فنگ شویی کیف پول

فنگ شویی کیف پول


مقدمه

داشتن کیف پر از پول آرزوی هر شخصی است. کدهای کیهانی ثروت برای کسانی نوشته می شود که علی رغم تلاش بی وقفه برای کسب رزق و روزی، نکاتی را در زندگی رعایت کنند. یکی از آنها فنگ شویی کیف پول است. کیف پول نماد جذب ثروت در فنگ شویی است. بعضی های معتقدند که برای برکت کیف پول نمک، دارچین و یا میخک و چیزهای دیگری استفاده کنیم. در این مقاله درباره این موارد به تفصیل صحبت خواهد شد.

نکته قابل توجه در این مبحث، انباشتگی در کیف پول است. انباشتگی کیف پول یعنی زمانی که بخواهید چیزی از داخل آن پیدا کنید، شما را در پیدا کردن وسایل مورد نیاز دچار مشکل می سازد! این بدین معنا هست که شما از نظر مالی و کاری دچار مشکل هستید و انرژی را برای خود راکد کرده اید. برای رفع این موضوع 20 نکته مهم را در نظر گرفته ایم تا در این مقاله خدمتتان ارائه دهیم.

پس بیایید به ادامه مطلب اشاره کنیم.

نکات مهم فنگ شویی کیف پول

برای رعایت فنگ شویی در کیف چندین نکته گفته می شود که بهتر است آنها را رعایت کنید.

#1 از نگهداری پول های پاره و مچاله اجتناب کنید

هر چند که امروزه تمامی کارها با کارت های بانکی و اینترنت بانک شکل می گیرد، اما هنوز نگهداری پول در کیف پول امری لازم و ضروری است. پس باید بدانید که پول های کهنه و پاره و مچاله، بی هدفی در امور مالی را به همراه دارد و جذب ثروت را کم خواهد کرد. لطفا این موضوع را سرسری نگیرید.

#2نگهداری نمادی از ثروت در کیف پول

 نماد های ثروت در فنگ شویی وجود دارد که هر کدام از آنها تاثیرات خاص خود را دارند. اما در اینجا به نمادی از ثروت در کیف پول اشاره می شود که برکت مالی می آورد و فنگ شویی ثروت را افزایش می دهد. این نماد پول در در فنگ شویی، سکه ی ای چینگ است که دارای خرد می باشد به فرکانس های انرژی های زمین و آسمان وابسته است که در همین سایت می توانید توضیحات مربوط به آن را مطالعه کرده و تهیه کنید.

کیف پول | فنگ شویی ایران#3 استفاده از رنگ قرمز

رنگ قرمز پوشش مناسبی برای کارت بانک است و چرخش مالی و جذب ثروت را بیشتر می کند. هر چند بهتر است مقاله رنگ در فنگ شویی را بخوانید، اما استفاده از رنگ قرمز در کیف پول به دلیل گرم بودن توجه شما را به موارد مالی جذب می کند از جمله اینکه گفته شده اولین رنگ تشکیل شده بعد از بیگ بنگ در هستی رنگ قرمز است . به همین دلیل است که کیف پول قرمز در فنگ شویی پیشنهاد می شود.

#4 انتخاب رنگ و شکل مناسب

بعضی اوقات ما انتخاب های اشتباهی در مورد رنگ ها و جنس و شکل کیف پول داریم. یکی از رنگ های کیف پول برای جذب ثروت در فنگ شویی در بالا اشاره شد. اما راهکار بهتر این است که این رنگ را با توجه به عدد کوا شخصی سازی کنید. به همین دلیل است که ما باور داریم عدد کوا در ثروت نقش بالایی دارد. پس می توان گفت انتخاب رنگ و سایز و شکل هندسی مناسب، رهاوردهای مالی را فعال می کند. رنگ جذب پول خود را در مقاله رنگ در فنگ شویی و یا عدد کوا بیابید.

#5 داشتن اهداف مالی در کیف پول

نوشته ای حاکی از اهداف مالیتان می تواند شما را در تجربه و جذب پول هدایت نماید. وقتی شما این کار را انجام می دهید می تواند کیف پول شما جادویی عمل کند. چرا که تمام انرژی های درخواستی شما روانه جلوی شماست و دائما تکرار، مرور و تقویت می شود. طبق فنگ شویی بهتر است اهداف مالیتان را در کاغذی قرمز با خودکار مشکی به ثبت برسانید! این اهداف را در کیف پول خود قرار دهید.

#6 داشتن ارتباط ذهنی

بعد از اینکه اهداف خود را نوشتید باید بر روی آنها تمرکز داشته باشید. داشتن تمرکز بر روی هر چیزی می تواند آن موضوع را تقویت کند. شما برای این که بتوانید رشد مالی بیشتری را در فنگ شویی کیف پول داشته باشید بهتر است ارتباط ذهنی با کیف پول تان را حفظ کنید. آن تمرکز را تبدیل به همراهی همیشگی و مشاوری در جهت رفع مشکلات مالی تان قرار دهید.

#7 پاکسازی هفتگی کیف پول

هر هفته به عنوان مثال آخر هفته ها کیف خود را پاکسازی کنید و حتی آن را گردگیری کنید تا انرژی های منفی یک هفته گذشته از آن خارج شود. همچنین کاغذهای اضافه در کیف بهم ریختگی مالی می آورد. توجه داشته باشید این نکته در ادامه تمرکز است چرا که اهمیت داشتن یک فضای خوب برای نگهداری پول شماست که می تواند رشد شما را از لحاظ مالی تقویت کند.

#8 تعویض کیف پول

هر ساله برای سال نو جدید سعی کنید یک کیف پول نو و جدید برای خود تهیه کنید. نو شدن طبیعت و خانه تکانی  رسمی دیر باز در نوروز ما ایرانی هاست. کیف پول را نیز از این قاعده مستثنی ندانید. حتی اگر کیف پول شما تمیز است می توانید با هدیه دادن آن به دیگران انرژی بالاتری به نام محبت و عشق را جذب کنید.

فنگ شویی کیف پول
فنگ شویی کیف پول

ابعاد کیف دستی

با توجه به فنگ شویی کیف پول ابعاد کیف دستی را نسبت به مایحتاج خود انتخاب کنید! هر چه کیف بزرگتر باشد باعث می شود از انباشتگی بیشتری در کیف خود استفاده کنید! به همین دلیل ناخواسته لوازمی که حتی در طول روز به آن نیاز ندارید را با خود حمل می کنید.

رنگ کیف دستی و پول در فنگ شویی 

بهتر است هر فرد با توجه به عدد کوای خود رنگ مشخصی را استفاده کند. (لینک محاسبه عدد کوا ) با رنگ عدد کوآی خود در کیف پول که می تواند جذابیت و یا انرژی و جذب ثروت به شما بدهد را انتخاب کنید.

در جدول زیر بیان شده است که هر عدد کوا چه رنگهایی را استفاده کند بهتر است.

عدد کوای 1

عدد کوای 2 و 8 عدد کوای 3 و4 عدد کوای 6 و 7 عدد کوای 9

آبی

کرم سبز کرم قرمز

مشکی

قهوه ای آبی قهوه ای ارغوانی

سرمه ای

خاکی سرمه ای نقره ای

سبز

نقره ای

قرمز

مشکی طلایی

زرشکی

طوسی زرد فیروزه ای زرد

صورتی

نارنجی

تکنیک های پاکسازی کیف پول

در بالا نکته ای گفته شد در مورد پاکسازی کیف در این بخش به توضیحات بیشتری می پردازیم.

  • زمانی که احساس می کنید کیف دستی یا کیف پول تان کثیف و چروک شده است حتما آنها را بشویید.
  • کیف پول شخصی شما هم نیاز به فنگ شویی جداگانه از نظر پاکسازی دارد.
  • کیف شما انباری نیست پس به کیف پول خود باید بیشتر توجه کنید.
  • لوازم مایحتاج خود در طول روز را در داخل کیف خود نگه دارید، نه بیشتر.
  • اگر کیف شما پاره شده است حتما آن را تعویض و یا تعمیر کنید؛ چون کیف از وسایلی است که هر روز آن را استفاده می کنید و انرژی آن را در طول روز با خود حمل می کنید!
  • سعی کنید کیف خود را زمانی که خیلی کهنه شده اند، رنگ پریده و پاره هستند تعویض کنید و یک کیف نو بخرید و چرخش انرژی و جذب انرژی مثبت و ثروت را برای خود ایجاد کنید.
کیف پول | فنگ شویی
فنگ شویی کیف پول برای جذب ثروت

استفاده نماد جذب ثروت

استفاده از سکه های ایچینگ به عنوان نماد جذب ثروت می تواند در به چرخش در آمدن انرژی ثروت در کیف پول شما موثر باشد. سکه های یی چینگ طبق گفته پروفسور یونگ روانشناس سوئیسی دارای انرژی می باشند. گردی آن نمایانگر آسمان و مربع وسط آن نمایانگر زمین می باشد و انرژی های آسمان و زمین و فلسفه یین و یانگ را بیان می کند.

سنگهای جذب ثروت

 استفاده از سنگهایی زیر در کیف پول شما در جذب انرژی ثروت می تواند کمک کند.

  • سیترین
  • جید
  • آماتیش

(ترجیحا سنگ های متناسب با عدد کوای خود را انتخاب و استفاده نمایید!)

کیف پول در ایران باستان

سعی کنید هر سال کیف پول جدید بخرید و انرژی نو و جدید به داخل کیف خود وارد کنید و از سکه های فنگ شویی داخل آن استفاده کنید. در ایران باستان مقداری نمک و اسفند در کیف خود قرار می دادند. به این اعتقاد داشتند که نمک نماد برکت است و برکت در کیف پول نیز باعث بهبود وضعیت مالی می شود. اگر شما نیز همچنان از این روش استفاده می کنید موارد زیر را رعایت کنید.

  • هر ماه آن را تعویض کنید
  • آن را در آب رونده بریزید یا دود کنید و یک سری جدید درست کنید
  • داخل کیف پول خود استفاده کنید

نکته : تقویت کیف پول با دارچین هیچ جای فنگ شویی تایید نشده است. در بعضی از منایع فارسی به گذاشتن چوب دارچین و میخک در کیف پول اشاره شده است که بنده تا این لحظه منابع کامل و معتبری برای این موضوع پیدا نکردم. 

افسانه فنگ شویی معروف به کیف پول

در چین باوری وجود دارد به عنوان افسانه فنگ شویی معروف به کیف پول که پول های کثیف و چروک که باعث دفع ثروت می شود و همیشه به این موضوع در کیف پول خود توجه خاصی دارند. از همین رو متناسب با عدد کوای خود و رنگ ثروت در فنگ شویی و یا نماد رنگ برای کیف خود استفاده می کند.

یک سری اعداد در فرکانس های مالی و اعداد ثروت و اعداد جذب ثروت معروف هستند که در کیف خود استفاده می کنند، مانند اعداد 8 ،9،3 و 6 که به عنوان اعداد جادویی به آن نگاه می کنند که به این موضوعات به عنوان افسانه فنگ شویی نگاه می کنند.

سکه ایچینگ | فنگ شویی ایران

کلام فنگ شویی ایران

در این مقاله با چگونگی ساختار کیف پول در فنگ شویی آشنا شدیم و از نحوه استفاده و نگهداری آن اطلاعاتی به دست آوردیم. پیشنهاد ما این است که جهت بهبود شرایط مالی و جذب ثروت از این تئوری سهل استفاده کنید تا در آینده نزدیک تاثیر آن را ببینید. همچنین در صورت امکان ما را از نظرات و انتقادات و پیشنهادتان مطلع سازید. در پایان چند لینک برای تکمیل آگاهی شما آورده شده است.در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ما استفاده نمایید.

54 دیدگاه ها

    • می تونید به بخش محاسبه عدد کوا مراجعه کنید و عدد کوای خودتون رو مشخص کنید و یا فایل مربوط به خودتون رو خریداری کنید تمامی اطلاعات مربوط به عدد کوا از رنگ و جهات مثبت و منفی رو دانلود و برای همیشه داشته باشید و از آن استفاده کنید.

    • سلام وقت شما بخیر
      می تونید بخش محاسبه عدد کوا فایل مربوط به عدد کوای خود را بدست آورید و بعد از خرید و دانلود سنگهای مربوط به عدد کوای خودتون را پیدا کنید.

    • سلام وقت شما بخیر کد پیگیری و پرداختی رو به شماره 09122447694 واتس آب کنید و بفرمایید چه عدد کوایی بود براتون ارسال میشه

  • خیلی خوب .چقد رنگ قرمز انرژی داره حتی برای ثروت . به امید ثروت و فراوونی بی شمار برای همه.

  • سلام من تاریخ دقیق زمان تولدم مشخص نیست متاسفانه شناسنامه درستی ندارم الان تو شناسنامه 59/12/10 هست اما مامانم میگه 1390 اردیبهشت دنیا اومدم که روزشم نمی دونن چطور عدد کوا و شانسمو بدونم

    • سلام وقت شما بخیر گویا تاریخ رو شما درست ننوشتید 1390 شاید منظورتون 1360 هست عدد کوا چون نیمه دوم هستید و از 10 ژانویه که دی ماه 59 هست تا 10 ژانویه دی ماه 1360 عدد کوا به یک شکل محاسبه میشه و در یک چرخه قرار می گیرد که سال خروس و عدد کوا 8 هست

  • سلام من تاریخ دقیق زمان تولدم مشخص نیست متاسفانه شناسنامه درستی ندارم الان تو شناسنامه 59/12/10 هست اما مامانم میگه 1390 اردیبهشت دنیا اومدم که روزشم نمی دونن چطور عدد کوا و شانسمو بدونم

    • سلام وقت شما بخیر گویا تاریخ رو شما درست ننوشتید 1390 شاید منظورتون 1360 هست عدد کوا چون نیمه دوم هستید و از 10 ژانویه که دی ماه 59 هست تا 10 ژانویه دی ماه 1360 عدد کوا به یک شکل محاسبه میشه و در یک چرخه قرار می گیرد که سال خروس و عدد کوا 8 هست

    • شما هم می تونید امتحان کنید و نتیجه اش رو ببینید .
      حتما نیاز نیست مواردی که هزینه دارند رو تجربه کنید
      موارد و نکاتی هم آورده شده که هیچ هزینه ای ندارند و فقط رعایت کردن چند نکته هست .
      امتحان کنید قطعا نتیجه خواهید گرفت ☺️

  • خسته نباشید عدد کوآ من ۶هست،رنگش سفید خاکستری و نقره ای،یعنی باید از این رنگا برای کیف پولم استفاده کنم؟

    • سلام بله این رنگها سطح انرژی بالاتری برای کیف پول شما داره قهوه و کرم هم هست

    • به بخش عدد کوا بالای سایت مراجعه کنید تاریخ تولد روز و ماه و سال وارد کنید بهتون عدد داده میشه

  • سلام وقتتون بخیر عدد کوا من چنده
    من ۱۳۶۶/۰۱/۲۵هستم و باید چکار کنم برای جذب ثروت و همه چیز لطفاً راهنمایی ام بکنید

    • به بخش عدد کوا بالا سایت مراجعه کنید در اونجا تاریخ تولد رو وارد کنید عددتون بدست میاد یک فایل هست که تمام راهکارها و تقویت و استفاده از سنگ ها ، رنگها بر اساس عدد کوا گفته شده که می تونید تهیه کنید.

    • به بالا سایت بخش عدد کوا مراجعه کنید تاریخ تولدتون رو بزنید عدد کوا داده میشه بعد یک فایل هست می تونید تهیه کنید تمام راهکارها با جهات و تراپی داخل فایل گفته شده استفاده از سنگ ، رنگ، شغل مناسب و….

  • درود. وقتتون بخیر.
    این مطالب فقط در خصوص کیف پول کاربرد دارد یا در خصوص کیف دوشی روزمره هم تمام موارد توضیح داده کاربرد دارد ؟

  • سلام ببخشید میگم ما وقتی تو کیف ثروت پول میذاریم ازش نباید خرج کرد یا استفاده کرد؟
    بعدش ی چیز دیگه میشه ی کیف پول جدا برداشت و فقط پول داخلش گذاشت و کارایی ک گفتین رو انجام داد و اون کیف رو بهش دست نزد تو خونه باشه تو کمد و هروز بهش سر زد و بهش توجه و رسیدگی کرد ؟

    • خیر ما چیزی به اسم نگهداری پول نداریم باید پول رو هزینه کنید و اون رو به گردونه مالی بدید تا اثر و انرژی پول و ثروت فعال باشد و فعال بماند

    • به بخش عدد کوا بالا سایت مراجعه کنید تاریخ تولد رو بزنید بهتون عدد کوا داده میشه

    • به بخش عدد کوا مراجعه کنید تاریخ تولد رو وارد کنید و عدد کوا بهتون داده میشه

  • چطور میتونم عدد کوای خودم رو پیدا یا محاسبه کنم؟
    ممنون نیشم راهنمایی بفرمایید.

  • سلام وقتتون بخیر من تولید کننده فرش دستبافت و کیفهای دستبافت و دست دوز تولید میکنم میخواستم یه صحبتی با شما داشته باشم در مورد اینکه یه همکاری خوب باهم داشته باشیم بنده ادرس ایمیلم رو در اینجا ثبت کردم لطفا در صورت امکان بهم اطلاع بدین ممنونم

  • سلام وقت بخیر
    بنده متولد متولد فروردین 68 هستم چه عددی برای من هستش و کیف چه رنگی باید استفاده کنم ؟

    • سلام برای پیدا کردن عدد کوا بالای سایت بخش عدد کوا مراجعه کنید تاریخ تولد و جنسیت رو بزنید رایگان عدد به شما داده میشه رنگ کیف طبق عدد کوا داخل مقاله گفته شده

  • ببخشید شنیده بودم کیف قرمز بهترینه و دادم با چرم طبیعی کیفی که داخلش چرم قرمزه و جلد بیرونش چرم بنفشه برام دوختن اما حالا فهمیدم عدد کوام دو هست و رنگم قرمزه و میترسم بنفش بیرونیه کیف مشکل ساز شه. کیف خیلی گرون برام افتاده دلم نمیاد تعویضش کنم، حتی علامت بینهایت نقره ای هم جداگانه دادم داخلش دوختن، تعویض کنمش یا همین خوبه؟ سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *