سوالات رایج در مورد فنگ شویی

سوالات رایج در مورد فنگ شویی


سوال فنگ شویی رایج که اکثر افراد می پرسند در زیر مورد بررسی قرار گرفته است! سایت فنگ شویی ایران مفتخر است که با پاسخ سوال فنگ شویی چیست توانسته مطلبی با همین عنوان ارائه دهد.

سوال : آیا فنگ شویی یک فرهنگ و یا دین و آئین است؟

✅خیر ، فنگ شویی یک علم مثل ریاضی ، فیزیک و معماری است و در ضمن تشابهات و ارتباطات زیادی با علوم زیر دارد.

  • ریاضی
  • فیزیک 
  • هنر
  • معماری
  • پزشکی
  • و سایر علوم 

سوال : آیا فنگ شویی فقط با فرهنگ مردم چین ارتباط دارد؟

✅خیر ، فنگ شویی تنها یک دانش زاده سرزمین چین است و ارتباطی با فرهنگ مردم چین ندارد! مانند طب ابوعلي سينا كه از ايران به تمام نقاط دنيا رسيده است. شما با فراگیری این علم می توانید آرامش را به خود هدیه داده و از انرژی چی کاربردی درست داشته باشید.

  آیا در فنگ شویی نماد و یا مجسمه ای وجود دارد؟

✅خیر ، نمادها به آن قدرت در فنگ شویی جایی نداشته و تنها توسط عده ای سودجو در اختیار مردم قرار می گیرد .

 آیا فنگ شویی می تواند با فرهنگ ما ایرانیان هماهنگ شود ؟

شب یلدا | فنگ شویی ایران

✅بله ، فنگ شویی نیز مثل هر علم دیگری قابلیت بومی سازی با فرهنگ ایران زمین را دارد. البته در سایت ما مطلبی فوق العاده موجود است که رابطه فنگ شویی در ایران را مورد بررسی قرار داده است.

آیا فنگ شویی با دین ما ، اسلام نیز تشابهاتی دارد ؟

✅بله ، تعریف فنگ شویی که از دو مفهوم باد و آب برای بیان تمام انرژی مثبت خداوندی و برکت و روزی در روی زمین استفاده می کند با آیه های قرآن تطابق زیادی دارد .
در قرآن بيش از٥٠ آیه وجود دارد که با مفهوم علم فنگ شویی ارتباط دارد .

خداوند در سوره الفرقان – آیه ٤٨ می فرماید :
او کسی است که بادها را بشارت گرانی پیش از رحمتش فرستاد و از آسمان آبی پاک نازل کردیم .

 آیا می توان فنگ شویی را آموخت ؟

✅بله، علم فنگ شویی برای معماران و طراحان فضای داخلی و همچنین عموم جامعه قابلیت آموزش دارد و همه افراد با انجام کوچکترین و کاربردی نکات این علم می توانند تغییرات در زندگی خود احساس کنند.

 واژه فنگ شویی به چه معناست ؟

 

✅فنگ شویی از نظر لغوی به معنای باد و آب است ! ( فنگ = باد – شویی = آب ) . شما با خواندن مطلب فنگ شویی چیست که به صورت کامل بیان شده تعریفی دقیق در همین سایت از فنگ شویی داشته باشید .

کاربرد علم فنگ شویی در کجاست ؟

✅ فنگ شویی در معماری داخلی و خارجی یک فضا کاربرد ویژه ای دارد . همچنین در

با توجه به خصوصیات و ویژگیهای هر فرد که با توجه به فنگ شویی شخصی و  عدد کوا بیان می شود، کاربرد دارد .

در واقع نوعی طراحی ارگونومی روانی و شخصیتی است ! همچنین فنگ شویی برای فیزیولوژی بدن و سیستم سلامتی افراد نیز حرفهایی برای گفتن دارد.

آیا فنگ شویی خرافات است ؟

✅خیر ، همانطور که بیان شد فنگ شویی یک علم است و مفهوم یک علم با خرافات تضاد کامل دارد . امروزه با جستجوی اندک متوجه می شوید که حتی فنگ شویی در معماری نیز کاربرد دارد . آیا خرافه می تواند این کار را انجام دهد؟

 آیا فنگ شویی را می توان در محیط اجراها اجرا کرد؟

✅بله ، علم فنگ شویی به راحتی می توان آموخت و در تمام محیط های خود اجرا کنید چه محل کار ، چه در محل زندگی قابل اجرا می باشد.

