فنگ شویی ازدواج

مقدمه

طبق ساختار فنگ شویی در ازدواج ، اگر میخواهید زندگی عاشقانه خود را بهبود ببخشید، می توانید برخی از اصول اولیه فنگ شویی را که در ادامه گفته ایم، امتحان کنید. همانطور که قبلا نیز بیان شده علم فنگ شویی در مورد ایجاد انرژی مثبت و تعدیل انرژی منفی صحبت می کند. هنگامی که دو نفر با یکدیگر ازدواج می کنند، انرژی های آنها نیز همسو می شوند. این انرژی ها باید مثبت باشند تا هر دو عضو بتوانند زندگی خود را با شیوه ای مناسب بهبود و ادامه دهند.

فنگ شویی ازدواج

اگر انرژی غالب در یک فرد وجود داشته باشد، به طور چشمگیری بر دیگری تأثیر می گذارد و وضعیت هر دوی آنها را به هم می زند. با استفاده از چند راهنمایی در فنگ شویی ازدواج ، شما می توانید انرژی مثبت هر دو عضو را ارتقاء دهید و زندگی طولانی همراه با عشق و همدلی و همبستگی پایدار برای خود رقم بزنید.

فنگ شویی ازدواج

مجموعه کار های مرتبط با فنگ شویی ازدواج

با انجام این نکات اساسی است که می توانید به دنبال عشق و جذب همسر و رابطه خوب با شریک زندگیتان برای زندگی شادتر و بدون استرس باشید.

1) خلاص شدن از شر درهم ریختگی

در هم ریختگی یکی از اثرات هویت شخصی شماست و یک انسداد برای جریان انرژی مثبت است! این اولین گامی است که شما با فنگ شویی شروع می کنید.

خانه خود را تمیز کنید تا فضای آزاد انرژی مثبت در خانه شما رها شود.

توصیه ما این است که اگر به هم ریختگی زیاد است،تمیزکاری را در بازه زمانی بیشتری انجام دهید. مهم تغییراتی است که اتفاق می افتد نه زمان آن تغییر. موارد پاکسازی و رفع انباشتگی جزو موارد ساده و سریع در فنگ شویی ازدواج است.

2) تنظیم اتاق خواب شما

اتاق خواب در فنگ شویی به عنوان گوشه روابط بین زوجین در فنگ شویی ازدواج است! شما زمان زیادی را که با همسرتان صرف می کنید، در اتاق خواب است. پس به مراقبت های ویژه ای از این فضا برای بهبود روابط خود نیازمند هستید. البته لازم است بدانید که ما برای اتاق خواب یک مطلب جدا نیز تهیه کرده ایم که می توانید تحت عنوان فنگ شویی اتاق خواب آن را مطالعه فرمایید. اما برای صرف هزینه کمتر تعدادی از آنها که دارای اهمیت است، در اینجا معرفی می کنیم.

باید ها و نباید های اتاق خواب

چند چیز وجود دارد که شما باید در اتاق خواب خود اجتناب کنید.

فنگ شویی ازدواج : پرهیز از استفاده آینه

فنگ شویی ازدواج در زمان های قدیم وجود داشته است! چرا که در زمان های قدیم آینه ها با درب وجود داشتند و در هنگام شب درب های آن را می بستند تا از وجود آن خلاص شوند.

وجود آینه نیز چند فلسفه مهم را در بر خواهد داشت! از جمله این که زمانی که شما خواب هستید و روح از بدن شما خارج می شود و زمانی که از خواب بیدار می شوید روح به جسم باز می گردد و وجود آینه باعث سردرگمی روح شده زیرا زوجین بر روی تخت و زوجین در آینه وجود دارد و روح دچار مشکل شده که به کدام جسم باید باز گردد. آینه ها اگر در روبروی پنجره قرار گیرند باعث بازگرداندن انرژی می شود و نمی گذارد که انرژی وارد شده و در اتاق به گردش در بیاید.

فنگ شویی ازدواج : اجتناب از تصاویر خانوادگی

اتاق خواب بخش خصوصی زوجین می باشد. بنابراین باید از عکس دو نفره خود در اتاق خواب استفاده کنید! استفاده از عکس اعضای خانواده شما را درگیر مسائل خانوادگی خواهد کرد. می توانید از چیدمان فنگ شویی در بخش اتاق نشیمن از عکس های خانوادگی خود استفاده کنید.

لوازم برقی

فنگ شویی ازدواج : دوری از وسایل الکترونیکی

اتاق خواب شما برای عشق و آرامش است! با موبایل، کامپیوتر ، تلویزیون ها یا هر نوع وسیله الکترونیک که انرژی آرام شما را مختل می کند، مخلوط نکنید.

نکته: متاسفانه این عمل فنگ شویی ازدواج در زندگی مدرن امروزی کاری دشوار شده است. اما هر چه می توانید از تعداد این وسایل بکاهید.

فنگ شویی ازدواج : عدم استفاده از تصاویر و آثار هنری غم انگیز

اجتناب از استفاده از تصاویر غم انگیز یا آثار هنری که غم و غصه را در اتاق خواب نشان می دهند، باعث بهبود روابط شما خواهد شد. چرا که انرژی مثبت را در فضا می پراکند. تصاویر شاد و پر جنب و جوش در فنگ شویی ازدواج به شما کمک می کند تا بدون استرس باشید و انگیزه ی خود را حفظ کنید.

فنگ شویی ازدواج : از آیتم های تک اجتناب کنید

هرگز آیتمی را به صورت تک قرار ندهید! هر آیتمی باید به صورت جفت باشد مثلا های زیر نمونه ای مناسب است.

  • چراغ های جانبی
  • دکوراسیون
  • و غیره

جفت بودن، نشان دهنده اهمیت هر دو نفر به طور یکسان است! این مورد ساده حتی می تواند نزدیکی بین شما و همسرتان را افزایش دهد.

3) تنظیم تخت شما

تخت شما جنبه مهمی از ازدواج شما است و بخش کاملا خصوصی بین زوجین است! اهمیت این بخش در فنگ شویی ازدواج بسیار بالاست. به همین دلیل ما سرفصل آن را از دیگر سرفصل های فنگ شویی اتاق خواب جدا کرده ایم.

در اینجا چند نکته در مورد فنگ شویی ازدواج وجود دارد تا تختتان را برای رابطه بهتر  انتخاب کنید:

  1. باید هر دو طرف قابل دسترس باشد.
  2. تخت خود را زیر پنکه ها سقفی قرار ندهید.
  3. نباید زمانی که خواب هستید پاهای خود را در برابر درب قرار دهید.
  4. چیزی را در زیر تخت ذخیره نکنید، چرخش جریان انرژی را آزاد کنید.
  5. سر خود را هنگام خواب باید به بهترین جهت قرار دهید. (جهت بر اساس تعیین عدد کوآ مشخص می شود.)(به صفحه اول سایت بخش محاسبه عدد کوا مراجعه کنید.)
  6. تخت خواب شما باید محکم و کمی بزرگ باشد.

4) درب خود را ببندید

درب اتاق تخت خواب خود را در شب ببندید! زیرا این فضای شخصی شما است و شما هم با همسرتان در اینجا استراحت می کنید. بستن درب ها باعث می شود تا درب ها انرژی شما را از بین نبرند.

5) درمان فنگ شویی برای اتاق

از آویز نقاشی و آثار هنری که نشان دهنده عشق و عاشقانه استفاده کنید! مواردی مانند:

  • جفت بالش های قرمز
  • جفت بالش های شکل قلب

این موارد جزئی است که در کنار هم می تواند تاثیری فوق العاده در بهبود روابط زوجین و فنگ شویی ازدواج باشد.

  1. پنجره ها یا درب های خود را برای دریافت نور طبیعی روزانه بیست دقیقه باز کنید. این هوا تازه به اتاق خواب شما انرژی مثبتی را می رساند.
  2. لاک پشت کریستال را در بخش شمال شرق اتاق خواب خود قرار دهید برای طول عمر و سلامتی زوجین
  3. چراغ های بلند به عنوان درمان خوب فنگ شویی در نظر گرفته شده اند تا عنصر آتش را فعال کنند. عنصر آتش از میان عناصر فنگ شویی باعث بهبود روابط در فنگ شویی ازدواج است.
  4. اتاق خواب خود را با عناصر آتش بهبود بخشید. عناصر آتش مانند:
  • یک جفت شمع
  • جفت چراغ قرمز
  • چراغ های قرمز نرم
  • و غیره

 این موارد را روشن کنید تا آتش خود را در غریزه عشق بهبود بخشید.

ازدواج در فنگ شویی
ازدواج در فنگ شویی

استفاده از رنگ ها

از رنگها نیز می توانید به نسبت عدد کوا خود و همسرتان رنگ مناسب را انتخاب کنید که باعث تقویت انرژی بین زوجین و تحکم رابطه می شود.

رنگها بر اساس عدد کوا قابل مشخص شدن هستند و می توانید گروه خود را بنا بر اینکه جز گروه شرقی هستید یا غربی پیدا کنید و انرژی رنگها را برای خود فعال نمایید.

سایر موارد بهبود فنگ شویی ازدواج و فنگ شویی جذب عشق

در اینجا 4 مورد دیگر که به بهبود زندگی مشترک کمک می کند خدمتتان ارائه می شود.

  1. درب حمام شما نباید رو به تختتان باز شود.
  2. سطح اتاق ها باید با هم یکی باشند! یک اتاق خواب نباید بیش از حد نسبت به سایر اتاق ها، وسیع شود.
  3. شکل مناسب برای اتاق ها، مربع یا مستطیل است و اتاق های “L” شکل ناقص به نظر می رسند! این زاویه ی موجود در اتاق ها مولد نیروی شار منفی است. و باید برای بی اثر کردن آن  از نصب آینه در دو سمت دیوار  کمک بگیریم.
  4. اگر چندین اتاق خواب دارید سعی کنید اتاق خواب در سمت جنوب غرب یا شمال غرب را برای اتاق خواب والدین انتخاب کنید. اتاقهای این دو بخش را اصلا به فرزندانتان اختصاص ندهید زیرا باعث تسلط فرزندان بر والدین خواهد شد.

کلام فنگ شویی ایران

همانطور که در بالا خدمتتان عرض شد، علم فنگ شویی با به جریان انداختن انژری مثبت و به حداقل رساندن انژری منفی باعث ایجاد تعادل و رشد زندگی مشترک می شود. از همین رو پیشنهاد می شود از این موارد سهل استفاده کنید. چنانکه سوال یا مشورتی نیاز بود با کارشناس ما گفتگو کنید. همچنین بسیار خرسند می شویم ما را با نظرات و انتقادات و پیشنهاد های خود در ارائه خدمات یاری فرمایید.

21 دیدگاه ها

  • چه نکات مفید ٬خیلی جالب و گاهی عجیبی.عمل به همه این نکات آسون نیس٬اما وقتی به مطالب فکر کردم متوجه شدم بعضیشونو حتی قبلأشنیدم اما تااین لحظه دقت نکردم .مثلأ اینکه آینه داخل اتاق خوابو شب برعکس بذاریم تا پشت آینه رو باشه و استفاده از رنگ عشق ٬پرانرژی قرمز واقعأ وقتی با این راهکارها بتونیم انرژی های منفی و کارمای بد رو دور کنیم تا رابطه مشترک محکمتر و صمیمیتر بشه نهایت تلاشو میکنیم.البته به نظر من چون هرکس به رفتارش آگاهه وقتی احترام عشق و صبر تورابطه باشه این راهکارا خیلی زودتر جواب میده. به امید آرامش وشادی بیشتر برای همه زوج ها و مجردها.

    • بله قطعا همین طور هست ما هم بیرون و هم درون خود را کاملا پاکسازی و درست کنیم زمانی که شما عشق داشته باشید و به محیط خودتون هم با عشق رسیدگی کنید قطعا این انرژی را می توانید در تمام موارد لمس کنید و ببینید.

  • جالب و خواندنی بود و از شما ممنون ، با آرزوی سلامتی و موفقیت در سال جدید آرزو میکنم.

  • من به تازگی با این علم آشنا شدم و دوست دارم بیشتر با هاش آشنا بشم میشه لطفاً راهنمایی کنید ‍؟
    ممنون 🌹✨

    • سلام وقت شما بخیر
      می تونید از دوره های آفلاین ما استفاده کنید و از مقالات مقدماتی مثل فنگ شویی چیست ، هدف از فنگ شویی و عناصر پنجگانه در فنگ شویی استفاده کنید.

  • سلام و خسته نباشین ممنون از مطالب مفیدتون
    عدر می خوام برام یه سوال پیش امد
    اینکه در جهت یابی به روش کلاسیک و روش یابی شرقی جهت های تعیین شده با هم یکی هستن یا خیر ؟

    • سلام وقت بخیر
      روش های متفاوت هست هر روشی رو انتخاب می کنید همون روش رو برای فنگ شویی تا انتها بروید و انرژی رو فعال کنید نمی تونید روش ها رو با هم یکی کنید هر روش یک روش جهت یابی کنید و با روش دیگه چیدمان داشته باشید

  • سلام خداقوت تشکر از مطلب آموزنده تون
    خانم دایی زاده جهت های نقشه باگوا همان جهات جغرافیایی هستن که با قطب نما تشخیص داده میشوند؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
    و اینکه برای رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب باید بر اساس موقعیت اتاق خواب رنگ انتخاب کنیم؟
    پیج اینستا ندارید شما که بتونیم ازتون بیشتر کمک بگیریم؟
    تشکر🌹

    • سلام نقشه باگوا طبق جهات جغرافیا مشخص میشه با قطب نما
      و رنگ دیوار طبق جهت قرار گرفته شده مشخص میشه
      پیج اینستاگرام ما fengshuiiran هست

  • سلام شب بخیر .باتشکر از شما ومطالب مفیدتون،ببخشید خواستم بپرسم چه چیدمانی باعث بی مهری زن نسبت به شوهرش میشه احساس میکنم چیدمان منزل از نظر فنگشویی باعث ایجاد بهم ریختن رابطه ای شده، و اینکه چطور میشه این قضیه رو بهشون گفت که باور کنن؟؟؟

    • نسب به عدد کوای شخصی خودتون و همسر می توانید چیدمان عشق و روابط رو داشته باشید و بخش های مربوط به خودتون تقویت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *