اهمیت علم فنگ شویی

اهمیت علم فنگ شویی


مقدمه

برای آشنایی با کاربرد فنگ شویی در زندگی روزمره، باید بدانید که فنگ شویی چیست. هر آنچه که در زندگی ما به وقوع می پیوند با انرژی سرو کار دارد. انرژی ها بخشی جدا نشدنی از زندگی تمامی ماست. با هدایت درست و اصولی آن ها می توانیم به خود و دیگران کمک کنیم. ما می توانیم با دانستن اصول و کاربرد فنگ شویی، برای گردش بهتر انرژی، بهترین ها را برای خود و دیگران فراهم کنیم. فنگ شویی بر اساس دانشی کهن است که قادر است زندگی انسان را به طور عمیق و پایداری دستخوش تغییر کند.

تلاش فنگ شویی بر مبنای اهداف فنگ شویی ، در این نکته خلاصه می شود که اساس زندگی ما و خانواده مان را به جهاتی بسیار بهتر و هدفمند سوق دهد و همه ما را به صورتی کاملا بنیادین در جهت های زیر هدایت کند.

به کمک کاربرد فنگ شویی و این دانش می توانیم سادگی را در ذهن خود پرورش دهیم و پیرامون خود را آنگونه که زیباست ببینیم !  اگر بخواهم نحوه عملکرد علم فنگ شویی را به طوره ساده و کاملا بنیادین زندگیمان بررسی کنیم، به این شکل است که  ما از لحظه تولد تا به حال همیشه و به طور مدام در محیط های متنوعی قرار داشته و زندگی کرده ایم. این را نیز باید بدانیم که محیط و اطراف ما پر از جریان هوشیار الکترومغناطیسی (انرژی های مثبت و منفی) است که انرژی محیطی می نامیم.

کاربردهای فنگ شویی به زبان ساده

شما بخش بیشتر انرژی خود، که بر اساس سلامت رقم می خورد را از طریق تنفس که کاملا غیر ارادی است بدست می آورید. حالا فکر می کنید تنفس ما در محیط های متفاوت، ذهن، احساسات و به طور کلی حال ما را تغییر نخواهد داد؟ همین نکته کوچک باعث نشان دادن بزرگی علم فنگ شویی است. چرا که فنگ شویی حتی در هنگام تنفس هم می تواند به کمک تنفس چی به بهبود وضعیت شما کمک کند.

علم فنگ شویی | فنگ شویی ایران

نفس کشیدن خودتان را در خانه با نفس کشیدنتان را در یک مکان سرسبز و کنار آبشار مقایسه کنید؟! آیا تفاوتی وجود خواهد داشت؟ حتی اگر الان هم چشمانتان را ببندید و این دو را تصور کنید به طور قطع جواب شما مثبت است! حالتان در هر دو مکان با هم متفاوت است و باز هم به طور حتم این را احساس کرده اید که حال و احوالتان با تنفس کنار آبشار خیلی بهتر از مکان اول بود. بنابراین می توان این نتیجه را گرفت که انرژی محیطی متفاوتی که در هر دو مکان وجود داشت، باعث تغییر احوال ما شد. نکته جالب اینجا است که فنگ شویی به طرز عمیق و ساده ای می تواند انرژی محیطی خانه ما را نیز به همان حالت دلنشین و پرنشاط در آورد.

 تاریخچه  علم فنگ شویی و کاربرد فنگ شویی

اگر بخواهم قدری در مورد تاریخچه این دانش بگویم، ریشه و نقطه شروعش را در کشور چین می یابیم، کشوری با قدمت چندین هزار ساله، پنج هزار سال پیش مکاتبی چون تائوئیسم و کنفوسیوس بنیان شکل گیری علم فنگ شویی را ایجاد کردند و هر کدام تاثیرات بسیار عمیقی در شکل گیری این دانش داشتند، به طور خلاصه و بسیار کلی در مورد هر کدام از این مکاتب می توان گفت؛ تائوئیسم بیانگر راه و روش نوع حرکت این عالم است که در واقع به چگونگی مسیر این جهان می پردازد و قدرت پذیرش و درک انسان را از عالم خویش بالا می برد، به بیانی دیگر نگاهی تازه یا نزدیکترین نگاه به واقعیت را برای انسان می تواند رقم بزند.

اما در طرفی دیگر مکتب کنفوسیوس بیانگر موارد زیر است:

  • نظم
  • قانونمندی
  • هماهنگی

این عالم بی انتها است، همانطور که همه ما می دانیم نظم و قانونمندی بسیار خاص و زیبایی برین عالم حاکم است که انسان با شناخت بهتر و عمیق تر از این نظم بهتر می تواند در زندگی خود قدم بردارد.

جذب انرژِی | فنگ شویی ایران

اساس کار در کاربرد فنگ شویی

اساس کاربرد های فنگ شویی بر مبنای این دو بخش استوار است.

  1. بررسی کیفیت و چگونگی انرژی محیطی در جهت های مغناطیسی مختلف
  2. وضعیت حرکت ستارگان و تاثیراتشان بر زندگی ما

به عبارتی ساده تر می توان ساختار انرژیکی تمامی مواردی که اطراف ما وجود دارد را شناسایی کرده، و از آن ها در حوزه ها و بخش هایی از فضای خود استفاده می کند تا با انرژی محیطی آن حوزه سازگاری و هماهنگی داشته باشیم.

به عنوان مثال برای قرار دادن یک آکواریوم در فضا علاوه بر در نظر گرفتن اصول طراحی، می توانیم جایگاه و یا جایگاهایی را برای آن انتخاب کنیم که تعادل انرژیکی فضایمان نیز به هم نخورد. به علاوه همانطور که می دانیم تغییرات مختلفی که در محیط های زندگیمان رخ می دهد می تواند شکل و حرکت زندگیمان را نیز تغییر دهد.

شاید از کسی شنیده باشیم که می گوید! از زمانی که وارد این خانه شدم حال و روحیه ام بهتر است، دیگری می گوید «از زمان تعویض خانه ام وضع مالیمان بهتر شده» و یا کس دیگری که می گوید بعد از سالها اجاره نشینی در این خانه توانستم خانه ای چه بسا کوچک برای خود بخرم و یا به عکس این قضایا تا به حال به علت واقعی این اتفاقات و چگونگی ارتباط مستقیمی که بین خانه و افرادی که در آن زندگی می کنند، فکر کرده اید؟

نکته ی دیگری که در کاربرد فنگ شویی وجود دارد، بررسی همین موارد مهم در زندگی است که می توانیم علت این اتفاقات را بیابیم و آن را در راستای بهتر شدن وضعیت فرد تغییر دهیم، چراکه دلیل اصلی به وجود آمدن همه ی این اتفاقات کیفیت وضعیت تعادل انرژی در خانه ماست.

در ادامه با انواع کاربرد های فنگ شویی آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

انواع کاربرد های فنگ شویی

همانطور که میدانید فنگ شویی در مکان ها و موقعیت های مختلفی کاربرد دارد. در هر کدام از کاربرد های فنگ شویی تلاش می شود که بخشی از زندگی شما را از چالش دور کرده و به آرامش بیشتر نزدیک کند. ما در فنگ شویی ایران تلاش می کنیم بهترین مطالب و به روز ترین مطالب را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با استفاده از آنها مسیر زندگی خود را طلایی کنید.

در ادامه ما به معرفی 5 کاربرد اصلی فنگ شویی که به صورت زیر هستند بیان می شود.

  1. کاربردهای فنگ شویی اتاق خواب
  2. کاربردهای فنگ شویی ازدواج
  3. کاربردهای فنگ شویی ثروت
  4. کاربرد فنگ شویی سلامتی
  5. کاربردهای فنگ شویی تحصیلی

پس در ادامه با ما همراه باشید

#1 کاربردهای فنگ شویی در اتاق خواب

اتاق خواب یکی از مکان های مهم زندگی هر فرد است. اگر اتاق خواب خود را درست و بر اساس اصولی صحیح چینش کرده باشید باعث بروز وقایع شیرینی می شود که می توان در جهات مختلف از آن استفاده کرد. شاید برایتان عجیب باشد که مکان مناسب برای تخت خواب شما می تواند برای جذب عشق موثر باشد. کاربرد های متعددی برای اتاق خواب وجود دارد که در زیر به برخی از آنها به صورت تیتر وار اشاره شده است.

  • کاربردهای فنگ شویی در اتاق خواب زن و شوهر
  • کاربردهای فنگ شویی برای اتاق خواب دختر مجرد
  • کاربردهای فنگ شویی تخت خواب
  • کاربردهای فنگ شویی اتاق خواب برای جذب عشق

همه این موارد و توضیحات تکمیلی مربوطه را می توانید در مقاله ای تحت عنوان فنگ شویی اتاق خواب مطالعه بفرمایید.

ازدواج در فنگ شویی
ازدواج در فنگ شویی

#2 کاربردهای فنگ شویی ازدواج

ازدواج، سنتی دیرینه در ایران است. تاکید شروع یک زندگی مشترک باعث شده که این سنت به یکی از الزامات زندگی مبدل شود. یکی از رسالت های فنگ شویی کمک به ازدواج است. کاربرد های متنوعی در این باره مطرح شده شده است. بعضی از افراد به دنبال کاربرد فنگ شویی در جذب همسر هستند. برخی دیگر نیز به دنبال خارج شدن از تجرد و پیوستن به متاهلین هستند. پس می توان گفت این دسته افراد کاربرد های فنگ شویی برای افراد مجرد را دنیال می کنند. (مقاله ای با عنوان فنگ شویی مجرد ها در فنگ شویی ایران نگارش شده است که با مطالعه آن در این زمینه می توانید به نتایج جالب توجهی دست پیدا کنید. )

برخی از مواردی که در فنگ شویی ازدواج به آنها می توان اشاره کرد عبارتند از:

  • کاربردهای فنگ شویی بازگشت معشوق
  • کاربردهای فنگ شویی برای جذب همسر
  • کاربردهای فنگ شویی برای مجردها

#3 کاربردهای فنگ شویی ثروت

چه کسی در دنیای پر فراز و نشیب حال حاضر به دنبال پول و کسب ثروت نیست؟

علم فنگ شویی با هدف رسیدن به تعالی با توجه به علوم طبیعی و شناخت آنها، تلاش می کند شما را به پول و ثروت نزدیک تر کند. یکی از مکان هایی که به آن در کسب ثروت باید توجه کرد محل کار است. با رعایت فنگ شویی در محل کار و یا مغازه به راحتی می توانید به رشد مالی خود کمک کنید. پس به ریزترین نکات توجه کنید؛ چرا که همین موارد کوچک است که زندگی مالی شما را دچار دگرگونی می کنند. مواردی که در کاربرد های فنگ شویی ثروت می توان به آنها اشاره کرد عبارتند از:

  • فنگ شویی ثروت در محل کار
  • فنگ شویی برای جذب ثروت

(راهنمایی: مقاله ای تحت عنوان فنگ شویی ثروت در همین سایت موجود است که می توانید آن را مطالعه کنید)

#4 کاربرد فنگ شویی سلامتی

نعمتی بالاتر از سلامتی در دنیا وجود ندارد. هر شخص برای بهبود وضعیت سلامتی خود تلاش می کند. ورزش یکی از بارزترین توجهات به سلامت جسمی و روحی است. ما در فنگ شویی ایران روش هایی را مطرح کرده ایم تا بتوانیم برخی از کاربردهای فنگ شویی در سلامتی را اشاره کنیم. در هر کدام از موارد زیر بیانگر یکی از نکات مهم در مورد فنگ شویی سلامتی است.

  • فنگ شویی افسردگی
  • فنگ شویی بدن
  • فنگ شویی برای لاغری
  • فنگ شویی بیماری

#5 کاربردهای فنگ شویی تحصیلی

در اینکه کسب علم باعث رشد انسان می شود، هیچ شکی نیست. در جوامع مدرن سریع ترین راه دسترسی به علم، تحصیل است. حتی در مطالعه و تحصیل نیز باید به نکاتی که در فنگ شویی به آنها اشاره شده است، توجه کنید. چرا که باعث رشد سریع تر، کیفیت بالاتر مطالعه و … می شود.

برای راهنمایی بیشتر در مورد فنگ شویی تحصیلی، مقاله ای در فنگ شویی ایران نگارش شده است که در اینجا می توانید توضیحات مربوط به آن را مطالعه کنید.

کلام آخر فنگ شویی ایران

فنگ شویی در زندگی روزمره همه ما جریان دارد و میتوان از کاربردهای متنوع آن در بخش های مختلف زندگی استفاده کرد. سالهاست که در این زمینه تلاش می کنیم تا با معرفی هر چه بیشتر کاربرد های فنگ شویی کیفیت زندگی شما را بهتر کنیم. در این مقاله به معرفی 5 مورد از اصولی ترین کاربردهای فنگ شویی اشاره شد. اما لازم است بدانید که کاربرد فنگ شویی در این موارد خلاصه نمی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد های متنوع آن بهتر است مقالات ما را بررسی کنید. در صورت تمایل میتوانید از خدمات مشاوره ما استفاده نمایید.

در پایان اگر نظر، سوال و یا نکته ای هست که ذهن شما را به خود مشغول کرده است، خوشحال می شویم بتوانیم در بخش نظرات همین مقاله با شما در ارتباط باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *