وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
$2250000

ترم 10 فنگ شویی – فنگ شویی ایران

ترم 10 فنگ شویی به مباحث انرژی و دکوراسیون داخلی در محیط می پردازیم که چطور می توانیم از قوانین فنگ شویی در طراحی داخلی استفاده کنیم.

هر جهت فراخور انرژی خاص خود از چه رنگ های ، طرح فرش های مناسب ، طرح پرده ، جایگاه آشپزخانه و رنگ و طرح مناسب آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ، تلویزیون ، اتاق خواب و فعال نمودن انرژی های اتاق خواب، اتاق نشیمن و….. هر آنچه که برای یک طراحی داخلی نیاز است در بخش تدریس و آموزش های لازم گفته شده

 

سر فصل های ترم 10 فنگ شویی :

 

فنگشویی محیط از جمله منزل و محل کار

طراحی و دکوراسیون داخلی

 

پس از اتمام ترم های فنگ شویی و آموزش کامل فنگ شویی می توانید مدرک فنگ شویی جهاد دانشگاهی شهید بهشتی را امتحان داده و مدرک معتبر قابل ترجمه دریافت نمایید.

نکته:

دوستان عزیز توجه داشته باشید که این دوره از زمان ثبت نام یک ماه دسترسی خواهید داشت به دلیل محدودیت ترافیک سایتی بیش از این امکان دسترسی وجود ندارد .

لطفا نت بردارید و همه موارد رو یادداشت کنید و یک ماه با خود خانم مهندس می تونید رفع اشکال داشته باشید قبل از رفع اشکال با دفتر زمان رو هماهنگ بفرمایید.

در صورت عدم استفاده در زمان اعلام شده از زمان ثبت نام  جهت دسترسی مجدد مشمول هزینه خواهید شد.

شما یک انسان آزاد و آگاه هستید لذا استفاده یا عدم استفاده از دوره کاملا آزاد و مختار می باشید بنابر این مسئولیت نتایج و تاثیرات آن به طول کامل بر عهده خود شما می باشد. قابل ذکر است هیچ یک از اشخاص حقیقی و حقوقی که در تولید و توزیع و ارائه خدمات نقش داشتند هیچگونه مسئولیتی را در قبال استفاده کنندگان بر عهده نمی گیرند.

همچنین دوره خریداری شده بعد از دسترسی به دوره امکان بازگشت و عودت هزینه وجود ندارد.

پیشاپیش از همکاری و مساعدت شما عزیزان کمال تشکر را خواهیم داشت.