سوال فنگ شویی | فنگ شویی ایران

آیا استفاده از فنگ شویی تاثیری بر روی بهبود کسب ثروت ما خواهد داشت ؟

✅ بله، شما با آموزش و یادگیری و یا مشاوره از علم فنگ شویی می توانید محیط های خود را بررسی کنید و علت و مشکلاتی که چه از گذشته و یا چه ناگهانی بر اساس تغییر جهت ستارگان برای شما رخ داده پیدا کنید و آنها را با روش ها و تکنیک های فنگ شویی برطرف و انرژی های جذب ثروت را برای خود فعال نمایید.

آیا فنگ شویی فقط مربوط به دکوراسیون و چیدمان کاربرد دارد؟

✅خیر ، علم فنگ شویی فقط مربوط به چیدمان نیست و بر روی فیزلوژی بدن ، چاکراها و تنظیم چاکراها ، خوردنی ها و به تعادل رساندن سیستم بدن و سلامتی نیز حرفهایی برای گفتن دارد.

فرق بین فنگ شویی و فنگ شویی بر اساس ستارگان سالانه چیست؟

✅ همه چیز در اطراف ما داری انرژیست زمانی که شما فنگ شویی کلی بر اساس قطب نما یا درب ورودی انجام میدید انرژی به صورت کلی و در جهت مناسب در چرخش است . انرژی ستارگان پرواز سالانه بر اساس انرژی چی کیهانی بر روی کره زمین که هر ساله جای این ستارگان در چرخش هست متفاوت می باشد و شما چیدمان کلی رو تغییر نمیدید و فقط بر اساس این که کدام ستاره با چه انرژی در چه جهتی قرار گرفته اثر ستارگان منفی را کاهش و اثر ستارگان مثبت را افزایش می دهید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با استاد دایی زاده تماس بگیرید و می توانید از مشاوره فنگ شویی استفاده کنید.

18 دیدگاه ها

    • سلام لطفا برای مشاوره در تلگرام یا اینستاگرام پیام بدید شما رو راهنمایی می کنیم برای مشاوره حضوری و غیر حضوری و بر اساس متراژ شرایط متفاوت می باشد.

    • سلام سپاس از توجه شما
      فنگ شویی با هیچ دینی در تضاد و تقابل نیست
      علم فنگ شویی فقط بحث تبادل انرژی و انرژی های موجود در طبیعت هست که ما باید طبق قوانین طبیعت زندگی کنیم و در همه مکاتب و ادیان راجع بهش صحبت شده

  • سلام ممنونم از توجه و پاسخ گوییتون از نظر علمی هم اثبات شده و در دینمون هم بهش اشاره شده؟ممنون از شما بزرگوار😙

  • سلام خدمت همگی من علم فنگشویی رو آموزش دیدم پیش استاد مهشید رئیسی بزرگترین استاد فنگشویی اگر کسی خواست خونشو فنگشویی کنم تلگرام بنده به آیدی زیر پیام بده
    @pppth1366

  • اینکه فنگشویی را یک علم تلقی می کنید کاملاً اشتباه است . فنگشویی نوعی باور و در دسته شبه علم است . چیزی که قابل اندازه گیری و آزمایش مستند و ثبت شده نباشد هیچ گاه علم محسوب نمی شود حتی اگر هزاران سال قدمت داشته باشد .

    • قطعا علم هست و زمانی که در یک مبحث محاسبات ریاضی وارد شود آن موضوع تبدیل به علم خواهد شد ما در دوره هایی که در دانشگاه الزهرا تدریس می شود با نکات علمی و محاسبات دقیق ریاضی تمام نکات را ثابت و تدریس می کنیم و سعی بر این است که درست و اصولی طبق قوانین اطلاع رسانی شود تا از شبه علم بودن یا خرافاتی که خیلی از دوستان به اشتباه به کار می رود جلوگیری شود.

  • تعریف علم رو شما میدونید چیه؟ که فنگ شوی رو علم میدونید؟ لاقل میگفتی یه سبک دکوراسیونه

    • این علم دکوراسیون داخلی نیست از علم فنگ شویی بخشی در دکوراسیون داخلی استفاده می کنند می تونید مطالعه و تحقیق بیشتر داشته باشید و در گوگل اسکولار هم که تمام مقالات علمی دنیا فقط وجود داره علم فنگ شویی رو سرچ کنید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *