جهت یابی منزل در فنگ شویی

تعیین جهت فنگ شویی

در فنگ شویی کلاسیک، متخصصین از جهت های قطب نمای مغناطیسی در تجزیه و تحلیل خانه ها و ساختمان ها برای تعیین جهت فنگ شویی استفاده می کرده اند. این بدان معنی است که خانه شما ممکن است جهت شمال، شرق، جنوب، غرب و غیره داشته باشد. پس چگونه شمال و جنوب خانه را پیدا کنیم؟

تعیین جهت فنگ شویی دارای سبک‌های مختلفی است. آنچه مهم است انتخاب یکی از آنها و اجرای دستورات بر اساس قوانین همان سبک و جهت است. برخی از روش‌ها با هم قابل ادغام هستند و برخی دیگر را نمی‌توان توامان به کار برد.در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ما استفاده نمایید.

اما روش های تعیین جهت فنگ شویی را می توان به 4 قسمت تقسیم کرد که عبارتند از :

  • جهت یابی در فنگ شویی با قطب نما یا هشت جهتی
  • روش هشت خانه
  • روش ستاره
  • روش شکل در ورودی

#1 تعیین جهت فنگ شویی: روش قطب‌نما یا هشت‌جهتی

مبنای اصلی این روش در فنگ شویی، شناخت انرژی جهات اصلی و فرعی جغرافیایی و‌‌ تاثیر آنها روی زمین و بنا است. در ادامه برای جهت یابی در منزل می توانید آموزش جهت های جغرافیایی در خانه را به این روش آموزش ببینید.

جهت یابی در فنگ شویی
جهت یابی در فنگ شویی

هدف اصلی فنگ شویی، به‌وجود‌ آوردن تعادل در داخل بنا است! تشخیص جهت جغرافیایی در خانه و تعیین جهت فنگ شویی و انجام یک سری اعمال باعث می شود، هم از پربار‌‌ شدن بیش از حد جهات جلوگيري شود و هم قسمت‌های ضعیف بنا از انرژی کافی بهره‌مند شوند. هر کدام از جهات جغرافیایی معرف یکی از جنبه‌های اصلی زندگی افراد هستند! این روش را می‌توان ساده‌تر از بقيه سبک‌ها به افراد یاد داد و کاربرد آن نیز راحت‌تر است.

ابزار سنتی فنگ شویی که برای یافتن جهت مغناطیسی خانه شما (یا هر مکانی) استفاده می شود، وسیله ای به نام لوپان است. گاهی اوقات یک تکه چوب دایره ای یا مربعی است که به رنگ قرمز یا زرد با تم های طلایی رنگ شده است، و در مرکز یک قطب نمای مغناطیسی وجود دارد که دایره های متحدالمرکزی در اطراف آن وجود دارد. دایره ها به دور قطب نما مرکزی می چرخند و هر حلقه دارای اطلاعاتی است که با حروف چینی نوشته شده است. یکی از حلقه‌ها شامل نام 24 جهتی است که در ارزیابی فنگ شویی شما از آنها استفاده می شود.

قطب نمای معمولی در مقابل قطب نمای لوپان

سوزن لوپان به طور منحصر به فردی به سمت جنوب می چرخد، در حالی که قطب نماهای معمولی به سمت شمال خواهند بود. به طور معمول، نمادها در قطب نما به شرح زیر هستند (و برای هر دو نیمکره شمالی و جنوبی یکسان است)

  • شمال در 0 درجه است.
  • شرق در 90 درجه است
  • جنوب در 180 درجه است
  • غرب در 270 درجه است.

اگر حرفه ای باشید، می توانید از قطب نمای معمولی یا حتی برنامه قطب نما در تلفن هوشمند خود برای تشخیص شمال و جنوب منزل و خواندن جهت های فنگ شویی در خانه خود استفاده کنید. (حتی حرفه ای ها نیز ممکن است از برنامه گوشی هوشمند خود استفاده کنند.) فقط برای انجام این کار مطمئن شوید که قطب نمایی با کیفیت بالا دارید. اگر از گوشی هوشمند خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که برنامه شما به درستی کالیبره شده است. اگر می‌خواهید کار شیکی انجام دهید، می‌توانید یک لوپان بخرید، اما ممکن است بیشتر از اینکه کمک کند شما را گیج کند!  باید آموزش های اولیه و کار با لوپان را آموزش ببینید.

جهت یابی در فنگ شویی با قطب نما

هنگامی که برای استفاده از قطب‌نمای مغناطیسی، قطب نمای مناسب را پیدا کردید، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید تا جهت های مناسب را بیابید.

  1. در جلوی درب ورودی اصلی خانه خود رو به بیرون بایستید.
  2. قطب نما را صاف نگه دارید، به طوری که موازی با زمین باشد و ورودی را نشان دهید.
  3. مشخص کنید که در چه جهتی قرار دارید و جهت و درجات را یادداشت کنید.
  4. به خانه برگردید و چند بار دیگر این کار را انجام دهید. حداقل سه بار تکرار کنید.
  5. برای تعیین جهت مغناطیسی و درجات رو به بیرون درب ورودی، قرائت ها را مرور کرده و میانگین بگیرید.
  6. هنگامی که مطالعه می کنید، مطمئن شوید که هیچ جسم مغناطیسی یا فلزی بزرگی در نزدیکی شما وجود ندارد.
  7. می توانید از یک میز چوبی که با زمین فاصله دارد استفاده کنید و قطب نمای خود را روی آن قرار دهید تا درصد خطا به حداقل برسد.

پس از تعیین جهت خود، می توانید از یک نقشه دقیق ساختمان برای قرار دادن هشت قطعه مساوی استفاده کنید. هر قطعه بخشی است که به جهتی برای چیدمان باگوا مربوط می شود. مرکز خانه جایی خواهد بود که تمام نقاط تکه های پای به هم می رسند. در مرکز خانه قرار بگیرید و صفر درجه شمال را مشخص کنید و روی نقشه خود علامت بزنید و بقیه جهات را طبق درجات روی نقشه مشخص کنید.

#2 تعیین جهت فنگ شویی: روش هشت‌خانه

در این روش، مبنای اصلی‌‌‌ تعیین جهت فنگ شویی بخش جلویی خانه است. هشت جهت اصلی و اجزای مربوط به آن بر مبنای قسمت جلویی خانه در جای خود قرار می‌گیرند‌‌‌. در این روش زمان تولد افرادی که در داخل بنا زندگی می‌کنند در محاسبات نقش دارد. بر مبنای تاریخ تولد فرد عددی موسوم به عدد کوا به دست می آید که در چیدمان فنگ شویی برای هر شخص لازم است. اگر دوست دارید عدد کوای خود را به دست آورید سایت فنگ شویی ایران برای اولین بار در ایران این امکان را در صفحه محاسبه عدد کوا فراهم کرده است. در اینجا با وارد کردن تاریخ تولد خود می توانید به راحتی عدد کوای خود را به صورت رایگان بدست آورید.

#3 تعیین جهت فنگ شویی: روش ستاره

در این روش مبنای محاسبات برای تعیین جهت فنگ شویی ، نموداری است که بر اساس محل قرارگیری در ورودی‌‌‌، جهت جغرافیایی و زمان ساخت خانه ترسيم می‌شود. به علاوه آنچه بنا را از بیرون احاطه کرده نیز مهم است‌‌. در این سبک هدف اصلی برقرار‌کردن تعادل بین انرژی آب و خاک در داخل بنا است. این روش دوره‌های بیست‌ساله گردش انرژی در بناها را مورد توجه قرار‌ ‌ می‌دهد و برای هر دوره یک لوشو و جدول فنگ شویی خاص ترسیم می‌کند که چیدمان و طراحی فنگ شویی بر این اساس انجام می‌شود.

#4  تعیین جهت فنگ شویی به روش شکل در ورودی

زمانی که فنگ شویی در زمان های قدیم توسعه یافت، رعایت محیط زیست بسیار مهم بود. به عنوان مثال، کلمات یین و یانگ در اصل سمت آفتابی (یانگ) یا سمت سایه (یین) تپه را تعریف می کردند. اگر خانه خود را در جایی قرار دهید که بتوانید سریع تر و راحت تر انرژی دریافت کنید (استفاده از نور خورشید) ؛ فنگ شویی را در کنار خود داشته باشید تا به شما کمک کند بتوانید انرژی های محیط خود را پیدا کنید.

جهت روبرو، بر اساس مکان درب ورودی است، گاهی اوقات ممکن است بر اساس جریان چی باشد، مانند نمای بزرگ یا خیابان. بنابراین، این واقعاً به نقشه و موقعیت هر خانه بستگی دارد که در آن نیاز به یک متخصص دارد تا آن را برای شما تعیین کند. برای تازه واردان کنجکاو به فنگ شویی، پیشنهاد می کنیم از درب ورودی خود استفاده نکنید.

روش کار به روش شکل در ورودی

در این سیستم اصلا از قطب‌نما استفاده نمی‌شود! در این سیستم شكلي که افراد و انرژی به ساختمان وارد می‌شوند مبنای اصلی همه محاسبات برای تعیین جهت فنگ شویی است. در این روش با استفاده از محل قرارگیری در ورودی ساختمان مربعی با 9 خانه رسم می‌شود (جدول فنگ شویی)! بر اساس این مربع‌‌‌، انرژی در مناطق مختلف خانه تقسیم‌بندی و متعادل می‌شود! به بیان دیگر محل قرارگرفتن در ورودی نسبت به مرکز است.

جهت یابی منزل در فنگ شویی
جهت یابی منزل در فنگ شویی

مثال

به عنوان مثال ممکن است دری در سمت شرق ساختمان قرار داشته باشد ولی رو به جنوب باز شود!

در این حالت این در هم از سمت شرق (یعنی جایی که قرار گرفته) و هم از سمت جنوب (جهتی که در رو به آن قرار دارد)‌‌‌ بنا را تحت‌‌ تاثیر قرار می‌دهد. از بین این دو ویژگی‌‌‌‌‌، تاثیر جهت‌‌‌، بیشتر از محل است. در اغلب محاسبات بهتر است فقط جهتی را که در رو به آن باز می‌شود در نظر گرفت. تاثیر محل قرارگیری در موارد خاصی در نظر گرفته می‌شود؛ مثلاً وقتي محل در نزدیک رودخانه‌‌‌، جاده یا مانند آنها باشد. منظور از جهت باز‌‌شدن در تعیین جهت فنگ شویی، این است که وقتی از محل در ورودی و داخل بنا به بیرون نگاه می‌کنیم کدام جهت جغرافیایی روبه‌روی ما قرار دارد. به عبارت دیگر انرژی کدام جهت وارد بنا می‌شود! در این قسمت‌‌ تاثیر جهت‌هایی که ممکن است در رو به آنها باز شود مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کلام آخر فنگ شویی ایران

ما در فنگ شویی ایران تلاش می کنیم دانشی به روز و ارزشمند در مورد فنگ شویی در اختیار شما قرار دهیم. این مقاله نیز تلاش دارد با بهره مندی از روش های مختلفی که در مقاله ارائه شد، جهت های فنگ شویی خانه و محیط شما را محاسبه کرده و در اختیارتان قرار دهد. پس از تعیین جهت های فنگ شویی نوبت به چیدمان بر اساس عدد کوای افراد در خانه می شود. این عمل کمک می کند تا رشد روز افزون در تمامی موارد تجربه کنید.در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ما استفاده نمایید.

لوازم و المانهای مربوط به علم فنگ شویی:

56 دیدگاه ها

  • با سلام . وقت بخیر .
    ممنون از مطالبتون . سوالی داشتم ؟
    شما در این مطلب ، در روش هشت‌خانه و عکسی که قرار دادید ، عدد 8 رو در شمال شرقی نشون داده و نماد ثروت زده ، در صورتی که وقتی عدد کوا محاسبه کردم ، عدد 8 شد و نوشته شمال شرقی ، عنصر خاک !

    1- یعنی باید با عنصر خاک ، اون قسمت رو تقویت کرد ؟
    2- اگر فقط از 1 روش استفاده کنیم مشکلی نیست ؟
    3- روش قطب نما یا هشت‌جهتی رو اگر میشه بیشتر توضیح بدید ؟ ممنون

    • سلام وقت شما بخیر و شادی
      بله عدد کوآی ۸ مربوط به شمال شرق و عنصر خاک هست و عکسی که قرار داده شده با نوشته های موجود در جدول لوشو مربوط به ستارگان هست و ستاره شماره هشت مربوط به ثروت هست و اگر متوجه شده باشید بقیه تفسیر ها نیز متفاوت هست و مربوط به ستارگان هست
      شما روشی که انتخاب می کنید باید انرژی را به همان روش فعال نماید اگر قطب نما رو انتخاب می کنید به روش قطب نما اگر مربع لوشو رو انتخاب می کنید و یا اگر بر اساس درب ورودی فنگ شویی را انجام دادید به همون روش انرژی را در محیط منزل و محل کار خود فعال نمایید و بعد از آن روش ستارگان که هر ساله تغییر پیدا می کنند یعنی بعد از انجام فنگ شویی کلی و شخصی می توانید از روش ستارگان و در حد متعادل نمودن انرژی ستارگان بخش خود را فعال نمایید

      • ممنون از پاسخ سریع و کاملتون .
        اگر مشکلی نباشه من برای ارتباط راحت تر ، به شما ایمیل میزنم.
        ممنون از شما

  • باسلام و وقت بخیر
    واقعا تشکر می کنم از سایت خوبتون ، برای فنگ شویی آپارتمان خودم از سایت شما و کتاب فنگ شویی برای زندگی در آپارتمان دارم استفاده می کنم ، ولی روش های مختلفی هست که با هم منطبق نمیشه ، مثل روش ستارگان با هشت خانه باگوا ، در روش ستارگان مکان ها اصلا وضعیت خوبی ندارن ، ولی روش هشت خانه ، موقعیت مکان ها خوبه ، به نظر شما چکار کنم ؟

    • سلام و سپاس از توجه شما . ما برای ستارگان بسته به اینکه چه عدد کوایی داشته باشیم جهات مثبت و منفی بررسی می کنیم برای فعال کردن ستارگان مثبت یا دفع کردن ستارگان منفی از المانها و یا نمادها استفاده می کنیم ستارگان هر ساله تغییر پیدا می کنند و این نیست یک جهت همیشه مثبت باشه و یک جهت همیشه منفی بسته به سال و چرخش ستارگان متفاوت هست .

  • سلام
    وقتی قطب نما رو روبه روی درب ورودی قرار می دیم، جهتی که نشون داده میشه رو چطور باید با نقشه باگوا منطبق کرد؟

    • وقتی شما قطب رو روبروی درب ورودی قرار می دهید انرژی که وارد محیط خانه ما می شود را نشان می دهد یعنی زمانی که شما روبروی درب هستید و قطب نما NW230 درجه رو نشون میده یعنی انرژی که وارد محیط ما می شود 230 درجه شمال غرب هست درب ورودی ما شمالی غربی هست به این طریق می توانید روی نقشه باگوا محیط خود را نشان مشخص کنید.

  • با سلام وقت بخیر . ببخشید من هنوز نمی‌دونم واقعا کدوم روش برای جهت یابی بهتره . هر کدوم از افراد مرتبط با علم فنگ شویی یه چیزی میگن . یکی میگه با قطب نما غلط هست و فقط باید نقشه کش بیاد با کاغذ میلیمتری ترسیم کنه ، یکی میگه درسته و خلاصه گیج شدم و اصن معلوم نیس چی به چیه .

    • سلام وقت شما هم بخیر
      هر روشی که بخواهید می تونید انتخاب کنید و چیدمان رو انجام بدید همه روش ها درست هست چه قطب نما چه مربع لوشو و چه درب ورودی و…. ولی یک روش رو انتخاب کنید و طبق همون روش چیدمان رو انجام بدید برای همه روش ها نیاز به نقشه و پلان هست و هیچ فرقی نداره

  • سلام وقت به خير و سپاس از شما🙏 خواستم بپرسم فلسفه چندين روش براي محاسبه قرار گرفتن جهتها چي هست؟ من كه از ابتدا با فنگ شويي آشنا شدم جهت يابي از طريق در ورودي را آموزش دادن و بعد متوجه قطب نما شدم،خواستم بپرسم از ابتدا كدام روش باستاني براي جهت يابي بوده و روشهاي ديگه چرا بوجود آمده،منم بعد از فهميدن روش قطب نما ،كلا گيج شدم، چون كلا جهتها از طريق در ورودي و قطب نما با هم فرق دارند!!!!

    • سلام وقت شما هم بخیر روش های اولیه بر اساس قطب نما و جهت جغرافیایی هستند بعدا برای راحتی کار روش درب ورودی را اضافه کردند که بسیار راحت تر و آسان تر از روش های دیگه هست که در کشور های امریکایی و اروپایی بیشتر از روش در ورودی استفاده می کنند

  • سلام ..ممنون از اطلاعات خوبی که به اشتراک میذارین…من از روش پیدا کردن قبله در هر محل استفاده می کنم و بر اساس جهت قبله که جنوب غربی هست جهات دیگه رو پیدا می کنم ..بعد مرکز رو بدست می یارم و بعد بر اساس جهات شبکه بندی نقشه هشت ضلعی باگوا رو رو نقشه قرار میدم و بخش ها پیدا میشه…این روش درست هست ؟

    سپاسگزارم از شما

    • سلام وقت شما بخیر
      اگر شما مبدا رو جنوب غرب در نظر می گیرید و بر اساس جنوب غرب می تونید بقیه 45 درجه ها رو پیدا کنید درست هست مهم این هست که بتونید دقیقا 45 درجه ها را دقیق و صحیح بدست بیارید

    • این مقاله فقط اشاره به نکات روش های فنگ شویی هست باز کردن هر روش و مشخص کردن سبکها حدود سه تا چهار ساعت تدریس هست که در یک مقاله امکان گفتنش نیست.

  • سلام،وقت بخیر،ضمن تقدیر از زحمات شما،سوالی دارم،بارها داخل پیامها و پستهای شما خوندم که فلان شخصیت با تصاحب فلان جهت تونسته که قدرت وثروت وزیبایی و… رو کامل تصاحب کنه.
    میخام بپرسم« تصاحب جهت» یعنی چی؟برای تصاحب جهت چیکار باید بکنم؟

    • سلام تصاحب جهت نیست شما می تونید هر جهت مناسب خودتون بر اساس عدد کوا رو پیدا کنید هر فرد بر اساس تاریخ تولدی که متولد شده و انرژی که اون زمان فعال بوده یک سری انرژی ها رو دریافت می کنه که این عدد کوا در حقیقت نشان دهنده مسیر و چگونه جذب کردن انرژی ها هست. شما می تونید به بخش عدد کوا مراجعه کنید تاریخ تولدتون روز و ماه و سال رو وارد کنید و بعد از یک فایل به شما داده میشه که داخل فایل 4 جهت سازگار با راهکار ها که چطور تقویت کنید و 4 جهت ناسازگار با راهکارها که چطور آنها را تضعیف کنید آورده شده و همچنین چه رنگها، سنگهایی که انرژی بیشتری به شما داده میشه و شغل های مناسب داخل فایل آورده شده که می تونید استفاده کنید.

  • با سلام سپاس از شما .در مورد جانمایی اتاق خواب گفته میشه اتاق مادر در جنوب غربی که عنصرش خاک و هم عنصر مادر هست باید باشه.ولی بر اساس عدد کوا یه ضلع دیگه در میاد از کدوم روش برای جانمایی اناق خواب باید استفاده کرد

    • سلام اگر روش فنگ شویی کلی رو انتخاب می کنید می تونید جنوب غرب رو قرار بدید و اگر روش فنگ شویی شخصی بر اساس عدد کوا انرژی و فعال می کنید جهت های مناسب رو برای اتاق خواب در نظر میگیرید ولی هر روشی که انتخاب می کنید فقط همون روش رو ادامه بدید و انرژی ها رو فعال کنید ترکیبی انجام ندید همه روش ها هم درست و مناسب هست

  • درود.من اصلا نمیتونم این شمال غربی یاجنوب شرقی خونه ام رو پیدا کنم.لطفا راهنمایی کنید.بطور ساده که متوجه بشم.سپاس

    • مرکز خونه قرار میگیرید با استفاده از قطب نما در مرکز قرارمیگیرید و صفر شمال روی قطب نما پیدا می کنید و بقیه جهات دقیق بهتون داده میشه

  • با سلام و عرض تشکر از سایت خوبتون
    سوال بنده در مورد روش قطب نماست که آیا جهات نقشه باگوا منطبق بر همان جهات جغرافیایی ست ؟ چون اگر از روش درب ورودی استفاده کنیم کلا جهات تغییر خواهند کرد ضمن اینکه من هنوز نمیدانم باید از خارج از منزل درب ورودی را درنظر بگیریم یعنی خودمان بیرون در باشیم و آپارتمان را اینگونه در نظر بگیریم
    متشکرم

    • نقشه باگوا منطبق با جهات جغرافیا هست . هر روش و انتخاب می کنید طبق همون روش باید فنگ شویی انجام بدید درب ورودی اگر جلوی درب وردی قرار میگیرید facing هست و طبق همون انرژی رو فعال می کنیم .

  • سلام با تشکر از مطالب خوبتون. خانه من جنوبی هست و درب ورودی منزل در شرق ساختمان قرار دارد اما اگر درب ورودی رو شمال در نظر بگیرم جهت ها متفاوت میشن با حالت جغرافیایی مشکلی نداره؟

    • روش های اجرایی فنگ شویی متفاوت هست هر روشی رو انتخاب می کنید همون روش رو ادامه بدید تلفیق نکنید

    • قطب نمای لوپان متفاوت هست ولی جهات در تمام قطب نماها یکی هست در فنگ شویی هم جهات یکی هست

  • وقتتون بخیر خیلی توضیح دادید ولی بیشتر گیج شدم برای پیداکردن جهت قطب نما باید جلوی در خونه بمونیم با تو مرکز خونه ؟ تو مرکز خونه جهت اصلی جغرافیایی معلوم میشه ولی جلوی در خونه رو درنظر بگیریم یه چیز دیگه میشه

  • سلام وقت بخیر ببخشید مربع لوشو رو چطور روی نقشه خونه رسم کنیم؟خونم رو به جنوب هست باید شکل مربع بکشم یا لوزی؟

    • باید به صورت مربع و یا مستطیل در بیارید و از هر طرف سه قسمت کنید و نه مربع داخل نقشه ایجاد کنید و جهات رو مشخص کنید

  • با سلام
    در روش قطب نما جهت یابی کلی درست هست یا جزئی؟
    من منابع مختلفی نگاه کردم ولی اتفاق نظر وجود نداره یکی میگه کلی مرکز گیری کنید و جهت یابی
    یکی میگه پذیرایی اتاق و… رو جدا مرکز گیری و جهت یابی کنید
    الان کدوم درسته؟ باید چیکار کرد؟

    • سلام وقت شما بخیر
      قطعا جهت یابی کلی علم فنگ شویی طبق حرکت خورشید و شبانه روز و فصل ها در محیط بررسی میشه به عنوان مثال جنوب هر بنا در روش کلی بخش یانگ محیط هست طبق ساعت روز و فصل که نمایانگر تابستان هست وقتی شما جزیی بررسی کنید ممکنه این بخش از بنای کلی شما با چند درجه تغییر جهت جنوب غرب یا جنوب شرق باشد که راهکارها کاملا متفاوت هست بنابر این ما از کل به جز وارد می شویم

  • درود بر شما. وقتتون بخیر.

    از اونجاییکه در نقشه باگوا جنوبش با شمال جغرافیایی منطبقه، مثلا وقتی برای جذب ثروت در عدد کوآی شش از غرب سخن به میون میاد یعنی برای جذب ثروت باید روی قسمت شرقی خونه فعالیت کنم؟

    سپاسگزارم

    • سلام وقت شما بخیر این اشتباه هست نقشه باگوا دقیق با جهت جغرافیا یکسان هست شمال همان شمال هست اگر می ببیند که جنوب رو بالا قرار می دهند به خاطر این است که قطب نمای چینی مبدا رو جنوب قرار میده وگرنه همه جات سر جای خودشون هست

  • سلام و درود
    ببخشین با نقشه باگوا باید سالن پذیرایی رو هم جدا جهت یابی کنیم ؟ اگر سالن به صورت ال شکل باشه و هال خصوصی هم داشته باشه چجوری جهت یابی میکنیم ؟

  • سلام.. اینکه میگید از کل به جز رو من متوجه نمیشم.. مثلا تو پلان کلی درب ورودی افتاده جنوب غربی ولی وقتی پذیرایی جدا مرکز گیری و جهت یابی میشه درب ورودی میفته غرب کدوم رو در نظر بگیریم؟ اصلا لازمه پذیرایی جدا مرکز گیری و جهت یابی بشه؟

    • فقط روی پلان کلی باید جهت یابی شود به صورت کلی اول باید بدونید پذیرایی کدوم جهت هست و نیاز نیست که سرویس بهداشتی و اتاق خواب و پذیرایی جداگانه مرکز گیری شود الویت با فنگ شویی کلی هست

  • سلام .
    من مرکز خونه رو پیدا کردم
    تا چه شعاعی جزو مرکز حساب میشه؟
    چون مرکز خونم جایی افتاده ک نمیتونم المانی اونجا بزارم.

  • سلام من صفردرجه شمال خونه رو پیدا کردم
    یعنی اونجا میشه مرکز؟
    چون شمال خونه شد که مرکز نشد

    • سلام وقت بخیر مرکز اسمش روش هست مرکز بنا و صفر درجه شمال مربوط به جهت شمال هست شما باید اول پلان رو داشته باشید مرکز رو پیدا کنید بعد از مرکز بقیه جهات رو مشخص کنید

  • با سلام….سوالی داشتم…من دوره ستارگان را شرکت کردم ی قورباغه سه پا با سکه آن خریداری کردم آیا باید در قسمت جنوب شرق علاوه بر آب نمک بزارم یا جدا بزارم؟سکه رو بزارم زیر قورباغه؟

    • سکه داخل دهن قورباغه باید باشد و برای امسال ترجیحا سال 2023 جنوب باشه

  • سلام وقتتون بخیر..
    من از طریق قطب نما و قرار دادن نقشه پاکوا روی پلن خونم جهت هارو مشخص کردم..ولی به مشکلی برخوردم..خونم پرتی زیاد داره و برخی از جهت هام کلا جزو زیربنای خانه نشده..مثلا سمت شرق و جنوب شرقی کلا محوطه پارکینگ همسایه ها هست..این دو جهت هیچ قسمتیش جزو زیربنای خانه من نیست..دیوار پشت محوطه پارکینگ هم تو قسمت جنوب غربی نقشه پاکوا هست و جای مناسبی برای گل و گیاه نیست که بخوام اونجا جبرانش کنم…اخه عنصر چوب برای جنوب غربی خوب نیس پس برای قسمت شرق و جنوب شرقیم باید چکار کنم؟

    • سلام وقت بخیر
      این سوالات تخصصی هست که باید از خود خانم مهندس مشاوره بگیرید و نقشه و پلان رو باید ببینند که دقیق راهنمایی داشته باشن خیلی از دوستان سوال می پرسن و بعد که نقشه رو ارسال می کنند متوجه میشیم که جاهایی اشتباه جهت ها را پیدا می کنند

  • سلام ممنون از مطالبتون
    من بر اساس روش جهت یابی با قطب نما چیدمانم رو انجام دادم اما وقتی بر اساس روش دیگه امتحان کردم دیدم که اینطوری تنظیم قسمتهای مختلفم خیلی بهتر میشه مثلا بر اساس جهات جغرافیایی اتاق خوابم جنوب میشه اما بر اساس روش دیگه جنوبغربی میشه
    یا سرویس بهداشتی براساس جهات میشه جنوبغربی اما اونطوری میشه غرب که راحت تره برام کدوم رو اجرا کنم؟

    • همه روش ها درست هستن هر روشی رو انتخاب می کنید از صفر تا صد همون روش و راهکارهای همون روش رو اجرا کنید و فرکانس و انرژی رو به یک نسبت فعال کنید روش های مختلف رو با هم ترکیب نکنید

    • عنصر هر دو فلز هست ولی تفاوتهایی باهم دارند و از نظر فنگ شویی شخصی جهات ثروت و سلامتی و موفقیت به طور کلی با هم فرق می کنند

  • جنوب شرقی منزل ما بیرون از خانه و سمت خانه همسایه است و مرکز، روی راه پله( بیرون از خانه) بغل دیوار خانه است چطور درمان کنم؟خصوصا مشکل ما جنوب شرقی است

    • می تونید با دفتر تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید بدون نقشه و پلان و تاریخ تولد نمی توان راهکار دقیق و اصولی ارائه داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *