عدد کوا چیست ؟ آموزش و محاسبه عدد کوا (KUA) در فنگ شویی

(دیدگاه 9 کاربر)

99,000 تومان

با خرید آموزش محاسبه عدد کوآ به راحتی می توانید یاد بگیرید چگونه عدد کوا را حساب کنید و ازموارد پر کاربرد آن استفاده نمایید.

عدد کوا یا کوآ یا گوآ در حقیقت یک روش باستانی چینی است !

این علم بر اساس فلسفه ی تائو به ما کمک می کند که افراد از چه عنصر حاکم بر اساس فعل و انفعالات طبیعت و زمانی که متولد شده ایم چه انرژی و عنصری در طبیعت حاکم و ما از آن برخوداریم .

تاریخچه

شاید به نوعی بتوان گفت این سیستم عنصربندی و طبقه بندی افراد و رفتار در جوامع ، اولین بار در چین باستان و سیستم تائو استفاده شده است . بعدها در عصر حاضر با الهام گرفتن از تائو ساختارهای تیپ شناسی و آرکی تایپی با ادبیات روانشناسی مطرح شد. اما با این وجود سیستم های باستانی چینی نیز همچنان قابل استفاده و معتبر است و حتی بسیار کارآمدتر است، چرا که سیستمهای طبقه بندی چینی بسیار وسیعتر و هماهنگ تر با طبیعت و در عین حال شخصیت درونی افراد است.

به طور مثال الگویی مانند پنج عنصر، که در حقیقت اولین تلاش های بشر و  باستانی تائو برای شناخت و درک طبیعت پیرامون بوده است ، الگویی کامل و جامع برای شناخت و طبقه بندی عناصر و رفتارهای طبیعی بوده و هست که همین امروز نیز در طب و هنرهای رزمی و شیوه ی زندگی ، فنگ شویی ، استراتژی و … بسیار کاربرد دارد .

عدد کوا در تئوری 5 عنصر

تئوری پنج عنصر، از مواد مختلف گرفته، تا رفتارهای روانی بشر و همین طور طیف رنگها، طعم ها، جهات جغرافیایی و … را طبقه بندی کرده و مهمتر از همه، روابطی معنادار و منطقی را بین آن ها بیان می کند .

به همین دلیل است که در طب چینی، همچنان از تئوری و روشهای تشخیصی پنج عنصر استفاده می شود ! به نوعی می توان گفت که این تئوری حوزه ی قدرت طب چینی در تشخصی و پیشگیری بیماریها و نارسایی هاست. چرا که با این تئوری می توان حالات روحی و روانی را به وضعیت جسمی و نارسایی ارگانی و همینطور شیوه ی زندگی و تغذیه ی افراد و … مرتبط کرد و راهکارهایی کارآمد در حوزه های مختلف ارائه داد و همین طور ربط معنا داری بین عملکرد ارگانهای مختلف بدن و ارتباط آنها با یکدیگر برقرار کرد. به همین ترتیب روشهای تیپ شناسی چینی، روشهایی عمیق در خود شناسی و طبع شناسی انسان و درک نحوه ی هماهنگی انسان با طبیعت پیرامون خود هستند.

عدد کوآ هم در حقیقت اصلی ترین روش برای کشف و درک عناصر و طبع انسان و درک میزان سازگاری انسان با محیط است که در فنگ شویی نیز کاربرد فراوانی دارد.

درک منطقی از  عدد کوآ

این که تاریخ تولد چه ارتباطی به عنصر شخص دارد هم موضوع جالبی است !

آموزش محاسبه عدد کوا

در طبقه بندی های عنصری چینی، سعی میکردند همه چیز را طبقه بندی کنند!

مطالعه ی این الگوها باعث شد تا تائو درکی از ارتباطات ستاره شناسی و افراد مختلف داشته باشند و مفهومی به اسم زودیاک Zodiac را برای اولین بار در بشر کشف کنند. یعنی ارتباط تاریخ تولد با تیپ های شخصیتی ! شاید در وحله ی اول این موضوع به نظر غیرعلمی و غیرمنطقی برسد، اما به واقع این چنین نیست.

چرا که امروزه ما میدانیم که هر ستاره و سیاره در کیهان با ساطع کردن  تشعشعات روی میدان انرژی الکترومغناطیس انسان اثر گذار هستند. این اثر گذاری در زمانهای مختلف متغیر است و طبیعتا روی نطفه و جنینی که در حال شکل گیری است و بافت مادی ضعیف تری دارد، اثر قوی تری دارند.

مثال :

به طور مثال شما ماه و خورشید را در نظر بگیرد که چه تاثیر در جز رو مد دریا به وجود می آورد که در شب حالت مد و در روز و به خاطر انرژی خورشید پدیده جزر را شاهد هستیم. بنابراین انرژی تمام سیارات و ستارگان مانند این دو سیاره نیز بر روی ما انسانها نیز تاثیراتی خواهد داشت ! علم فنگ شویی به صورت خیلی دقیق و اصولی تک تک آنها را بررسی کرده است.

بنابراین این موضوع منطقی است که افرادی که در زمانهای یکسانی متولد می شوند الگوهای انرژتیک مشابهی داشته باشند و این الگوهای انرژتیک همان عنصر فرد است. که هم در بدن و ارگانهای شخص و هم در حوزه ی روان و روحیات شخص اثر گذار است. بنابراین عدد کوآ که بر اساس تاریخ تولد افراد الگویی را بیان میکند که عنصر قالب هر فرد و ارتباط و هماهنگی فرد با محیط زندگی و طبیعت را نشان می دهد.

عدد کوای سال 2018

شما باید عدد کوای خود را با سال مطابقت دهید !

آموزش محاسبه عدد کوا ( KUA ) به شما یاد خواهد داد چگونه عدد کوا KUA را محاسبه کنید و از آن استفاده کنید . روز تولد شما عنصر فنگ شویی دارد و به شما کمک می کند تاثیرات عنصر مربوطه در زندگیتان را درک کنید . عنصر هر فرد بستگی به آن زمان و شرایط که متولد شده و عنصری که در آن لحظه متولد شدن تاثیر بیشتری را بر روی هر فرد می گذارد دارد .

به عنوان مثال !

سال ۲۰۱۸ سال سگ زمین می باشد ! بنابراین عنصر غالب بر روی کره زمین این انرژی می باشد !

بعد از آن بر اساس تاریخ تولد و محاسبات انجام شده عنصر جزیی تر فرد را محاسبه می کنیم . یعنی خانم های متولد ۲۰۱۸ عدد کوای ۶ و عنصر فلز را دار هستند و آقایان متولد ۲۰۱۸ عدد کوا ۹ با عنصر آتش می باشند و … .

آشنایی با عنصر فنگ شویی ( عدد کوا ) ، در زندگی شخصی قطعا موثر است !

می توانید تاثیرات منفی بعضی چیزها را در زندگیتان کم کنید و همچنین متوجه می شوید که عناصر قوی و ضعیف شما کدام هستند و کاملا شما را تحلیل می کند .

اما شرح محاسبه عدد KUA چیست ؟!

عدد کوآ می تواند موقعیت های مطلوب خودتان را در خانه به شما نشان دهد . اما اصول فنگ شویی در محل کار نیز قابل استفاده هستند. این شماره جادویی نیز می تواند به شما اطلاعاتی در مورد رنگ هایی که می خواهید انتخاب کنید و یا جایگاه های مناسب در زندگی که ایجاد ثروت و … ایجاد کند و شناسایی جایگاه های منفی که از آن ها باید اجتناب کرد تا انرژی بخش های نامناسب نتواند زندگی شما را دچار چالش کند.

شما باید زمان دقیق تولدتان را بدانید و آن را به میلادی تبدیل کنید :

    • روز
    • ماه
    • سال

در این صورت است که شما می توانید بفهمید کدام بخش از خانه برای انجام کارهای شما بهترین جا هست ! همینطور می توانید عناصر ، رنگها و سمبل های منفی را از خودتان دور کنید . فرض کنید با بررسی محاسبه عدد کوا شما متوجه می شوید  که جز گروه غربی هستید و یا گروه شرقی ! به عنوان مثال اگر گروه غربی باشید جهات شمال و جنوب برای شمال خوب نیست . بنابراین باید جهات غربی را برای خودتان تقویت کنید که تعادل چی در زندگیتان برقرار شود . فهمیدن و بکار گیری این اصول ، درمان های فنگ شویی در خانه و یا فنگ شویی در محل کار شما هستند .

یافتن عنصر تولد شما !

برای یافتن عنصر تولدتان می توانید به روش زیر عمل کنید !

تاریخ تولد

  1. تاریخ تولدابتدا سال تولدتان را تبدیل به میلادی کنید .
  2. تاریخ تولد هر سالی که می باشد با ۶۲۱ جمع می کنیم .
  3. دو رقم اخر سال تولد را با هم جمع می کنیم .
  4. اگر حاصل عدد دو رقمی بود هم مجددا با هم جمع می کنیم تا به عدد یک رقمی برسیم .

نکته : اگر کسی سال تولدش از ۱ فروردین الی ۱۰ دی هست با ۶۲۱ جمع کنید و از ۱۰ دی تا اخر اسفند را با ۶۲۲ جمع کنید .

حالا در ادامه بر اساس اینکه خانم یا آقا هستید ، محاسبات زیر را باید انجام بدهید که به یک عدد برسید ! این عدد کوا نام می گیرد .

عدد کوا برای خانمها :

عدد بدست آمده را با ۵ جمع کنید .

عددی که حاصل شده عدد KUA شماست یا عدد شخصی شما می باشد که به جزئیات می توانید بقیه موارد را بررسی کنید از جمله بخش ثروت ، سلامتی ، عشق و همبستگی و… !

نکته : البته استثنایی وجود دارد که در ویدیو کاملا بررسی شده است !

عدد کوا برای آقایان :

عدد تک رقمی خود را از ۱۰ کم کنید .

این عدد KUA شماست که به جزئیات می توانید بقیه موارد را بررسی کنید ! به عنوان مثال بخش سلامتی ، عشق و همبستگی ، ثروت و … !

نکته : در آقایان نیز استثنایی وجود دارد که در ویدئو آموزش عدد کوا کاملا بررسی شده است !

البته ! این فرمول و محاسبات تا سال ۱۹۹۹  میلادی کاربرد دارد و روش محاسبه از سال ۲۰۰۰ میلادی متفاوت خواهد شد .

تمامی موارد گفته شده و گفته نشده برای محاسبه عدد کوا ، به شکلی کامل در آموزش ویدئویی موجود است و آموزش داده شده است .

عدد شانس

نام های زیادی برای عدد کوا در نظر گرفته می شود از جمله :

  • عدد زندگی
  • عدد جادویی
  • عدد شانس
  • عدد گوآ
  • عدد کوآ

هر فردی دارای یک شماره خاص کوآ می باشد ! عدد کوا می تواند به شناسایی روند مثبت یا منفی خانه ، در داخل و خارج و همچنین محیط کار به شما کمک کند.

لازم به ذکر است بسیاری از دوستان در بعضی سایت ها این اعداد را به عنوان اعداد شانس در فنگ شویی مطرح می کنند ! که این درست نیست و بدانید این اعداد ربطی به اعداد شانس ندارد و فقط برای تجزیه و تحلیل فضاها بر اساس آنچه متولد شده اید و با شما سازگار هست بیان می شود .

عدد کوا (KUA) در فنگ شویی خود را کشف کرده اید ؟! 

اگر این چنین است ، از آن در راه حل های مختلف فنگ شویی استفاده کنید ! همه ما می دانیم که افراد مختلف نیازهای متفاوتی از انرژی دارند . این امر به ویژه در این صنعت ، هنر باستانی و علم طراحی ، اذعان و تصدیق شده و به آن احترام گذاشته می شود . در آن تمام جزئیات ، از محل قرارگیری خاصی از اقلام دکوراسیون تا رنگ ها و اشکال آنها ، با دقت انتخاب شده و در فنگ شویی خانه و یا محیط کار شخصی قرار گرفته است .

تقسیم بندی انرژی

انرژی بسیاری از افراد را می توان به دو گروه تقسیم کرد :

  • گروه شرقی
  • گروه غربی

گروه شرقی و گروه غربی !

شما بر اساس عدد کوا فنگ شویی خود یا یک فرد گروه غربی خواهید بود یا یک فرد گروه شرقی ! به راحتی می توانید عدد کوا و گروه فنگ شویی خود را کشف کنید! که به شما یک درک بهتر از طراحی فنگ شویی خوب برای خانه یا اداره تان، از جمله جهت های فنگ شویی برای بالا بردن شانس ثروت، سلامتی ، عشق و.. .که در حال کار کردن یا خوابیدن و فعالیت های روزمره با آنها مواجه هستید، را به شما می دهد.

اعداد کوای گروه شرقی عبارتند از :

  • 1
  • 3
  • 4
  • 9

انرژی در خانه | فنگ شویی ایران

اعداد کوای گروه غربی عبارتند از :

  • 2
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

 عدد کوا در فنگ شویی خود را پیدا کنید ! بهترین انرژی ها را برای خود فعال نمایید و از زندگی خود لذت ببرید .

مثال 

فرض کنید عدد کوا برای شخصی ، عدد ۱ است !

پس باعث می شود این فرد از گروه شرقی با بهترین جهت های وجهی از

  • جنوب شرق 
  • شرق 
  • جنوب 
  • شمال

را داشته باشد در نتیجه جهات غربی مانند

  • غرب 
  • جنوب غرب 
  • شمال غرب 
  • شمال شرق

جهات مناسبی برای عدد کوا ، ۱ نخواهد بود . اگر این فرد خوش شانس باشد و نزدیک ترین مردم به او از گروه شرقی باشند ، بنابراین تنظیم کردن محیط زیست این شخص برای بهترین روش زندگی ، برای جذب فنگ شویی ثروت و … کاری آسان خواهد بود .

سوالات

در ادامه به سوالاتی بر می خوریم که پاسخ دادن به آنها شاید بتوانند به شما کاربران عزیز سایت فنگ شویی ایران کمک کند .

  • اگر عدد کوا شما و کسانی که دوستشان دارید در گروه های مختلف باشد چه کار می کنید ؟!
  • آیا زمینه مشترکی وجود دارد که بتوان پیدا کرد ؟!

در جواب می توان گفت البته که وجود دارد !

آنچه که شما باید بر روی آن تمرکز کنید ایجاد تعادل بین خودتان و عزیزان است . این امر که باعث بهترین انرژی فنگ شویی در طول روز می شوند با استفاده از المان های موجود در علم فنگ شویی می توان تعادل و هارمونی مناسب را بین خودتان ایجاد نمایید .

اگر سوالی در زمینه عدد کوا دارید در بخش دیدگاه ها پاسخگو خواهیم بود .

نتیجه گیری :

شما اول باید مطمئن باشید ! تکلیف خود را با درهم و برهمی و شلوغی روشن کرده و واقعا عاشق خانه خود باشید . همچنین زمانی که در حال توسعه یک ارتباط متقابل حمایت کننده و تغذیه کننده باشید ! کل این مبحث در مورد کیفیت خوب چی یا انرژی است . انرژی همیشه در حرکت است ! فقط اطمینان حاصل کنید که بهترین استفاده را از آن در همه زمان ها می برید ! یادگیری و بهبود مهارت های فنگ شویی خود را ادامه دهید .

عدد کوا و محاسبه آن می تواند کمک بزرگی به شما باشد ! در این محصول علاوه بر گفتن موارد مورد نیاز برای محاسبه عدد کوا به راهکار های مهم نیز اشاره شده است .

لینک های مرتبط :

دوره های آموزش حضوری در دانشکده هنر دانشگاه الزهرا برگزار می شود بعد از گذراندن دوره می تواند مدرک فنگ شویی و مدرک معتبر دانشگاه الزهرا را دریافت کنید.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق

  • آیدی تلگرام Fengshuiiran@

نسبت به ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

9 دیدگاه برای عدد کوا چیست ؟ آموزش و محاسبه عدد کوا (KUA) در فنگ شویی

  1. Avatar for شکوفا دایی زاده

    هستی

    مثلا فرد با گوا ۹ از کجا جهات و رنگها و …. مختص خودشو بفهمه ؟

    • Avatar for شکوفا دایی زاده

      فاطمه دایی زاده

      می تونید به بخش محاسبه عدد کوا در قسمت منو اصلی وارد شوید و اطلاعات جهات را ببینید

  2. Avatar for شکوفا دایی زاده

    معصومه

    سلام برای رنگ کیف پول به عدد کوآ رو انتخاب کنیم یارنگهای مررنگ و رنگ قرمز که گردش مالی می آورد؟

    • Avatar for شکوفا دایی زاده

      فاطمه دایی زاده

      برای کیف پول می توانید از رنگ عدد کوا و جذب انرژی مالی خودتون به صورت جزیی تر استفاده کنید.

  3. Avatar for شکوفا دایی زاده

    ریحانه ناظمی

    سلام خانم دایی زاده عزیز…
    من برای خرید محاسبه عدد کوا اقدام کردم ولی به قسمت ثبت سفارش که میرسم انجام نمیشه…میشه لطفأراهنمایی بفرماییدممنونم

    • Avatar for شکوفا دایی زاده

      فاطمه دایی زاده

      سلام و عرض ادب بعد از ثبت خرید باید به سبد خرید مراجعه کنید و از آنجا هدایت میشوید به بخش پرداخت و دانلود

  4. ناشناس

    Visitor Rating: 4 Stars

  5. ناشناس

    Visitor Rating: 5 Stars

  6. ناشناس

    Visitor Rating: 4 Stars

  7. Avatar for شکوفا دایی زاده

    رویا اخلاقی (خریدار محصول)

    سلام.من متولد ۱۹۸۸ بودم. با ماه تولدم که محاسبه کردم،شد ۷ و با ۵ که جمع میزنم میشه ۱۲. الان چجور میشه؟

    • Avatar for شکوفا دایی زاده

      فاطمه دایی زاده

      مجدد باید عدد یک رو با دو جمع کنید که به عدد 3 می رسید و عدد کوای شما 3 عنصر چوب هست

  8. Avatar for شکوفا دایی زاده

    مرجان پورقربان

    سلام و عرض ادب
    بنده محصول عدد کوا رو خریداری کردم یعنی پرداخت انجام شد ولی متاسفانه تو قسمت دانلود هیچ محصولی موجود نیست و نوشته در انتظار پرداخت لطفا راهنمایی بفرمایید
    با تشکر

    • Avatar for شکوفا دایی زاده

      فاطمه دایی زاده

      سلام وقت شما بخیر خرید شما تکمیل نشده و خودتون لغو کردید باید فرایندخرید رو تکمیل کنید تا فایل دانلود براتون ارسال بشه

  9. Avatar for شکوفا دایی زاده

    Yasaman (خریدار محصول)

    سلام من فایل رو خرید کردم و دانلود کردم اما قابل پخش نیست لطفا رسیدگی کنید

    • Avatar for شکوفا دایی زاده

      فاطمه دایی زاده (خریدار محصول)

      سلام لطفا داخل تلگرام فیش رو ارسال کنید همکاران براتون فیلم رو ارسال می کنند

  10. Avatar for شکوفا دایی زاده

    رضوان

    سلام ….عدد کوآ من ۵ درآمد میشه بگید عنصرمن چیه ممنون میشم ازتون

    • Avatar for شکوفا دایی زاده

      فاطمه دایی زاده (خریدار محصول)

      داخل دوره آموزش توضیح داده شده اگر خانم باشید 8 اگر آقا باشید 2

  11. Avatar for شکوفا دایی زاده

    مریم اردویی

    عدد کوا که سال گذشته سایت شما برای من محاسبه کرده ۸ و الان دوباره زدم‌شد ۲
    چرا؟؟؟

    • Avatar for شکوفا دایی زاده

      فاطمه دایی زاده (خریدار محصول)

      تعیین تاریخ تولد کد نویسی شده کاملا درست هست و تغییر ایجاد نشده احتمالا شما یا جنسیت رو اشتباه زدید یا تاریخ رو دقیق وارد نکردید
      باید تاریخ دقیق و جنیست رو مشخص کنید

  12. Avatar for شکوفا دایی زاده

    محمد کردجزی

    سلام من واریز کردم ولی ایمیل من اشتباست چکار کنم.
    kiarash82@gmail.com
    ابن ایمیل درست بود اشتباه yahooزدم

    • Avatar for شکوفا دایی زاده

      فاطمه دایی زاده (خریدار محصول)

      لطفا در تلگرام به پیج فنگ شویی ایران پیام بدید همکاران شما رو راهنمایی می کنن

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 دیدگاه برای عدد کوا چیست ؟ آموزش و محاسبه عدد کوا (KUA) در فنگ شویی

  1. Avatar for شکوفا دایی زاده

    هستی

    مثلا فرد با گوا ۹ از کجا جهات و رنگها و …. مختص خودشو بفهمه ؟

    • Avatar for شکوفا دایی زاده

      فاطمه دایی زاده

      می تونید به بخش محاسبه عدد کوا در قسمت منو اصلی وارد شوید و اطلاعات جهات را ببینید

  2. Avatar for شکوفا دایی زاده

    معصومه

    سلام برای رنگ کیف پول به عدد کوآ رو انتخاب کنیم یارنگهای مررنگ و رنگ قرمز که گردش مالی می آورد؟

    • Avatar for شکوفا دایی زاده

      فاطمه دایی زاده

      برای کیف پول می توانید از رنگ عدد کوا و جذب انرژی مالی خودتون به صورت جزیی تر استفاده کنید.

  3. Avatar for شکوفا دایی زاده

    ریحانه ناظمی

    سلام خانم دایی زاده عزیز…
    من برای خرید محاسبه عدد کوا اقدام کردم ولی به قسمت ثبت سفارش که میرسم انجام نمیشه…میشه لطفأراهنمایی بفرماییدممنونم

    • Avatar for شکوفا دایی زاده

      فاطمه دایی زاده

      سلام و عرض ادب بعد از ثبت خرید باید به سبد خرید مراجعه کنید و از آنجا هدایت میشوید به بخش پرداخت و دانلود

  4. ناشناس

    Visitor Rating: 4 Stars

  5. ناشناس

    Visitor Rating: 5 Stars

  6. ناشناس

    Visitor Rating: 4 Stars

  7. Avatar for شکوفا دایی زاده

    رویا اخلاقی (خریدار محصول)

    سلام.من متولد ۱۹۸۸ بودم. با ماه تولدم که محاسبه کردم،شد ۷ و با ۵ که جمع میزنم میشه ۱۲. الان چجور میشه؟

    • Avatar for شکوفا دایی زاده

      فاطمه دایی زاده

      مجدد باید عدد یک رو با دو جمع کنید که به عدد 3 می رسید و عدد کوای شما 3 عنصر چوب هست

  8. Avatar for شکوفا دایی زاده

    مرجان پورقربان

    سلام و عرض ادب
    بنده محصول عدد کوا رو خریداری کردم یعنی پرداخت انجام شد ولی متاسفانه تو قسمت دانلود هیچ محصولی موجود نیست و نوشته در انتظار پرداخت لطفا راهنمایی بفرمایید
    با تشکر

    • Avatar for شکوفا دایی زاده

      فاطمه دایی زاده

      سلام وقت شما بخیر خرید شما تکمیل نشده و خودتون لغو کردید باید فرایندخرید رو تکمیل کنید تا فایل دانلود براتون ارسال بشه

  9. Avatar for شکوفا دایی زاده

    Yasaman (خریدار محصول)

    سلام من فایل رو خرید کردم و دانلود کردم اما قابل پخش نیست لطفا رسیدگی کنید

    • Avatar for شکوفا دایی زاده

      فاطمه دایی زاده (خریدار محصول)

      سلام لطفا داخل تلگرام فیش رو ارسال کنید همکاران براتون فیلم رو ارسال می کنند

  10. Avatar for شکوفا دایی زاده

    رضوان

    سلام ….عدد کوآ من ۵ درآمد میشه بگید عنصرمن چیه ممنون میشم ازتون

    • Avatar for شکوفا دایی زاده

      فاطمه دایی زاده (خریدار محصول)

      داخل دوره آموزش توضیح داده شده اگر خانم باشید 8 اگر آقا باشید 2

  11. Avatar for شکوفا دایی زاده

    مریم اردویی

    عدد کوا که سال گذشته سایت شما برای من محاسبه کرده ۸ و الان دوباره زدم‌شد ۲
    چرا؟؟؟

    • Avatar for شکوفا دایی زاده

      فاطمه دایی زاده (خریدار محصول)

      تعیین تاریخ تولد کد نویسی شده کاملا درست هست و تغییر ایجاد نشده احتمالا شما یا جنسیت رو اشتباه زدید یا تاریخ رو دقیق وارد نکردید
      باید تاریخ دقیق و جنیست رو مشخص کنید

  12. Avatar for شکوفا دایی زاده

    محمد کردجزی

    سلام من واریز کردم ولی ایمیل من اشتباست چکار کنم.
    kiarash82@gmail.com
    ابن ایمیل درست بود اشتباه yahooزدم

    • Avatar for شکوفا دایی زاده

      فاطمه دایی زاده (خریدار محصول)

      لطفا در تلگرام به پیج فنگ شویی ایران پیام بدید همکاران شما رو راهنمایی می کنن

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *