وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
$399000

زمان سال نو چینی و سال نجومی چینی و تفاوت آنها طبق انرژی ها

سال نوی چینی ۲۰۲۴ از ماه نو آغاز می‌شود و طبق تقویم قمری و بر اساس چرخش ماه و خورشید است و به‌طورکلی در هر سال میانگین ۲۱ تا ۵۱ روز از تقویم میلادی عقب‌تر است تاریخ تقویم چینی بین ۲۱ ژانویه تا ۲۰ فوریه بر اساس محاسبات متغیر است که معمولاً دومین روز بعد از انقلاب زمستانی است. توجه داشته باشید اولین روز سال نجومی چینی ۲۰۲۴ در ۴ یا ۵ فوریه است که دوره تناوب ۲۰ ساله را رقم می‌زند که امسال وارد دوره نهم خود با عنصر آتش می‌شود و شروع دوره بیست‌ساله جدید می‌باشد و تاریخ سال نو چینی ۲۰۲۴ در روز شنبه ۱۰ فوریه سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

شروع زمان ستارگان پروازی 2024

این تاریخ اولین روز از شروع انرژی ستارگان در تقویم نجومی چین است یعنی از ۴ فوریه انرژی ستارگان فعال خواهد شد. .این تاریخ روز سال نوی چینی نیست پس این دو انرژی را از هم تفکیک کنید.، اولین روز قمری از اولین ماه قمری در تقویم قمری و زمان ماه جدید تاریخ ماه جدید را تعیین می‌کند. زمان ماه نو در ساعت ۵۹:۶ روز ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴ در منطقه زمانی چین است. بنابراین، روز سال نو چینی ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴ است.در اینجا می‌خواهیم با استفاده از تئوری ستاره‌های پرنده فنگ شویی به شما بگوییم که خانه‌های ثروت ، خانه عشق و روابط، خانه بحث و جدال، خانه بیماری، خانه بدشانسی در سال ۲۰۲۴ در چه خانه‌هایی قرار دارد .

انرژی ستارگان پرنده

از ۴ فوریه سال ۲۰۲۴ قبل از سال نو در جایگاه خودشون قرار می‌گیرند و انرژی ستاره‌های مثبت (سبز) مشخص‌شده‌اند باید افزایش درحالی‌که ستارهای منفی (قرمز) باید کاهش و تسخیر شود تا کمترین آسیب و زیان را داشته باشید و به‌سادگی با دانستن این مکان‌ها و تغییرات انرژی در جهات هشتگانه در سال می‌توان تمام تفاوت‌ها را در اینکه آیا سال شما خوب است یا خیر بررسی نمود  و درنتیجه می‌توانید انرژی‌ها را در دست و کنترل خود قرار دهید.

خبر خوب این است که با اطلاعاتی که در اختیار شما قرار داده می‌شود در تعیین سرنوشت شما نقش مهمی ایفا خواهد نمود. چراکه ستاره‌های شانس خود را پیداکرده و راه و روش‌هایی برای به حداکثر رساندن ستارگان مثبت و به حداقل رساندن ستارگان منفی پیدا خواهید کرد.

انرژی سال اژدها

سال ۲۰۲۴ سال اژدهای یانگ چوب است . اژدها موجودی باشکوه ، قدرتمند ، باهوش، خلاق، شجاع، با اعتمادبه‌نفس و در رفاه کامل است. اژدها منعکس‌کننده این انرژی‌هاست و سال ۲۰۲۴ بسیار مناسب برای  ایجاد فرصت‌های جدید و تغییرات فوق‌العاده خواهد بود . اژدها دارای انرژی خوش‌شانسی و پر از موفقیت است.

عنصر چوب یا درخت به معنای رشد، پیشرفت و توسعه اولیه است. این انرژی با فصل بهار و شکوفایی و شروع جدید فرصت‌های تازه با پتانسیل رشد و پیشرفت است.

دوره ستارگان پروازی سال 2024

استفاده از ستاره پرنده در سال  یکی از قوی‌ترین راه‌هایی است که به‌سرعت و به‌طور مؤثر باعث ایجاد رشد و بهبود شانس می‌گردد و همه موانع موفقیت را از بین می‌برد. با به‌روزرسانی علم فنگ شویی می توان مهم‌ترین درمان‌ها برای جذب و یا دفع انرژی‌های روابط، شغل و رفاه  و همچنین مسائل بهداشتی در مکان‌ها و جایگاه‌های مناسب خود بهره‌مند گردید.روش پرواز ستارگان پرنده یک فرمول بسیار مناسب از علم فنگ شویی است که شما می‌توانید برای بهینه‌سازی شانس خود در سال ۲۰۲۴ از آن  استفاده کنید. روش آسان  و درعین‌حال دقیق برای کشف این‌که چه چیزی ، در چه مکانی قرار گیرد تا انرژی‌های منفی را مهار و ستارگان نامبارک که باعث ایجاد ضربه و مشکلات می‌شوند را کشف نمود .

با تجزیه‌وتحلیل و رمزگشایی صحیح تمام بخش‌های آسیب‌دیده از ساختمان و خانه‌ها در سال ۲۰۲۴ و با شناسایی و قرار دادن درمان  برای تسکین درد و رنج محیط استفاده نمود.  فرمول و انرژی ستاره ها بر اساس دستورالعمل قطب‌نما، به ۹ بخش در یک ساختمان یا دفتر تقسیم می‌شود و بعدازآن  در بخش‌های تعیین‌شده باعث ارتعاشات خوش‌شانسی می‌شوند و یا بالعکس عمل خواهد کرد.

نکته:

دوستان عزیز توجه داشته باشید که این دوره از زمان ثبت نام یک ماه دسترسی خواهید داشت به دلیل محدودیت ترافیک سایتی بیش از این امکان دسترسی وجود ندارد .

لطفا نت بردارید و همه موارد رو یادداشت کنید و یک ماه با خود خانم مهندس می تونید رفع اشکال داشته باشید قبل از رفع اشکال با دفتر زمان رو هماهنگ بفرمایید.

در صورت عدم استفاده در زمان اعلام شده از زمان ثبت نام  جهت دسترسی مجدد مشمول هزینه خواهید شد.

شما یک انسان آزاد و آگاه هستید لذا استفاده یا عدم استفاده از دوره کاملا آزاد و مختار می باشید بنابر این مسئولیت نتایج و تاثیرات آن به طول کامل بر عهده خود شما می باشد. قابل ذکر است هیچ یک از اشخاص حقیقی و حقوقی که در تولید و توزیع و ارائه خدمات نقش داشتند هیچگونه مسئولیتی را در قبال استفاده کنندگان بر عهده نمی گیرند.

همچنین دوره خریداری شده بعد از دسترسی به دوره امکان بازگشت و عودت هزینه وجود ندارد.

پیشاپیش از همکاری و مساعدت شما عزیزان کمال تشکر را خواهیم داشت.