روان شناسی فنگ شویی

روان شناسی فنگ شویی


روانشناسی فنگ شویی چیست؟

روان شناسی فنگ شویی یکی از نیاز های ما برای بهتر زندگی کردن است. با خواندن این مقاله می توانید به کمک روان شناسی فنگ شویی شادی را به خانه و محل کار خود بیاورید! ما در این مقاله سوال زیر می پردازیم تا شما با بهترین روش برای زندگی خود تصمیم بگیرید.

  • چگونه بیندیشیم تا انرژی ها را جذب کنیم ؟!
  • چه افرادی با فکر و اندیشه توانستند انرژی های مثبت را ایجاد کنند ؟!
  • چه اقداماتی را باید انجام دهید تا در مسیر اصلی قرار گیریم ؟!

همچنین علاوه بر پاسخ به سوالات بالا ، به موارد زیر نیز اشاره می شود :

علم روان شناسی و فنگ شویی

عوامل موثر در خوش بختی افراد

افراد با انرژی مثبت و یا کاریزماتیک 

موارد موثر در تحول فکری

تاثیر متقابل ما و اشیا 

بنابراین می توانید در ادامه با مطالعه شرح موارد بالا در زندگی شاد زیستن و مثبت اندیشی را تجربه کنید و در عین حال آن را اشاعه دهید تا دیگران نیز در برخورد با شما از محبت برخوردار شوند!

علم روان شناسی فنگ شویی در خانه

روانشناسان و حتی پزشکان اعتقاد دارند که سبک تفکر و سطح خوش بینی با مسایل روزمره، در شاد زیستن و مثبت اندیشیدن انسان ها نقش دارد. علاوه بر آن موارد زیر که با توجه به روان شناسی فنگ شویی بیان می شود نیز می توانند ما را در این امر کمک کند.

نحوه قرار گیری اشیا در خانه افراد، در جذب سیگنال های انرژی مثبت تاثیر گذار خواهد بود. آنچه در محیط ما به عنوان دکوراسیون و چیدمان مطرح می شود از ذهن و فکر ما بر محیط اطراف ما تاثیر گذار خواهد بود.

 

عوامل موثر در خوش بختی افراد

خوش بختی افراد به رفتار و گفتار دیگران بستگی ندارد تنها افکار و رفتار ماست که در زندگی ما نقشی تعیین کننده دارد.

تنها با تغییر برداشتی که از زندگیم خودم ، دارم می توانم شرایط زندگی خود را کنترل !

 انرژی های مثبت در کائنات و به طور یکسان برای همه افراد وجود دارند و برای جذب آنها، ابتدا باید بستر روح و جان را از انرژی های منفی خالی کنیم.  تهی کردن روح و ذهن خود از ان چه مانع جذب سیگنال های انرژی مثبت می شود.

 ابتدا باید ظرفیت هایی را در خود ایجاد کنیم که بستر مطلوبی برای جایگزین خوبی ها به جای بدی ها باشد.

کسانی که به دنبال روحیه و منش انرژی مثبت در زندگی خود هستند، همواره تلاش می کنند تا با درک واقعی دنیای پیرامون و شناخت ظرفیت ها و قابلیت های شان، برای بهبود زندگی خود و دیگران از هر تلاشی فروگذار نکنند. در واقع، افراد انرژی مثبت کسانی هستند که بر خلاف انرژی منفی ها، موفقیت و تعالی دیگران را هم ردیف موفقیت های خود دوست دارند و برای موفقیت سایرین به طور عملی و نه تعارفی، تلاش می کنند. ارجح شناختن جمع به فرد، اولویت بخشی به کار تیمی به جای رفتارهای انفرادی، بخشی از هویت انرژی مثبت ها را تشکیل می دهد. چنین روحیه ای، نه به تمکن مالی ارتباطی دارد و نه به سطح تحصیلات و نه حتی به قومیت و نژاد و فرهنگ به هیچ کدام ارتباطی ندارد !

#1 روان شناسی فنگ شویی : افراد با انرژی مثبت و یا کاریزماتیک

افراد با انرژی مثبت، معمولا افرادی کاریزماتیک هستند و روحیه جمع گرا و فرصت آفرین با بالاترین سطح مثبت اندیشی داشته و دیگران از همراهی و همیاری با آنان احساس رضایت می کنند.

فردی که در زندگی خود، وضعیتی را به وجود آورد که دیگران در کنارش احساس آرامش، امنیت و شادی داشته باشند، این فرد،‌ شاخص های مهم انرژی مثبت را داراست!معمولا افراد فرصت آفرین مانند کارآفرینان اجتماعی، چنین سمبل هایی از افراد کاریزماتیک هستند.

تغییر سرنوشت انرژی مثبت

روان شناسی فنگ شویی می گوید، در قرن بیستم افراد بسیار کاریزماتیک با انرژی مثبت، بودند و هر یک در جایگاه خود، نقش موثری در تاریخ معاصر و زندگی میلیون ها انسان ایفا کرد.

  • “مهاتما گاندی” رهبر فقید ضد استعمار انگلیس !
  • “نلسون ماندلا، رهبر فقید ضد نژاد پرستی آفریقای جنوبی

از جمله مطرح ترین شخصیت های کاریزمای قرن بیستم به شمار می آیند که توانستند، با ایدئولوژی های صلح طلبانه خود، در کنار صبوری و تلاش بی وقفه برای موفقیت دیگران، سمبل انرژی مثبت ، شادی و فرصت آفرینی برای ملت ها شوند. این افراد نه پول زیادی داشتند و نه تحصیلات خاص ! آن چه که این افراد در اختیار داشتند، قدرتی به نام روان شناسی فنگشویی بوده است ! از موارد مهم آنها می توانید به موارد زیر اشاره کنید .

  • جذب سیگنال های کیهانی انرژی مثبت
  • تلاش مستمر و مداوم برای خلق فرصت های نیکو
  • خلق فرصت مبتنی بر صلح طلبی و رفاه 

این موارد بود که توانست که تغیییرات مثبتی را نصیب ملت های هند و آفریقای جنوبی و بسیاری از ملت های جهان کند.

 

#2 روان شناسی فنگ شویی : موارد موثر در تحول فکری

با توجه به نکات زیر می توانیم بگوییم ، تحول فکری در عمل ، آگاهی انسان را تغییر می دهد.

  • نخستین قدم در روان شناسی فنگ شویی ، دوست داشتن و دوستدار بودن است !
  • به کمک تصویر ذهنی مناسب می توانیم زندگی خود را متحول سازیم !
  • باید خود را حتی در شرایط تنهایی ، در محاصره اشخاص پر مهر و محبت ببینم !

وقتی باطن انسان تحت تاثیر اندیشه او تغییر می کند، شرایط بیرونی او نیز باید تغییر کند! 

علاوه بر روحیه و درک و منشی که سبب می شود افراد در زندگی انرژی مثبت باشند و بدی ها را با سیگنال های شاد زیستی جایگزین کنند، مقولات دیگری هم وجود دارد که در زندگی شاد و مثبت اندیشی افراد نقش موثری ایفا می کنند. یکی از این مقولات که در گفتار های قبلی به آن اشاره کردیم، مسئله دکوراسیون و سبک زندگی به شمار می رود.

سبک زندگی

سبک زندگی شما و نحوه چیدمان اشیا در خانه و محل کار تان، بر روی سبک فکری و حتی منش و روحیات شما تاثیر مستقیم و حتی غیر مستقیم دارد. تصور کنید! در خانه ای باشید که دیوار هایش مملو از تابلو های نقاشی از گل و حیوانات و مناظر طبیعی باشد. این خانه، آرامش فکری و بصری برای شما ایجاد می کند یا خانه ای که در و دیوارش با پارچه ها و رنگ های غم انگیز و مشکی و یا تابلو های غمناک و اتاق های بدون پنجره آذین بسته شده باشد؟

  • در کدام خانه احساس آرامش بیش تری خواهید داشت!؟ 
  • در کدام خانه می توانید راحت تر فکر کنید!؟
  • در کدام خانه می توانید خلاقیت خود را پرورش دهید!؟
  • در کدام خانه شاد زیستن را می توان تجربه کرد!؟

#3 روان شناسی فنگ شویی : تاثیر متقابل ما و اشیا

آن چه مسلم تاثیر متقابل است و تقریبا شکی در آن وجود ندارد، بنابراین ما از اشیا و اشیا از ما تاثیر می پذیرند!

ما از اشیا می توانیم انرژی های مثبت و منفی دریافت کنیم! به همین خاطر است، که مفهومی به نام «فنگ شویی» مدتی است جوامع و مدیریت منابع انسانی و رفتار شناسی و دنیای دکوراسیون را به خود مشغول کرده است. در چند دهه اخیر، هزاران کتاب و صدها هزار مقاله درباره این علم و روان شناسی فنگ شویی تالیف و منتشر شده است. فنگ شویی ، همان تلاش عملی برای کسب انرژی های مثبت و تقویت فرهنگ شاد زیستن و رویکردی به مثبت اندیشی و زندگی فرصت آفرین برای خود و دیگران است که باید آن را جدی بگیریم.

ما در زندگی شهری پر استرسی به سر می بریم که می بایست به کمک روان شناسی فنگ شویی در فضای کار و خانه بستری فراهم کنیم تا از این تنش های روحی و روانی کاسته و ظرفیت های جذب سیگنال های مثبت کیهانی را تقویت کنیم.

 بدانید دنیای جدیدی در انتظار شماست از همین حالا برای کشف آن اقدام کنید!

در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ما استفاده نمایید.

 

نتیجه گیری

با توجه به موارد گفته شده در بالا و روان شناسی فنگ شویی می توانیم به صورت خلاصه به موارد گفته شده در زیر اشاره کرد.

  • با فکر و اندیشه مثبت می توانید بهترین ها را برای خود به ارمغان بیاورید !
  • با افکار منفی فقط به کائنات انرژی منفی انتقال می دهید !
  • همیشه باید فضایی خالی برای انرژی مثبت داشته باشید !

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *