نام یک ماه دسترسی خواهید داشت به دلیل محدودیت ترافیک سایتی بیش از این امکان دسترسی وجود ندارد .

لطفا نت بردارید و همه موارد رو یادداشت کنید و یک ماه با خود خانم مهندس می تونید رفع اشکال داشته باشید قبل از رفع اشکال با دفتر زمان رو هماهنگ بفرمایید.

در صورت عدم استفاده در زمان اعلام شده از زمان ثبت نام  جهت دسترسی مجدد مشمول هزینه خواهید شد.

شما یک انسان آزاد و آگاه هستید لذا استفاده یا عدم استفاده از دوره کاملا آزاد و مختار می باشید بنابر این مسئولیت نتایج و تاثیرات آن به طول کامل بر عهده خود شما می باشد. قابل ذکر است هیچ یک از اشخاص حقیقی و حقوقی که در تولید و توزیع و ارائه خدمات نقش داشتند هیچگونه مسئولیتی را در قبال استفاده کنندگان بر عهده نمی گیرند.

همچنین دوره خریداری شده بعد از دسترسی به دوره امکان بازگشت و عودت هزینه وجود ندارد.

پیشاپیش از همکاری و مساعدت شما عزیزان کمال تشکر را خواهیم داشت.