هرم در فنگ شویی | هرم درمانی | خوابیدن زیر هرم

مقدمه

اشکال هرم در فنگ شویی کاربرد های زیادی دارد! این شکل در ساخت بناهایی مثل اهرام ثالثه مصر و موزه لوور پاریس و … نیز قابل مشاهده است.  همچنین یک سری درمان هایی با سمبل هرم انجام می شود. این موضوع به خاطر نوع ساختار هرم و محاسباتی است که در آن صورت گرفته ، مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه به موارد زیر اشاره خواهد شد :

  • هرم درمانی
  • هرم درمانی چگونه عمل می کند
  • کاربرد های هرم درمانی
  • مطالعات انجام شده بر روی انرژی هرم در فنگ شویی
  • خواص هرم در فنگ شویی
  • عجایب درون هرم های انرژی
  • نحوه استفاده از هرم در فنگ شویی
  • آموزش ساخت هرم انرژی

هرم در فنگ شویی

شکل هندسی هرم کمک می‌کند تا انرژی زمین به انرژی آسمان‌های بالا و کائنات متصل شود و با قدرت های برتر ارتباط برقرار نماید. آنچه باعث قدرتمندی و تجمع انرژی در هرم می‌شود توانایی انتقال و جمع‌آوری انرژی از سیارات و ستارگان به سمت زمین است. این باور در بسیاری ادیان و آیین‌های مختلفی نیز آورده شده است. از طرفی راه انتقال انرژی و نیروهای ماورایی از طریق شکل هندسی به ‌راحتی امکان‌پذیر است. قاعده سطح زیرین هرم نشان‌دهنده شالوده‌ای جامد و زمینی است که در مقطع بزرگ به زمین متصل می‌شود و بار انرژی‌های اضافی را به زمین ارسال می‌کند. در حالی‌ که نوک هرم قادر است تا به قلمروهای برتر آسمانی و آگاهی راه پیدا کند و انرژی آسمانی را دریافت کند.

هرم درمانی

هرم درمانی نوعی روش درمانی بالقوه است که از ساختار هرمی شکل برای درمان بیماری‏ ها استفاده می‏ کند !

خوابیدن زیر هرم | هرم درمانی در فنگ شویی
خوابیدن زیر هرم | هرم درمانی در فنگ شویی

هرم به خاطر ساختار فوق العاده ای که از نظر هندسی و گردش انرژی در خود دارا است، برای درمان برخی از بیماری ها مورد استفاده قرار گرفته است. پس از کشف اتفاقات عجیب در اهرام ثلاثه مصر این روش درمانی آغاز شد. با درست شدن هرم هایی در ابعاد کوچک ( منتهی با همان نسبت های هرم مقبره فرعون) و استفاده از آن، به تدریج تاثیرات درمانی و نیرو بخش به کارگیری هرم آشکار شد و هرم درمانی، صورت رسمی به خود گرفت.

شکل منحصربه‌فرد هندسی هرم ، انرژی را به داخل وارد می کند که این باعث می‌شود به ‌راحتی عمل پاک‌سازی اتفاق بیافتد.

هرم درمانی چگونه عمل می کند؟

ساختار هرمی شکل، نسبتی بیش‏تر از مقدار معمول نیروی مغناطیسی کره زمین را به خود جذب می‏ کند. همچنین ساختار هرمی شکل چند انرژی متفاوت را درون خود گردآوری یا تولید می‏ کند.

این احتمال هست که یکی از این انرژی‏ های متفاوت درون هرم انرژی، حاصل نوعی تناسب خاص بین یون‏ های منفی هوا و یون‏ های مثبت هوا باشد.

بنابراین در بخش درمانی هرم مانند نوعی فیلتر عمل می کند. زیرا به تولید یون منفی می‌پردازد که می‌تواند میدان الکترومغناطیسی بدن را متعادل کرده و بهبود ببخشد.از هرم در سیستم انرژی‌درمانی ریکی بیشتر استفاده می‌شود و برای بهبود بیماری و متعادل نمودن سطح انرژی از خواص هرم استفاده می کنند و در بیمارستانی در ژاپن این روش بسیار مرسوم بوده و بسیار کاربرد دارد.

کاربرد های هرم درمانی

خوابیدن زیر هرم

مردمى كه هنگام خواب يك ساختار هرمى شكل بالاى سرشان قرار داده می ‏شود، ساعاتى كم‏تر از معمول به خواب نياز دارند ! پس از بيدار شدن بيش‏تر از معمول پيشين خود سبك بار و با نشاط هستند. احساس خوشحالی و آرامش و انبساط و داشتن تجربه های خاص هنگام مراقبه از نتایج روش هرم درمانی می باشد .

اهرام ثلاثه
اهرام ثلاثه

فراعن مصر

وقتی کاوشگران باستان شناسی توانستند به مقبره یکی از فراعنه وارد شوند جنازه ی او را کاملا سالم یافتند ! گویی تازه مرده است. توریست ها از همه ی نقاط جهان برای دیدن جنازه به مصر رفتند و جنازه برای بازدید آنها و آزمایشات باستان شناسی از مقبره خارج شد. با خروج جنازه، روند فاسد شدن آن به سرعت ظاهر شد و طی روزهای بعد، جنازه تقریبا فاسد شد. یکی از دانشمندان اروپایی به نام مهندس پاولیتا با اندازه گیری ابعاد هرم به این کشف رسید که ابعاد هرم باعث می شود تا در مرکز آن میدانی از انرژی مغناطیسی با تاثیر خاص خود به وجود آید. بنابراین نتیجه گیری شد که چون فرعون در وسط هرم بوده به همین دلیل جنازه او فاسد نشده است . در واقع این درمانی جدید، بر اساس این کشف پدید آمد. (فصلنامه علوم باطنی- شماره 7 و 8)

مطالعات انجام شده بر روی هرم در فنگ شویی

بر اساس پژوهش‌های صورت گرفته اشکال هرم، انرژی الکترومغناطیسی اطراف زمین، ستاره ها و سایر سیارات را به خود جذب می کنند. این انرژی از پهلوهای هرم به قسمت بالای آن حرکت می‌کند. در این حالت جریانی از انرژی ایجاد شده و همانند ساعت شنی از قسمت بالا بطور مارپیچ به سمت پایه‌ها حرکت می‌کند. انرژی جمع شده توسط هرم در زمان اتصال با روح شما، به قسمتی از بدن که به انرژی نیاز دارد منتقل می شود .

اگر از اضطراب و استرس رنج می‌برید و نیاز به آرامش دارید، هرم درمانی می‌تواند روش مناسبی برای شما باشد!

در حال حاضر در هرم درمانی از صفحه های مسی برای انتقال انرژی به بدن استفاده می‌شود! به کارگیری فلز در این ساختار، انرژی را به داخل بدن شما متمرکز می‌کند. حتی برای افزایش تمرکز انرژی به قسمت‌ های خاص بدن می توان هرم های فلزی را بر سر گذاشت، اما معمولاً در این روش توصیه می‌شود هرم را روی مچ دست چپ قرار دهید تا تمرکز انرژی به طور مناسبی صورت گیرد ! در واقع با این روش شخص می‌تواند قدرت حواس پنهان خود را افزایش دهد. انرژی فلز با جریان رسانا بودن خود و حجم آبی که در سیستم بدن وجود دارد ارتباط برقرار کرده و انرژی هرم را به کل سیستم بدن وارد می کند. به نوعی می توان تبادل انرژی را با این نوع هرم و فرکانس سیستم بدن برقرار نمود.

خواص هرم در فنگ شویی

نوک هرم انرژی گرمایی را در طبیعت آزاد می‌کند و انرژی ای که از پایه‌های آن آزاد می‌شود اثر خنک کنندگی دارد . اهرام علاوه بر افزایش انرژی انسان، باعث افزایش انرژی سبزیجات ، میوه‌ها ، آب، شیر و غیره نیز می‌شود که این عمل با قرار دادن آنها زیر هرم صورت می‌گیرد و با مصرف این مواد، انرژی جذب بدن انسان می‌شود .

درمان از طریق هرم در فنگ شویی

برای درمان از طریق هرم در فنگ شویی ، باید روزانه مدت 10 الی 20 دقیقه هرم را در محل مورد نظر قرار دهید ! پژوهش‌هایی که روی هرم‌ها انجام گرفته نشان می‌دهد هرم درمانی قادر است بیماری‌های کشنده و مهلکی را درمان کند ! افرادی که دچار خستگی هستند می‌توانند با خوابیدن زیر فضای هرمی شکل انرژی از دست رفته خود را بازیابند.  افرادی که از این روش استفاده می‌کنند نسبت به دیگران به خواب کمتری نیاز دارند.

عجايب درون هرم های انرژی در فنگ شویی

ساختار های عجیب درون هرم های انرژی در فنگ شویی بسیار زیاد است که ما به چند عنوان از آن اشاره می کنیم.

هرم در فنگ شویی : گیاهان

كنی هيل گياهي را به مدت پنج روز بدون آب داخل هرم نگهداري كرد. زماني كه گياه را كاملاً تازه و شاداب بود از هرم خارج كرد بلافاصله پژمرده شد ! دیگر تحقیقات انجام شده در مورد گیاهان ما را به نتایج عجیب تری می رساند. به عنوان مثال اگر بذر گوجه فرنگی داخل هرم كشت شود و سپس نشای آن در بيرون انتقال داده و در بیرون كاشته شود ، محصول آن چند برابر بوته های مشابه می شود .

هرم در فنگ شویی : مایعات

شيری كه به سرعت فاسد مي شود، بيش از يك هفته در هرم، سالم و قابل استفاده باقي مي ماند! اما در غلظت آن تغيیراتي حاصل مي شود. اين امر دو شركت بزرگ ايتاليايي و فرانسوي را بر آن داشته است كه پاكتهاي مقوايي شير را به صورت هرم به بازار عرضه كنند. در ادامه  اگر مقداري آب را چند هفته در هرم قرار بدهید به آبي فعال تبدیل شده و خواص عجيبی را به خود می گیرد! براي مثال ، اگر آب آلوده باشد بعد از اين مدت كاملاُ ضد عفوني می شود .

  • دست دختر چهارده ساله كه در حادثه ای به شدت آسيب ديده بود ، بعد از سی دقيقه قرار گرفتن در اين آب از درد افتاد و بعد از دو روز بهبود پيدا كرد.
  • خانمی به نام پتی با استفاده مكرر از اين آب چهره ای جوان و شاداب تر يافته است .

هرم در فنگ شویی : گوشت

تحقیقات نشان داده است که گوشت در درون هرم سالم تر باقی می ماند ! اگر گوشت را داخل هرم های انرژی با ابعاد اهرام مصر و يا متناسب با آنها قرار دهید ، با وجود آن كه گوشت، دو سوم از آب خود را از دست مي دهد اما هرگز فاسد نمی شود . هرم در فنگ شویی این امر را اثبات می کند که باید هرم درمانی را ادامه داد.

دیگر کاربردهای هرم در بناها

بعضی از كشور ها ساختمانهای هرمی شكل برای هدفهای متفاوت ساخته اند.

هرم | فنگ شویی ایران

  • بيمارستانهايي براي بهبود سريع تر بيماران روانی
  • كليسا براي تمركز معنويت بشر 
  • اتاق هايی در دانشگاهها براي استراحت و تمركز انديشه و فعاليت بهتر مغز

محاسبات بسيار پيچيده رياضی در سطح قاعده و هرم، اعجاب برانگيز است. جالب اينجاست كه از طريق هرم می توان شمال و جنوب مغناطيسي را يافت.

نحوه استفاده از هرم در فنگ شویی

برای افزایش تمرکز انرژی در قسمت های خاص بدن می توان از انواع هرم ها را روی سر گذاشت ( در زمان شیخ بهایی علما و دانش آموختگان زمانی که به مکتب می رفتند از یک سری کلاه هایی به شکل مخروط یا هرم استفاده می کردند و بر روی سر می گذاشتند). اگر مي‌خواهيد كودكانتان تمركز بيشتری در مطالعات خود داشته باشند و عملكرد درسي آنها بهتر شود، آن را در اتاق مطالعه آنها قرار دهيد. در بعضی از موارد برای متمرکز شدن انرژی می توانید هرم را روی مچ دست چپ قرار دهید تا تمرکز انرژی به صورت مناسب تری صورت گیرد .

هرم در فنگ شویی

مکان قرارگیری هرم :

  • اگر در گوشه شمال شرق قرار گيرد، تمامي اعضای خانواده احساس نشاط مي‌كنند.
  • زمانی كه در اتاق خواب قرار بگيرد، راحت می‌خوابيم و صبح احساس طراوت و سرزندگي می‌كنيم.
  • خانم‌ های خانه‌داری كه احساس خستگی و نا آرامی می‌كنند، بايد يكي از اين اهرام را در گوشه جنوب غرب آشپزخانه قرار دهند تا پر انرژی شوند.
  • هرم را در گوشه جنوب شرق دفتر كار خود قرار دهيد تا كارتان به خوبي پيش رود .
  • اگر يكي از اعضاي خانواده بيمار است، می توانید آن  را در نزديكي بستر و در گوشه شرق  آن قرار دهيد تا سريع بهبود يابد
  • اگر در آپارتمان يا طبقه اول زندگي مي‌كنيد، اين وسیله را در چهار گوشه خانه نگه داريد.

اگر افرادی كه نيت‌های شومی دارند به خانه شما رفت و آمد می‌كنند، آن را در گوشه شمال غرب خانه قرار دهيد تا نتوانند آسيبی به شما برسانند. زوج‌های بدون فرزند كه در اشتياق بچه هستند، بايد يكي از اين اهرام را در گوشه غرب كف اتاق خوابشان قرار دهند. هرم انرژی به خوبي استرس جغرافيايي را در محل مورد نظر خنثي مي‌سازد .

روش ساخت هرم در فنگ شویی برای افزایش ارتعاش

معمولاً هرم شکل سه‌بعدی دارد که همه وجه‌های آن به‌ جز یکی در یک رأس مشترک هستند. نقطه مشترک را رأس هرم و به بخش مسطح آن، قاعده هرم می گویند. قاعده هرم، چندضلعی دلخواه است و سایر وجه‌ها مثلث‌هایی هم رأس هستند که در یک رأس به یکدیگر متصل می‌شوند. خط قائمی که رأس را به ‌قاعده متصل می‌کند، ارتفاع هرم گفته می‌شود. اگر قاعده هرم به شکل مثلث باشد به آن هرم مثلث القاعده و اگر شکل مربع باشد به آن هرم مربع‌القاعده می‌گویند. نوع سومی از هرم نیز وجود دارد که سطح قاعده آن دایره و شکل هرمی دایره‌ای شکل می‌باشد که به آن مخروط گفته می‌شود.

ساخت هرم چهار وجهي بسيار ساده است !

جنس هرم

در حال حاضر در برای ساخت هرم در هرم درمانی از اهرامی با جنس های زیر استفاده می شود.

  • صفحات مسی
  • سنگ
  • کریستال

این موارد برای انتقال انرژی در داخل بدن  استفاده می شود و انرژی را در بدن متمرکز می کند.

 

از جنس های ساده تر زیر نیز می توان استفاده نمود:

  • طناب
  • چوب
  • رزین
  • حتي تلاقي چهار منبع نور( در ابعاد بزرگ )

البته هرم انرژی تولید شده هر چه بزرگتر باشد، انرژي بيشتر و فركانس بالاتری توليد مي كند .

هرم سطح انرژي خانه و اهل خانه را بالا مي برد ! در زیر نشان داده شده اگر سطح انرژی کاهش یابد چه اتفاقاتی می افتد .

سطح انرژي پايين = بيماري ، افكار منفي ، روابط با افراد با کیفیت پایین و …

معادله خيلي ساده است، همه چيز در اين جهان انرژي ست ! هر سطح انرژي ، سطح معادل خودش را جذب مي كند اگر سطح انرژی افزایش یابد به موارد زیر دست می یابیم.

انرژي با فركانس هاي بالاتر = آگاهي بيشتر، سلامتي ، حال خوب ، جذب امكانات بيشتر …

هرم های دنیا

در آمریکای مرکزی هم تعدادی هرم وجود دارد. اگر چه در زمان های گذشته هرم ها به عنوان مکان های مقدسی ساخته می شده اند اما امروزه کاملا کاربرد علمی و تخصصی پیدا کرده اند.

اهرام گویمار (Pyramids of Guimar)

یکی از منطقه های شناخته شده ی جزایرقناری، تنریف است و این منطقه را تبدیل به پر بازدیدترین هرم های دنیا در خارج از مصر کرده است. این هرم ها بر روی صخره های آتشفشانی ساخته شده و بدون هیچ ملاتی در کنار هم قرار گرفته اند. راز اصلی این هرم ها این است که هنوز کسی نمی داند چه کسی آن ها را ساخته است.

هرم در فنگ شویی

هرم های مرو (Pyramids of Meroe)

هرم های مرو در جنوب مصر واقع شده اند و یک تمدن کاملا متفاوت از تمام تمدن هایی هستند که تا حالا معرفی شده اند و آن ها را شناخته ایم. این منطقه از مصر دارای ۵۰ هرم مختلف است که در منطقه ی بیابانی ساخته شده اند و در جایی به نام سودان هستند. اگر دوست دارید هرم های مرو که از دیدنی ترین هرم های دنیا هستند را ببینید اما از طرفی دوست ندارید به آن جا سفر کنید، می توانید به رم بروید و هرم های سستیوس را ببینید که دقیقا از روی هرم های مرو کپی شده است.

هرم در فنگ شویی

مقبره ژنرال (Tomb of the General)

مقبره ی ژنرال که به عنوان مقبره شرق هم شناخته می شود، در استان چینی جیلین در شرق چین واقع شده است و در گذشته محل زندگی پادشاهان کره ای بوده است. چین و کره گذشته ی در هم تنیده ای دارند.

هرم در فنگ شویی

هرم Brihadeeswarar

هرم Brihadeeswarar در کشور هند قرار دارد و در قرن یازدهم قبل از میلاد مسیح برای امپراطوری تامیل ساخته شده است. شکل ظاهری و معماری این بنا با جزییاتی که در آن به کار رفته است واقعا دیدنی است .

هرم در فنگ شویی

چیچن ایتزا (Chichen Itza)

یکی از معروف ترین مجموعه هرم های دنیا، هرم های جادویی چیچن ایتزا است ! در کشور مکزیک واقع شده اند. ساختار این هرم ها به اندازه ای حیرت آور بود که در سال ۲۰۰۷ به عنوان عجایب هفتگانه ثبت شدند. دیدن هرم های چیچن ایتزا که از دیدنی ترین هرم های دنیا هستند یعنی کشف زندگی مردمانی که مدت طولانی است دیگر در بین ما نیستند…

هرم در فنگ شویی

کلام فنگ شویی ایران 

در این مقاله با ساختار هرم در فنگ شویی آشنا شدیم که یک منبع بلا منازع از انرژی و رشد را به انسان و محیط می بخشد. همچنین با چند مورد از بناهای موجود در گوشه گوشه ی جهان آشنا شدیم که دیدنشان خالی از لطف نیست. استاد دایی زاده در این باره  اشاره دارند، هر آنچه موجب افزایش سطح انرژی در انسان و پیرامون آن می شود فوایدی دارد که علم فنگ شویی به آن دست پیدا کرده است. بنابراین استفاده از آنها کاری خردمندانه است. در پایان جهت سهولت دسترسی شما به منابع مرتبط لینک هایی قرار داده شده است که می توانید به آن مراجعه کنید.

در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ما استفاده نمایید.

مطالب مرتبط با هرم در فنگ شویی

39 دیدگاه ها

  • این هرم‌ها اندازه مشخصی ندارن؟ یعنی نسبت اضلاعشون به چه شکل و اندازه‌ای باشه بهتره؟

    • داخل متن قسمت روش ساخت هرم بیان شده که اندازه می تواند دلخواه باشد و باید قاعده و ارتفاع هرم بسته به اندازه رعایت شود .

    • عدد پی برای هرم های مخروطی شکل هست برای مثلث تناسب اضلاع و اندازه ها باید رعایت بشه

    • سلام وقت بخیر در حال حاضر موجود نداریم به زودی در برنامه هست که این هرمها هم ساخته و در اختیار شما دوستان گذاشته شود.

  • با سلام . ممنون بخاطر اطلاعات مفیدتان . من کجا هرم انرژی برای اینکه داخلش بشینم تهیه کنم و همچنین هرمی که روی مچ دست بسته شود و هرمی که بتوان گیاه یا خوردنی هایمان را درون آن بگذریم را بخریم . با تشکر از راهنمایی شما بزرگوار .

    • با عرض سلام و وقت بخیر
      برای هرم که داخلش بنشینید می توانید خودتان تهیه کنید ابعاد و اندازه هرم و مشخصات به صورت کامل در مقاله آورده شده است . هرم برای مچ دست و هرمی که بتوانید برای مدیتیشن و خوراکی های خود استفاده می کنید می توانید با ما تماس بگیرید یک سری هرم داریم که می توانید تهیه کنید.
      در خدمت شما هستیم

    • سلام و عرض ادب
      بله می تونه بهشون کمک کنه دوستانی بودند که از هرم در زمان بیماری استفاده کردند و روند درمان رو بهبودی رو تجربه کردند . انشالله هم مثل دوستان دیگه نتیجه بگیرید و همیشه شاد و سلامت باشید

  • با سلام،اینکه هرم رو به نیروهای شیطانی و موجودات غیر ارگانیک ربط میدن و انرژی اونرو انرژی تاریک میدونن چیه؟؟
    (سخنان استاد راعفی پور)

    • سلام وقت شما بخیر
      ما هیچ چیز بد و منفی نداریم و هرم اصلا نیروی شیطانی و اهریمنی و غیر ارگانیک نیست تمام مطالب کتابهای ماوراء چه هندی و چه انگلیسی از انرژی های مثبت هرم گفته شده نه منفی

  • سلام و درود بر شما باد.خسته نباشید.ببخشید من این هرم را درست کردم و با دانه لوبیا اونو تست کردم و دوتا دانه رو تو خاک کاشتم و یکی رو زیر هرم و دیگری رو بیرون از هرم گذاشتم البته ابی که به اونها داده بودن رو گذاشتم نه دانه لوبیا ولی لوبیایی که از اب عادی تغذیه کرده بود الان رشد کرده ولی لوبیایی که با اب زیر هرم تغذیه شد هنوز هم رشد نکرده درصورتی که باید لوبیایی هرمی زود تر رشد کند.
    میشه بگید مشکل کجاست.
    ممنونم

    • سلام وقت شما بخیر
      ساخت هرم یک تکنیک و دقت بسیار بالای می خواهد شما باید در ابعاد و اندازه هرم خیلی دقت کنید کوچکترین درجه و تغییر انرژی هرم رو از بین می برید.
      دوستی برای مادر مریضش از آب زیر هرم استفاده کرده بود و به صورت باور نکردنی بهبودی و روند سلامتی مادرش رو دیده بود دوستان بسیار زیادی تجربه از استفاده هرم داشتن که همه مثبت بوده اند.

  • سلام .مررسی ازاطلاعات پرمحتواتون.من یک هرم مچ و هرم خواب میخاستم..میتونید راهنمایی کنید.متشکرم

  • من در قله هرم و در غنچه و شکوفه های گیاهان انرژی و مغناطیسی فشرده را حس می کنم بنظرم تنها افرادی که تمرینات مراقبه یا کندالینی انجام داده اند یعنی چاکراهای متصل دارند از مفاد آن آگاه میشوند به همین دلیل است که تا به امروز شبه علم معرفی شده یا باور وجود یون منفی یا حضور جاذبه مغناطیس سخت است.

    • همه چیز از فرکانس مغزی ایجاد میشه باید به کاری که انجام میدهید آگاه باشید و بدونید چه هدفی را دنبال می کنید با تمرین مدیتیشن زودتر می توان به آگاهی مورد نیاز دست پیدا کرد و به هدف رسید

  • مطالب بسیار مفید بود.
    من میخوام برای مدیتیشن کردن یک هرم درست کنم؛ اندازه ابعادش باید چقدر باشه و جنسش از چی باشه بهتره؟
    ممنون میشم اندازه اش رو خودتون بگین.

    • سلام وقت شما بخیر و سپاس از توجه شما
      جنس مهم نیست کاربرد هرم مهم هست نوع ساخت هرم داخل مقاله هست می تونید مراجعه کنید و با هر جنسی که دوست دارید برای خودتون تهیه کنید.

  • سلام . وقت بخیر .
    دوست عزیز
    من در یک کانال تلگرامی خوندم اگه خواسته و آرزو و هدف خودمون رو به صورت نوشته زیر هرم سنگی یا داخل هرم سنگی قرار بدیم ، موجب برآورده شدن و رسیدن ما به اون هدف یا خواسته میشه .
    آیا این درسته ؟

    • سلام وقت شما بخیر
      بله می تونید خواسته ها و آرزوها رو زیر هرم قرار بدید ولی نیاز نیست حتما سنگی باشه هر جنسی می تونید باشه انرژی هرم مهم هست

  • ببخشین خودمون با چوب درست کنیم و اطرافش هم باید چیزی بکشین یا همون جوری خالی هم باشه همون اثر رو داره ونسبت طلایی رو هم در صورت امکان بگین چجوری حساب کنیم

    • بله می تونید خودتون طبق مراحلی گفته شده بسازید و مشکلی نداره اگر اطرافش خالی باشه ولی اندازه و سایز باید رعایت بشه

  • سلام استاد من برای مریضی همسرم که دیابت، فشار و چربی خون داره و عدد کواش ۲ و متولد دی ماه ۶۵ هست بهتره چی بخرم؟ قبلا ۳تا سکه بزرگ گرفتم برای ثروت. الان برای بیماریش بهتره کدو تنبل یا درخت آرامش یا هرم رو بخرم؟ چون توانایی خرید همشون را ندارم، میشه لطفا راهنماییم کنید چی براش بهتره که بخرم؟ و واقعا ممنونم، از وقتی ۳سکه رو داخل کیفش گذاشتیم وضعمون نسبت به قبل خیلی بهتره. شما عالی هستین🙏

    • می تونید کدو قلیانی تهیه کنید کدو تنبل با کدو قلیانی فرق می کنه و در بخش سلامتی همسر غرب قرار بدید طبق عدد کوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *