فنگ سویی ثروت

فنگ سویی ثروت


مقدمه

فنگ شویی ثروت مسیر رسیدن به ثروت را نزدیکتر می کند.

خیلی از مردم به دنبال پیاده سازی فنگ شویی ثروت در مغازه، خانه و محل کار هستند، اما از آنجا که افراد غیر متخصص زیادی در این مورد اظهار نظر کرده اند؛ توصیه می کنم برای فنگ شویی جذب و ثروت از استاد دایی زاده کمک بگیرید. چرا که ایشان راه حل صحیح استفاده از علم فنگ شویی برای ثروت را به صورت کامل در اختیار شما قرار می دهند. همچنین در این مقاله به تشریح موارد زیر پرداخته ایم تا شما بهترین آگاهی را به دست آورید.

  • فنگ شویی ثروت در مغازه و محل کار چیست و چه کمکی به ما می کند ؟
  • چه تمهیداتی را می‌توان برای افزایش کسب‌ و کار خود و درآمد بهتر در نظر گرفت؟
  • ثروتمندان بزرگ جهان امروزه چگونه و از چه مسیری کسب درآمد می‌کنند؟
  • علمی که ثروتمندان از آن بهره می‌برند و نمی‌خواهند شما بدانید چیست؟
  • چیدمان‌های ثروت ساز در محل کار و زندگی شما چه چیزهایی هستند؟

دانستن جواب سوالاتی که در بالا مطرح شد است، باعث می شود شما بتوانید برای آینده و در زمره افراد موفق و ثروتمند قرار بگیرید. سایت فنگ شویی ایران به این سوالات با توجه به علم فنگ شویی و به صورت خاص از طریق علم فنگ شویی ثروت پاسخ می دهد.در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ما استفاده نمایید.

فنگ شویی ثروت

15 اصل فنگ شویی ثروت در اختیار شماست به آن توجه کنید. اصلی که (چی) نامیده می شود.

چی” مفهوم و فلسفه اصلی فنگ شویی است و چینی ها بر این باورند که در همه جای زندگی و طبیعت، از جمله درون بدن شما یافت می شود. حالات روحی شما تحت تأثیر جریان چی است. انسداد این انرژی می تواند به معنای طوفان در زندگی شما یا یک شیوه زندگی نامناسب باشد. در حالی که جریان خوب چی می تواند باعث رونق اقتصادی و رفاه جسمی و عاطفی شود.

اگر می خواهید با بهره گیری از قدرت فنگ شویی جذب ثروت و پول، برکت و فراوانی را در زندگی خود جذب کنید ، ما راه آن را به شما نشان می دهیم. در اینجا چند روش برای استفاده از تکنیک ها و نمادهای فنگ شویی برای ثروت و رفاه آورده شده است.

سرتیتر مطالبی که ما را در رسیدن به جواب این سوالات بالا کمک می کنند را در زیر می بینید:

  • فنگ شویی ثروت
  • چیدمان ثروت ساز
  • ثروت در کسب و کار با فنگ شویی
  • فنگ شویی در محل کار

در ابتدا لازم است به سراغ فنگ شویی چیست رفته و به مطالعه دقیق علم فنگ شویی بپردازیم، سپس راه های جذب پول را درک می کنیم.

مفاهیم اولیه علم فنگ شویی

فنگ شویی چیست؟ فنگ شویی به معنای واقعی کلمه هنر و مفهوم نظم و هماهنگی با طبعیت است. نحوه قرارگیری و ترتیب عناصر به طور کلی انرژی های خوب و بد و در نتیجه فرصت های مثبت و منفی را به همراه خواهد داشت. ریشه های فنگ شویی به بیش از 5000 سال در چین بر می گردد و یک هنر و علم پیچیده برای برقراری تعادل و هماهنگی انرژی ها در فضاهای مختلف از طریق طراحی است.

تعاریف گوناگونی در زمینه فنگ شویی بیان شده است. این اصول برگرفته از یک علم باستانی چینی به نام علم فنگ شویی است. این علم امروزه در سراسر دنیا محبوب و فراگیر شده است! هدف آن؛ هماهنگی و تعادل با جهان طبیعت پیرامون است، در نتیجه اجرای این علم فضایی ایجاد می شود که در آن انرژی های مثبت آزادانه به جریان می افتد. یکی از اثرات آن داشتن سلامت روحی و جسمی بیشتر است.

موارد دیگری را هم می توان برای فواید این علم برشمرد:

  • افزایش درآمد
  • رونق کسب و کار
  • ایجاد روابط اجتماعی عالی
  • ایجاد خلاقیت بیشتر در کار
  • و …

شاید محل کار برای افراد از خانه مهم تر باشد !

برای بسیاری افراد، محل کار مکانی است که بیشتر اوقات خود (از نخستین ساعات آغاز روز تا عصر) را در آن سپری می‌کنند و هزینه‌های زندگی‌شان را از این مکان بدست می آورند. بنابراین ایجاد فضایی مناسب در چنین محلی از جهات بسیاری دارای اهمیت است. فنگ شویی ثروت در مغازه برای کسب و کار شما بسیار مفید است، شما با استفاده از اصول و قوانین فنگ شویی در راستای ثروت بیشتر حرکت می کنید.

بدون هزینه پولدار شوید!

یکی از مزایای استفاده از فنگ شویی ثروت این است که با بهره گیری از منابع طبیعی و بدون هیچ هزینه ای می توانید زندگی خود را ارتقا دهید. اگر شما بتوانید بدون هزینه پولدار شوید، این کار را انجام نمی دهید؟

امروزه شرکت‌هایی بزرگی مانند HSBC BANK ،OCBC BANK ،ADIDAS ،VOLVO ،IBM ،AUDI ،DELL ،HP ،NOKIA ،BMW و … بر اساس یک سری اصول و قوانین خاص دکوراسیون و چیدمان محیط کار خود را طراحی کرده‌اند. آنها در نظر دارند تا در محیطی پرانرژی، بیشترین درآمد را همراه با آرامش بدست بیاورند.

افزایش و جذب ثروت در کسب و کار به کمک علم فنگ شویی که علمی مدرن است، باعث پیشرفت هر چه بیشتر شرکت های نام برده شده است. سایت ما بزرگترین و معتبر ترین مرجع فنگ شویی در ایران است. ما با تجربه و علم به این مطلب، به بیان حقایقی نهفته در طبیعت می پردازیم. بهتر است در هر کاری برای رسیدن به بیشترین بازدهی به سراغ متخصصین آن حوزه بروید.

اصول افزایش و جذب ثروت در فنگ شویی کسب و کار

در ادامه بر مبنای اصول فنگ شویی ثروت به معرفی مواردی می پردازیم که مبتنی بر علم فنگ شویی است. شما با انجام این موارد و تلاش در زمینه علاقه خود به طور قطع به این امر دست خواهید یافت.

هر کدام از مراحل زیر به صورت عمومی بیان شده است و اگر به دنبال شخصی سازی هر کدام از این بخش ها هستید در بخش تماس با ما با استاد دایی زاده از طریق پل های ارتباطی مشخص شده تماس حاصل فرمایید.

قوانین فنگ شویی برای جذب ثروت

اولین مطلب دارای اولویت بالا که خود، دارای زیر شاخه هایی مهم است؛ فنگ شویی ثروت در چیدمان است! بیاد داشته باشید در این اصل ابتدا باید از مواردی که تمرکز شما را بر هم می زند دوری کنید. در ادامه نکات کلیدی فنگ شویی چیدمان را بخوانید:

#1 فنگ شویی ثروت:  پاکسازی و مرتب نمودن محل کار

اولین قدم در جذب ثروت در فنگ شویی، پاک‌سازی و مرتب نمودن محل کار است!

یعنی محیط کار خود را از هرگونه گرد، غبار و انباشتگی‌های بی‌مورد دور کنید. با تمیز کردن و رفع انباشتگی‌ها که هر روز در برابرتان قرار دارند شروع کنید، در واقع ابتدا ذهنتان را آزاد می‌کنید تا بار احساسی‌تان سبک ‌شود. با این کار مطمئناً سرزنده و خوش‌بین‌تر می‌شوید. به ‌طور طبیعی هرگونه شلوغی مانع می‌شود تا انرژی آزادانه و به‌طور کامل جریان پیدا کند. هرگونه آشفتگی در محل کار شما زمینه ایجاد انرژی‌های منفی و از بین رفتن انرژی مثبت را فراهم می کند.

اگر چیزهای زیادی در اطراف محل کار و حتی خانه پخش شده اند، با یک تمیز کاری کوچک شروع کنید. بهم ریختگی و آشفتگی یا به تعبیر عامیانه (درهم و برهمی) بیش از حد انرژی مثبت را از بین می برد و باعث سردرگمی، نارضایتی و افسردگی می شود.

فنگ شویی ثروت | مرجع فنگ شویی ایران

نکته فنگ شویی ثروت در خانه و محل کار

آنچه که نیاز دارید و باید بخواهید، احساس آزادی و رهایی در فضای محل کار و خانه است. این موضوع باعث می شود تا به :

  • لذت تنفس
  • فضای لذت و پویایی
  • حضور در لحظه

که شما را به ساختار طبیعی و سلامت روح می رساند، دست پیدا کنید.

#2 فنگ شویی ثروت: حذف موارد غیر ضروری از میز کار

حذف موارد غیر ضروری و انباشتگی از میز کار جزو اصول اولیه علم فنگ شویی می‌باشد. این کار باعث می‌شود حس بهتری نسبت به محل کار خود داشته باشید. تمیز و خلوت بودن میز کار باعث می شود انرژی مثبت بیشتری را به سوی خود جذب کنید. هم چنین این مورد به تقویت خلاقیت کمک می کند، به این دلیل که انرژی فضای بیشتری را برای چرخش و ایجاد انرژی مثبت دارد که شما می توانید از آن بهره مند شوید.

مثل آب روان در خانه بچرخید و از اتاقی به اتاقی دیگر بروید و نکات زیر را برای رعایت فنگ شویی  کار و محیط خود  رعایت کنید:

  • اگر چیزی راه شما را مسدود کرده یا احساس ناراحتی ایجاد می کند، آن را بیرون بی اندازید.
  • اگر وسیله یا چیزی دارید که از آن استفاده نمی کنید، از شر آن نیز خلاص شوید.

قول میدهیم که پشیمان نمی شوید.

#3 فنگ شویی ثروت: دوری از لبه های نوک تیز

برای جذب فنگ شویی ثروت در محل کار بهتر است محیط خود را بررسی کنید، لازم است مطمئن شوید هیچ‌گونه لبه تیز یا نوک‌تیز وجود ندارد.

گوشه‌های تیز میز کار، سقف‌های کاذب به‌صورت نوک‌تیز و … ، وضعیت شغلی شما را به خطر می‌اندازد.

این لبه ها تولید انرژی منفی می کنند، آنها نمایانگر انرژی بُرنده هستند و در واقع مثل تیغی برنده عمل می کنند، برای دور کردن این انرژی سعی کنید از یک کریستال تراش‌خورده در این لبه‌ها استفاده کنید.

لبه های تیز میز کار شما چه انرژی دارد؟

علم فنگ شویی برای هر موضوعی چه خوب و چه بد دلیل و برهان دارد. اگر این لبه‌ها را بد می‌داند به ‌این ‌علت است که هر زمانی که شما حرکت می‌کنید ممکن است به‌طور ناخودآگاه پهلو یا دست شما به این لبه‌ها برخورد کرده و برای شما ایجاد ناراحتی و زخم نماید.

#4 فنگ شویی ثروت: جلوگیری از نشستن مقابل دیوار

از نشستن مقابل دیوار جلوگیری کنید، زیرا ذهنتان را محدود می کند و نمی‌گذارد که آزادانه به مسائلی که می‌خواهید دست پیدا کنید.زمانی که شما رو به روی دیوار می نشینید انرژی را در روبروی خود بلوکه می کنید و محدودیت انرژی را برای خود ایجاد می نمایید و در طولانی‌ مدت برایتان احساس رخوت و کسلی را به وجود می‌آورد و شما را از جذب ثروت در کسب و کار دور می کند. اگر چاره‌ای ندارید، از نقاشی مناظر طبیعی و هر آنچه که سردی دیوار را از بین ببرد استفاده کنید. این کار باعث می شود انرژی‌های مثبت برایتان فعال شود .

#5 فنگ شویی ثروت: تعمیر وسایل خراب

چکه کردن و سر رفتن آب از علائم اسراف و هدر دادن ثروت است و وضعیت مالی شما را منعکس می‌کند. برای افزایش درآمد و ثروت شیرهای آب را به‌طور مرتب چک کنید و در صورت لزوم آن را تعمیر نمایید. اگر وسيله برقي خرابی در محیط کار دارید حتماً براي تعمير آن اقدام کنيد. چینی ها بر این باورند که چکه کردن شیر آب باعث هدر رفتن آب و نیروی حیاتی می شود، از سمت دیگر در آخر ماه با قبض آبی روبرو می شوید که این مورد را بیشتر به شما اثبات می کند! این هزینه به معنای هدر رفتن ثروت است.

همچنین وسايل الکترونيکي خراب و نيم سوز بخش زيادی از انرژيی ها را صرف خود مي‌کند! آنها تمرکز انرژي ها را برای جذب شادی، ثروت و سرمايه از بين می برند! پس اگر لامپ‌های سوخته، ساعت‌هاي خراب و باتري‌های تمام‌ شده دارید آنها را تعمیر و یا دور بريزيد تا انرژيی های ثروت را بهتر و بيشتر جذب کنيد.

تاثیر تعمیر وسایل خراب

وسایلی که به دلیل آسیب دیدگی یا استفاده طولانی دچار فرسایش شده است آن را تعمیر کنید. اگر قابل تعمیر نیست آن را عوض کنید. این تعمیرات به ظاهر جزئی در کیفیت زندگی شما تاثیر مهمی دارد که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد. همچنین شما از بودن در چنین جایی احساس خرسندی و شادابی خواهید داشت. حتما این جمله را شنیدید که :

چیزی بیش از بهداشت خوب باعث آرامش فرد نمی شود.

#6 فنگ شویی ثروت: دید مستقیم به درب

محل میز در محیط کار به شدت بر روی نتایج به دست آمده و در هدف شما تاثیر خواهد گذاشت .

موقعیت میز کار شما نشان‌دهنده موقعیت فرماندهی شما است! از همین رو میز کار باید طوری باشد که دیدی مستقیم نسبت به درب اتاق داشته باشید ! طوری ننشینید که درب ورودی مستقیماً رو به شما باشد! زیرا جریان بسیار زیادی از انرژی درب به‌طور مستقیم به شما برخورد خواهد کرد و اثرات منفی را به دنبال خواهد داشت.

نکته:

آیا بیش از یک میز در اتاق است ؟

یکی را در ضلع رو به در و دیگری را در ضلع رو به مرکز اتاق قرار دهید ! میز ها نباید به‌صورت ردیفی (مانند کلاس درس) چیده شود! برای کسب ثروت در کسب و کار بهتر است میزها دیدی مستقیم به انبار، راه‌پله، آسانسور، پله‌برقی و دستشویی نداشته باشند.

فنگ شویی ثروت | فنگ شویی ایران

#7 فنگ شویی ثروت: قرار دادن عکس در پشت سر خود

آیا رئیس شرکت هستید؟ فنگ شویی ثروت به شما پیشنهاد می دهد در دیوار پشت سر خود از منظره و عکس کوه و یا اسب استفاده کنید! این کار انرژی اقتدار، محکم و استوار بودن را برای شما فعال خواهد نمود.

اگر تابلویی از یک نمای زیبا مربوط به آب دارید باید آن را مقابل خود نصب کنید. به شرطی که دیوار روبروی شما در یکی از جهت های زیر باشد.

  • شمال
  • شرق 
  • جنوب شرق

در غیر این صورت از نصب این نماد خودداری کنید. نماهای آب که در آنها کوه نباشد بهتر است. همچنین خوب است به جز فضای شرکت، قسمت کار و حرفه را در محل سکونت خود نیز تقویت کنید.

#8 فنگ شویی ثروت: مکان مناسب قرار گیری میز کار با توجه به نوع فعالیت

شما می‌توانید در موقعیت‌های مختلفی از ساختمان، بسته به نوع کار خود؛ جهت‌ها را تقویت یا تضعیف نمایید! بنابراین بهترین انرژی را برای محل کار خود فعال نمایید. به‌طورکلی می توانید با استفاده از باگوا بهترین چیدمان را برای اثاثیه دفتر کار داشته باشید! (باگوا نقشه فنگ شویی است، بر اساس هشت جهت اصلی و فرعی که هر جهت نمایانگر یک عنصر از طبیعت می‌باشد).

نکات مهم

  • جنوب: شهرت و نام‌آوری
  • شمال: داشتن کار و حرفه بهتر
  • غرب: برای افزایش خلاقیت
  • شرق: سلامتی و خانواده که بیشتر در منزل کاربرد دارد.
  • شمال شرق: کسب دانش و تحصیل
  • شمال غرب: مدد رسانی و کمک
  • جنوب غرب: ارتباطات بهتر
  • جنوب شرق: کسب درآمد بیشتر و ثروت آفرینی

جهت میز کار شما در جهت فرخنده شخصی شما باید قرار گیرد.

یک اصل خوب فنگ شویی جذب ثروت قرار دادن میز یا فضای کار در موقعیت فرماندهی شما است.

جایگاه فرماندهی معمولاً به جایی گفت می شود که درب ورودی با آن قسمت مورب باشد. به گونه ای که درب مستقیماً در خط دید شما نیست. وقتی در چنین فضایی قرار می گیرید شما احساس می کند که فرمانده انرژی خود هستید و ثروت و سعادت را به خود جلب می کنید. همچنین هنگامی که میز خود را به این ترتیب قرار می دهید، اطمینان حاصل کنید که هیچ پنجره ای در پشت شما وجود نداشته باشد، زیرا یک پنجره منابع مالی را تخلیه می کند و از شما پشتیبانی نمی کند و یا اینکه سعی کنید در جهت شنگ چی شخصی خود بر اساس عدد کوا بنشینید تا بهترین انرژی های محیطی را به خود جذب کنید.

پیدا کردن جهت مناسب با عدد کوا

جهت اصلی آن بر اساس فرمول علم فنگ شویی، به نام عدد کوآ به دست می‌آید

این جهت در یکی از ۸ جهت (۴ جهت اصلی و ۴ جهت فرعی) ممکن است قرار گیرد. بهترین جهت معمولاً جهت‌های شنگ چی (رفاه) و یا فو وی (رشد) بر اساس فنگ شویی شخصی و محاسبه عدد کوا هستند. موقعیت میز کار شما باید طوری قرار داشته باشد که از محیط خصمانه و یا ایجاد تنش بین همکارانتان جلوگیری شود و حس خوب را برای انجام کارهای روزانه آماده سازد.

این هشت جهت طبق یک سری اصول و قوانین علم فنگ شویی دارای بار و انرژی مثبت هستند! این موارد بر اساس قانون طبیعت (شب و روز، فصل‌ها و …) به‌دست‌آمده‌اند. با هماهنگ نمودن انرژی خود با قوانین طبیعت و فعال نمودن انرژی‌های مفید به بهترین بهره‌برداری ثروت در کسب و کار خواهید رسید.

#9 فنگ شویی ثروت: استفاده از عناصر فنگ شویی

عناصر علم فنگ‌شویی نمایانگر عناصر موجود طبیعت هستند !

این عناصر به صورت زیر هستند:

  • چوب
  • خاک
  • فلز
  • آتش‌
  • آب

نحوه قرار گرفتن این پنج عنصر در کنار هم در محیط کار بسیار مهم است! از آن مهم‌تر این است که این پنج عنصر در تعادل باشند و تعادل بیشتری را در زندگی شما برقرار کنند! استفاده صحیح از این عناصر در جذب فنگ شویی ثروت لازم است .

#10 فنگ شویی ثروت: استفاده از نور طبیعی

نور طبیعی بهترین گزینه برای محیط کار است!

ولی اگر به هر دلیلی و موقعیت مکانی محل کار شما از نور طبیعی بهره‌مند نیست، سعی کنید محیط کار خود را با نور گرم روشن نگه ‌دارید. در غیر این صورت احساس خستگی مفرط و بدخلقی خواهید داشت. (از نور فلورسنت مهتابی استفاده نکنید) نور زرد و آفتابی فضایی گرم برای ما ایجاد می کند و شبیه نور طبیعی بیرون آفتاب را فراهم می کند و تعادل بیشتری را ایجاد می کند.

فنگ شویی ثروت | فنگ شویی ایران

#11 فنگ شویی ثروت: رنگ ثروت در فنگ شویی

استفاده از رنگ در محیط کار بسیار اهمیت دارد!

رنگ تاثیر زیادی بر روی رشد انرژی در محل کار شما می گذارد! اصول علم فنگ شویی به شما کمک می کند که متوجه شوید چه رنگی برای شما بهتر عمل می کند. همه این موارد در فنگ شویی ثروت هم به کار برده می شوند. (بسته به عدد کوای شخصی و جهت ثروت و رنگ‌ها متفاوت می‌باشند. به عنوان مثال جهت ثروت در عنصر فلز با جهت ثروت در عنصر خاک کاملا متفاوت است. می توانید اطلاعات بیشتر را در کتاب تکنیک های زندگی موفق با علم فنگ شویی کسب کنید.)

بعضی ها به دنبال رنگ ثروت در فنگ شویی هستند. برای آگاهی این دوستان  که رنگ ثروت ثابت در فنگ شویی وجود ندارد. باید برای جذب ثروت از طریق رنگ به بخش عدد کوا رفته و از آنجا با توجه به عدد کوای خود، نتیجه ای را دریافت کنید.

#12 فنگ شویی ثروت: استفاده از گیاهان

از بامبو و یا گیاهان معروف به گیاهان ثروت استفاده نمایید! این گیاهان افزایش جذب ثروت در کسب و کار را برای شما راحت تر می کنند. از گیاهان نوک‌تیز که انرژی منفی تولید می کنند دوری کنید. از بنسای که یک گیاه ژاپنی و چینی است و امروزه بسیار در کشور استفاده می‌شود به‌ خصوص در محیط کار خود استفاده نکنید، این گیاه با وجود داشتن زیبایی خاص، رشد را در بسیاری از زمینه های متوقف و یا کند می کند.

ما به گیاهانی نیاز داریم که رشد و سازندگی و جریان انرژی بیشتری به ما انتقال دهند.

لیستی از گیاهان فنگ شویی که به جذب ثروت و خوش شانسی کمک می‌کنند، در اینجا قرار دارد:

  • گیاه یشم: برگ‌های گرد این گیاه نماد خوش شانسی و اقبال در فنگ شویی هستند. رشد کند این گیاه (که در مسائل مالی به دنبال آن هستیم) معمولاً به طول می‌انجامد.
  • درخت پول (Pachira Aquatica): باور بر این است که این گیاه انرژی مثبت و خوش شانسی را به همراه دارد. حضور این گیاه منجر به کاهش استرس و اضطراب نیز می‌شود. این گیاه بهترین در نور غیرمستقیم خورشید رشد می‌کند و آبیاری کمی نیاز دارد.
  • بنفشه آفریقایی: بنفشه‌های آفریقایی گیاهان آپارتمانی با برگ‌های مبهم هستند که گل‌های سفید، بنفش یا آبی تولید می‌کنند. انتخاب یک گیاه با گل‌های بنفش، به همراه سلطنت و فراوانی می‌آید.
  • پیله پپرمیوئیدس (Pilea Pepermioides): این گیاه پول چینی نامیده می‌شود و برگ‌های آن شکلی مشابه سکه دارند که باعث تولید ثروت در خانه و جذب ثروت به آن می شود. این گیاه آپارتمانی با مراقبت آسان است و می‌تواند در منطقه‌ای روشن و نزدیک به پنجره رشد کند.

#13 فنگ شویی ثروت: تقویت قسمت یاران مدد کار در محیط کار

این قسمت در شمال غربی قرار می گیرد و عنصر آن فلز است. قرار دادن دستگاه هایی مانند موارد زیر، باعث تقویت انرژی این قسمت می شود:

  • کپی
  • کامپیوتر
  • مبلمان فلزی
  • استفاده از کیس و لوازم کامپیوتری

تقویت این بخش از شرکت موجب می شود تا رسیدن به برنامه ها و اهداف راحت تر امکان پذیر شود. تعادل انرژی های یین و یانگ در این بخش شرکت بسیار مهم است. یک راه برای تقویت این قسمت قرار دادن یک کاسه پر از سکه است. ولی باید دقت شود تا کاسه داخل یک گنجه و به دور از دید باشد. در این قسمت می توان گاوصندوق شرکت یا هر چیز که به دارایی و به جنس فلز مربوط می شود را قرار داد.

#14 فنگ شویی ثروت: تقویت قسمت ثروت در شرکت یا بنای تجاری

قسمت ثروت طبق نقشه باگوا و در فنگ شویی، کلی در بخش جنوب شرقی قرار می گیرد. در ساختمان های تجاری تقویت این قسمت بسیار مهم است.

  • یکی از بهترین قسمت های دفتر یا شرکت که می تواند در این قسمت واقع شود، بخش مالی یا خزانه داری است.
  • در بخش ثروت نباید آینه یا پنجره های زیاد تعبیه کنید! اگر در دفتر شما چنین وضعی وجود دارد، برای پنجره پرده مناسبی در نظر بگیرید.
  • برای تقویت این بخش می توان از آبنماهای کوچک و رومیزی، آکواریوم یا کاسه ای بزرگ که در داخل آن سکه و گندم قرار دارد استفاده کرد.
  • گیاهان انرژی این بخش را به خوبی تقویت می کنند.
  • می توان از سمبل هایی که بیانگر ثروت و برکت هستند استفاده کرد.(مانند سکه ایچینگ یا قورباغه سه ثروت)
  • از گیاهان ثروت مانند پاچیرا، بنجامین و یا هر گل و گیاهی که برگ های پهن داشته باشند می توانید در این بخش استفاده کنید

نکته :

از نگهداری گیاهان در قسمت شمال، غرب و شمال غرب بنا خودداری کنید! زیرا این بخش ها با چرخه های زایش و مولد هماهنگ نبوده و انرژی چرخه فرسایش و مخرب در محیط را ایجاد می کنند.

#15 فنگ شویی ثروت:  تقویت قسمت کار و حرفه در محیط کار  

کنج ثروت خانه کجاست؟ فنگ شویی باگوا منطقه‌ای را برای جلب ثروت ایجاد می‌کند. این منطقه در زبان چینی به عنوان “Xun” شناخته می‌شود. وقتی در اتاق خواب خود قرار می‌گیرید، گوشه سمت چپ که قادرید آن را ببینید، کنج ثروت است. شما می‌توانید با قرار دادن اشیاء بنفش رنگ، یک گیاه آپارتمانی سبز و زنده، و یک آبنمای روان کوچک، گوشه ثروت اتاق خود را فعال کنید. فعال کردن گوشه ثروت اتاق طبق فنگ شویی برای جلب ثروت، رفاه و فراوانی را به خانه شما می‌آورد.

این قسمت در شمال و با عنصر آب مرتبط است. برای تقویت فنگ شویی ناحیه شغل و درامد از دفتر کار می توانید از موارد زیر استفاده کنید.

  • آکواریوم
  •  آبنما
  • مجسمه یا تصویر لاک پشت

یکی از بهترین نکات در فنگ شویی جذب ثروت ، اضافه کردن یک آکواریوم به ضلع شمالی یا جنوب شرقی بنای شما است. بخش شمالی فرصت های شغلی را به خود جلب می کند، در حالی که بخش جنوب شرقی فراوانی مالی را به همراه دارد. تعداد ماهی هایی که در آن مخزن دارید باید 8 عدد ماهی قرمز و 1 ماهی سیاه باشد زیرا این عدد خوش شانسی چنین فرمولی دارد و برای جذب چی مثبت به کار گرفته می شود. بخش جنوب شرقی گوشه ثروت فنگ شویی شما در محل کار است.

اگر فضای دفتر اجازه می دهد می توانید در یک آکواریوم یک لاک پشت واقعی نگهداری کنید. در فنگ شویی ثروت آب یکی از نمادهای جذب ثروت است. در داخل آکواریوم یک تکه سنگ قرار دهید تا حیوان بتواند در موقع لازم از آب خارج شود. آب داخل آکواریوم را مرتبا تعویض کنید.

جذب ثروت | فنگ شویی ثروت

تقویت فنگ شویی در خانه برای تقویت و تاثیر ثروت در محل کار

خانه امن و آرام شما را برای داشتن روز بهتر شارژ می کند.

توجه به بخش های اصلی خانه بسیار مهم است. به همین منظور مقاله تحت عنوان فنگ شویی منزل در فنگ شویی ایران نگارش شده است. اما از گفتن چند نکته مهم در اینجا دوری نمی‌کنیم.

ورودی خانه شما اولین چشم اندازه خانه شماست. به گونه ای تجسم تصویری خانه تان محسوب می شود. بنابراین گیاهان و گلدان های گل رادر آنجا قرار دهید تا این مکان زیبا شود. دقت کنید راه روی ورودی را بیش از اندازه شلوغش نکنید، بلکه ساده و جذاب کنید. در  ورودی شما باید با انرژی مثبت از شما استقبال کرده و انرژی منفی شما را از بین ببرد. انرژی و فنگ شویی ثروت در درب ورودی به کل خانه شما ورود پیدا می کند بنابر این به این نقطه توجه داشته باشید.

اگر در شمال بنا اتاق خواب قرار دارد، باید کارهای تقویت این بخش را در اتاق نشیمن انجام دهید. شما می توانید فنگ شویی ثروت در اتاق خواب هم داشته باشید و از این انرژی در کسب ثروت خود استفاده کنید. جهت سر خود را در جهت مناسب قرار دهید و بر اساس عدد کوا کنج ثروت خود بر اساس عدد کوا را در اتاق خواب فعال کنید. از المان ثروت می توانید در اتاق خواب و بخش ثروت استفاده کنید.

اگر در قسمت کار و حرفه منزلتان سرویس بهداشتی و توالت قرار دارد باید از راه های مختلفی که گفته شد اثر منفی آن را خنثی کنید. هر جهت سرویس بهداشتی قرار دارد آن جهت به عنوان سیاه چاله عمل می کند و طبق اینکه در کدام قسمت قرار گرفته و چه انرژی را از بین می برد بررسی و تعادل را ایجاد کنید.

دقت کنید! که تقویت بیش از حد در شمال محل مسکونی باعث می شود تا کارهای زیادی به سرتان بریزد و مسئولیت های فراوانی در زندگی پیدا کنید. قبل از اینکه به تقویت این بخش بپردازید آمادگی ذهنی برای کارهای فراوان را در خود ایجاد کنید و تعادل را در محیط خود ایجاد کنید.

نمادهای فنگ شویی برای جذب انرژی ثروت و برکت

در پایان نمادهایی را به شما معرفی می کنیم که در علم فنگ شویی به ثروتمند شدن شما کمک می کند و شما می توانید از آنها در علم فنگ شویی ثروت بهره ببرید.

کلام فنگ شویی ایران

در این مقاله، 15 مرحله جهت بدست آوردن انرژی ثروت با استفاده از فنگ شویی در خانه، فروشگاه یا هر محل کار دیگری به طور مفصل توضیح داده شده است. این مراحل شامل راهکارها، تکنیک‌ها و توصیه‌هایی هستند که می‌توانند به شما در جذب و جمع‌آوری انرژی ثروت کمک کنند. هر یک از این مراحل نکاتی خاص را در بر دارند که می‌توانند در بهبود وضعیت مالی و اقتصادی شما مؤثر باشند.

برخی از این مراحل شامل تمیز کردن و آراستن فضاها، استفاده از رنگ‌ها و عناصر معنوی در دکوراسیون داخلی، بهینه‌سازی و چیدمان مناسب مبلمان و اشیاء، استفاده از آینه‌ها و نورپردازی درست، ایجاد جریان انرژی مثبت با کمک آب و آبنماها، استفاده از گیاهان و گل‌ها برای ترمیم انرژی، ارتباط مؤثر با فضای بیرون و طبیعت، جذب و نگهداری فراوانی و ثروت در زندگی روزمره، و بسیاری موارد دیگر می‌باشند.

برای اجرای موثر این مراحل، توصیه می‌شود آنها را به نیازها و شرایط خودتان اختصاصی سازی کنید. همچنین، مشاوره و راهنمایی یک متخصص فنگ شویی می‌تواند به شما در انتخاب و اجرای بهترین روش‌ها و تکنیک‌ها کمک کند. در نهایت، پیگیری و عمل به این مراحل و اصول فنگ شویی ثروت باعث افزایش انرژی مثبت و فراوانی در زندگی شما خواهد شد.در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ما استفاده نمایید.

27 دیدگاه ها

  • خیلی سپاسگزارم از اطلاعات مفیدتون، همیشه بهترین مطالب رو در سایت شما پیدا میکنم . شغل من هم تولید تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ، عمده فروشی تم تولد و فروش عمده لوازم تولد با بهترین شرایط .همراهان شما هم میتوانند عضوی از خانواده نامبروان تم شوند. فقط کافیست به آدرس http://www.number1theme.ir مراجعه کنید .

  • با درود فراوان حضور استاد ارجمند سرکار خانم دایی زاده
    با کمال احترام خواستم عرض کنم که منزل مسکونی اینجانب یک منزل سازمانی است که مربوط به شرکت بیمه ایران هست در شهرستان مسجد سلیمان ساخت این واحد مسکونی به گونه ای است که ورودی اون هم مسیر با ۴ جهت اصلی نبوده و ورودی اون در سمت شمال شرقی هست و متاسفانه درجنب درب ورودی سرویس بهداشتی و حمام وجود دارند و همینطور پنجره بزرگ اتاق پذیرایی و یکی از اتاق خوابها در جهت جنوب غربی هستن و کلا در جهت خوبی ساخته نشده خواستم که عنایت بفرمایید و بصورت اساسی این واحد رو ساماندهی بکنیم منتظر اوامر شما هستم

    • سلام وقت بخیر طبق توضیحات شما اصلا موارد گفته شده بد نیستن و قابل ترمیم هر جهت نسبت به جهت خودش درمانگر و راهکار دارن که باید نقشه و پلان دقیق دیده بشه و عدد کوای کل اعضای خانواده تا راهکارهای درست و اصولی در اختیارتون قرار داده بشه

  • این نکات واقعا عالی بودن، ممنونم.
    همسرم اغلب مریضه، فشار، چربی، قند
    بنظرتون توی خونه قسمت سلامتی چی بزارم که آقام بهتر شه؟☹️

    • در درجه اول باید منزل را پاکسازی کنید و جهت سلامتی شخصی همسر رو طبق عدد کوا پیدا کنید و اون جهت رو تقویت نمایید.

  • سلام . چرا من همه سال کار کردم و مغازه دارم ولی هی پس رفت میکنم . میتونید کمکم کنید .

    • سلام می تونید مشاوره دقیق داشته باشید که راهکارهای اصولی و دقیق داده بشه و مشکل اصلی رو بر طرف کنید.

    • نکاتی که داخل مقاله گفته شده رو اجرا کنید ، پاکسازی انجام بدید و اگر خواستید می تونید مشاوره دقیق و اصولی هم بگیرید طبق عدد کوا جهات ثروت و انرژی های محیط رو طبق عدد کوای شخصی هم فعال کنید.

    • از داخل سایت بخش عدد کوا می تونید عددتون پیدا کنید یک فایل هست که جهات سازگار و ناسازگار و سنگ های مناسب طبق عدد و شغل مناسب رنگ های مناسب طبق عدد کوا می تونید تهیه کنید و انرژی ها رو طبق عدد کوای شخصی خودتون انجام بدید

    • می تونید توی دوره ها شرکت کنید ده ترم فنگ شویی از صفر تا صد فنگ شویی رو آموزش ببیند و در انتها امتحان بدید و مدرک دریافت کنید می تونید راجع به فنگ شویی مشاوره بدید و کار کنید

    • به بالای سایت بخش عدد کوا مراجعه کنید تاریخ تولد روز و ماه و سال بزنید رایگان عدد کوا بهتون داده میشه

  • سلام واقعا ممنون از راهنمایی تون.من گندم و دوتا چوب دارچین و یک سنگ تراش نخورده سیترین رو داخل ی ظرف سفالی ریختم و در اتاق نشیمن پشت پنجره گذاشتم امیدوارم ک از نظر مالی و ثروت خدا خیر و برکت بهم وخانوادم بده.عدد8 رو ب لاتین هم زیر ش نوشتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *