فنگ شویی اتاق خواب

فنگ شویی اتاق خواب


مقدمه

در فنگ شویی اتاق خواب شخصی هر فرد بر اساس عدد کوا یک بخش متفاوت دارد که باید به آن جهت توجه بیشتری داشته باشید. ترجیحا اتاق خواب برای جذب عشق و همبستگی باید در جهت مناسبی قرار گیرد. این مقاله تلاش دارد بر اساس جدول فنگ شویی اتاق خواب، اصول چیدمان اتاق خواب را به شما یاد دهیم که چگونه باید وسایل خود را در آن بچینید. اما شاید برای شما سوال شده باشد که جدول فنگ شویی اتاق خواب چیست و به چه کار می آید. در ادامه مطلب این مورد را بصورت کامل مورد بررسی قرار داده ایم.

در ادامه می خوانیم:

  • چیدمان رخت خواب
  • انتخاب اتاق خواب بر مبنای جدول فنگ شویی
  • باید ها و نباید ها
  • نکات مهم

چیدمان رخت خواب در فنگ شویی

قرار دادن صحيح تخت يا رختخواب در اصول چیدمان فنگ شویی اتاق خواب ، امری مهم برای داشتن خواب مناسب است. در علم فنگ شويی توصيه های فراوانی برای قرار دادن محل مناسب جهت خوابيدن وجود دارد. باید ها و نباید های زیادی هستند که باید رعایت شود. که در زير به برخی از آنها اشاره می کنیم :

جهت سر، موقع خواب در فنگ شویی

هرگز به صورتی نخوابيد که پاهايتان به سمت در ورودی اتاق باشد. زیرا انرژی زیادی از طریق پا و مردین های پا وارد بدن می شود که به فرد احساس ناآرامی می دهد. همچنین هرگز در جايی نخوابيد که بالای سرتان مقدار زيادی کتاب وجود داشته باشد. چرا که کتابها دارای انرژی زیادی از جمله نویسنده، ناشر، چاپ و … هستند، که انرژی بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت. کتابها بايد درون قفسه کتاب باشند و قفسه دارای در باشد.

 

باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید که زير تخت خود را خالی کنيد. نگذاريد فضای خالی زير تخت به انباری مبدل شود. شما شبها روی همين وسايل می خوابيد و همين باعث می شود تا خواب های ناراحت کننده داشته باشيد. در فنگ شویی کلی جنوب غرب نقشه باگوا بخش عشق و همبستگی و ازدواج می باشد.

آینه در فنگ شویی فنگ شویی اتاق خواب بر اساس جدول فنگ شویی

اگر با جدول فنگ شویی آشنا باشید می دانید که این جدول دارای 9 خانه و هر کدام از خانه ها دارای یک عدد کوا است. بهتر است برای داشتن اطلاعات بیشتر به سایر مقالات لینک داده شده رجوع کنید. اما برای اتاق خواب نیز یک سری اصول در جدول فنگ شویی اتاق خواب تعریف شده که در زیر به آنها به صورت کامل به تعیین جهت های فنگ شویی اشاره شده است.

  • فردی با عدد کوآی 1 جهت شمال با خواص عنصر آب باید آنرا تقویت کرد.
  • فردی با عدد کوآی 2 جهت جنوب غرب با خواص عنصر خاک می باشد.
  • فردی با عدد کوآی 3 جهت شرق و با خواص عنصر چوب باید آنرا تقویت نمود.
  • فردی با عدد کوای 4 جهت جنوب شرق و با خواص عنصر چوب باید آنرا تقویت کند.
  • فردی با عدد کوای 6  جهت شمال غرب با خواص عنصر فلز باید آنرا تقویت کند.
  • فردی با عدد کوآی 7 جهت غرب با خواص عنصر فلز باید آنرا تقویت کند.
  • فردی با عدد کوآی 8 جهت شمال شرق، با خواص عنصر خاک باید آن را تقویت نمود.
  • فردی با عدد کوآی 9 جهت جنوب با خواص عنصر آتش باید آنرا تقویت کند.

فنگ شویی اتاق خواب

باید ها و نباید ها در فنگ شویی اتاق خواب

در انجام هر کاری باید ها و نباید های خاص خود را دارد. پس فنگ شویی اتاق خواب نیز از این قائده مستثنی نیست و باید اصول فنگ شویی اتاق خواب را دانست تا انرژی های محیط اتاق خواب را بر مبنای عدد کوای خود و هدفی که دنبال می کنید تنظیم کنید. اتاق خواب محل بسیار مهمی است چرا که به صورت نرمال و حداقل یک سوم زندگی خود را در آن می گذرانید. پس توجه به این نکته را از دست ندهید. در زیر این موارد را خواهید دید که چه کاری را بر مبنای فنگ شویی باید انجام داد.

  • در اتاق خواب فعالیت هایی مانند کار و یا ورزش انجام ندهید.
  • بهتر است در اتاق خواب، فضای نشستن از فضای خواب تفکیک شود.
  • اگر اتاق تان مجهز به فضای نشیمن است، صندلی ها را در مقابل هم قرار دهید.
  • از گذاشتن آینه مخصوصا روبروی تخت خواب خوداری کنید.
  • عكس هاى دو نفره خودتان در جنوب غرب اتاق خوابتان قرار دهید.
  • برای افراد مجرد که به دنبال زوج مناسب هستند از مجسمه پرنده ماندارين جفت در جنوب غرب اتاق خواب استفاده کنند. و یا از یک جفت شمع قرمز رنگ و یا ماهی جفت در این منطقه استفاده نمایند.
  • از گذاشتن تلویزیون و لپ تاپ در فضای اتاق خواب اجتناب نمایید.

نکته :

تا می توانید فضایتان را دنج تر و نزدیکتر و صمیمانه تر کنید تا تاثیر فنگ شویی اتاق خواب را احساس کنید.

برنامه های هفتگی یا ماهانه 

برنامه هفتگی برای رسیدن به نظم لازم و ضروری است. ما در سایت فنگ شویی ایران تلاش داریم که به شما کمک کنیم در نظم دهی به برنامه های روزانه و هفتگی خود، انرژی را در خانه های شما به جریان بیندازیم. این نکات را خیلی سریع و به صورت تیتر وار بیان کرده ایم:

  • اتاق خواب خود را حسابی تمییز کنید تا سطح انرژی مثبت بیشتر فعال شود.
  • ممکن است تلاش برای پاکیزه کردن سراسر خانه برایتان کمی دشوار باشد. اگر وقت و انرژی این کار را ندارید، فعلا فقط به اتاق خواب بپردازید.
  • گردوخاک و تار عنکبوت را از سقف، گچ بری ها و کنج ها پاک کنید، لوسترها را بشورید یا گردگیری کنید و لامپ های سوخته را عوض کنید.
  • بالای چارچوب پنجره ها و قاب عکس ها را گردگیری کنید و شیشه ها را پاک کنید.
  • پنجره ها را پاک کنید تا بتوانید راحت تر منظره بیرون را ببینید و انرژی تمیز و پاک را به داخل هدایت کنید.
  • درها را گردگیری کنید و بشورید.
  • لباسهای کثیف را بشورید.

نکات مهم در اتاق خواب

برای تکمیل گفته های بالا در این قسمت 7 نکته مهم دیگر را خدمتتان ارائه داده ایم که توجه به آنها خیلی مهم و تاثیرگذار است.

  1. کمدها و گنجه ها و کشوها را تمیز کنید.
  2. هر روز روی تخت خود را مرتب کنید و از آشفتگی روی تخت پرهیز کنید.
  3. هر از چندگاهی تشک خوشخواب خود را تغییر جهت دهید و یا برعکس کنید.
  4. کف زمین را جاروبرقی کنید و نگذارید اشغال به مدت زمان طولانی در اتاق قرار داشته باشد.
  5.  اگر در اتاق خواب خود حمام و سرویس بهداشتی دارید همیشه درب آنها را بسته نگه دارید تا انرژی های منفی وارد اتاق خواب شما نشود.
  6. به تابلوهای داخل اتاق خواب خود توجه کنید و از قراردادن تابلوهایی با تصویر جنگ، درگیری، خشونت، عکسهای نیزه و … خودداری کنید. به جای آن از تابلوها و عکسهای نماد عشق، همبستگی، طبیعت و …. استفاده کنید.
  7. از قراردادن تلویزیون، لب تاپ و هر گونه لوازم الکترونیکی در اتاق خواب خودداری کنید. زیرا این وسایل مربوط به عنصر آتش و انرژی یانگ بوده و اثرات مخرب و ایجاد تنش و استرس  را در اتاق خواب به همراه خواهد داشت.

فنگ شویی اتاق خواب

5 نکته ساختار فنگ شویی اتاق خواب

اصول فنگ شویی در اتاق خواب را باید رعایت کنید. در این بخش با دانستن چند نکته کوتاه و مختصر و اجرای آنها در اتاق خواب به تقویت انرژی خانه و اتاق خواب خود کمک کنید.

نکته اول

اتاق خواب نباید در مجاورت، زیر یا بالای توالت باشد. اگر اتاق خواب در مجاورت توالت است تخت خواب را پشت لگن توالت قرار ندهید. (برای توضیحات بیشتر می توانید مقاله فنگ شویی چیدمان را مطالعه کنید)

نکته دوم

اتاق خواب نباید در مجاورت، زیر یا بالای آشپزخانه باشد. از آنجایی که فضای اشپزخانه فضایی است که شامل عناصر فنگ شویی آتش ، فلز و… وجود دارد، عدم توجه به آن انرژی منفی (شاچی) را در اتاق خواب تقویت می کند. ( توضیحات تکمیلی را در فنگ شویی آشپزخانه بررسی کنید. )

نکته سوم

اتاق خواب نباید بالای پارکینگ باشد. عنصر فلز بالای ماشین در زیر فضای اتاق خواب قرار دارد و این باعث عدم تعادل انرژی در فضای اتاق خواب می شود.

نکته چهارم

در اتاق خواب نباید راه پله وجود داشته باشد. اگر در اتاق خواب خود به هر دلیلی راه پله ای داشتید تمام تلاش خود را انجام دهید که با پرده و یا چیزی شبیه، آن را بپوشانید و از فضای اتاق خواب آن را جدا کنید.

نکته پنجم

اتاق خواب نباید در انتهای یک راهرو طولانی باشد. اگر با چنین وضعیتی روبرو هستید در وسط راهرو نسب جایگاه قرار گرفتن از بادزنگ با میله های متفاوت (مثلا در شمال غرب از بادزنگ 6 میله استفاده نمایید و…. ) تا جریان تند انرژی راهروهای طولانی را آرام کند.

نکات مرتبط با سلامتی در فنگ شویی اتاق خواب

ملحفه های خود را مرتب عوض کنيد.

رنگ آنها نيز مهم است! ملحفه های آبی يا تيره باعث سرد شدن بدن و داشتن خواب عميق می شود! اگر برای بيدار شدن در صبح، دردسر داريد بهتر است از رنگهای روشن استفاده کنيد! بعلاوه بعد از شستن ملحفه ها حتماً آنها اتو کنيد. گرمای اتو به آنها انرژی می دهد و خوابيدن روی ملحفه تميز و صاف ارزش دادن به خواب است. اگر شما به اندازه متوسط بخوابيد، حدود يک سوم عمر خود را در خواب سپری می کنيد. بنابراين قسمت مهمی از عمر شما در خواب طی می شود.

فنگ شویی مجردها

اگر نزديک پنجره می خوابيد نيم متر با آن فاصله بگيريد

شبها پرده اتاق را بيندازيد. مهم نيست شما در منطقه گرمسير يا سردسير زندگی می کنيد، پنجره محل مکش انرژی به بيرون است و همين امر نيروی شما را در خواب ضعيف می کند.

هيچ وقت بعد از بلند شدن، با لباس خواب در اتاق راه نرويد

لباسهايی که با آنها خوابيديد، انرژی خواب را به خود جذب کرده اند که انرژی سرد و سکون است! شما بعد از بيدار شدن به حرکت در زندگی نياز داريد. بنابراين آنها را عوض کنيد. بهتر است بعد از در آوردن لباسهای خواب، آنها را برای مدت يک ربع روی بند لباس بيندازيد تا هوا بخورند. اگر بتوانيد آنها را آفتاب بدهيد، خيلی عالی است.

در اتاق خواب گل و گياه فراوان قرار ندهيد

گياهان شبها دی اكسيد كربن تولید میکنند ! نگهداری آنها باعث کم شدن اکسیژن و افزایش رخوت در بدن شما می شود.

کلام فنگ شویی ایران

اصول فنگ شویی اتاق خواب بسیار مهم است. علاوه بر این که محیط آسایش و آرامش شما در زندگی به شمار می رود، باید بدانید چیزی نزدیک به یک سوم زندگی خود را در این محل سپری می کنید. پس اصول چیدمان اناق خواب فنگ شویی را جدی بگیرید و با تنظیم آن و استفاده درست از چیدمان صحیح برای هر مورد می توانید یکی از بخش های دلخواه خود را مثل ثروت، عشق، و … تقویت کنید.

در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ما استفاده نمایید.

17 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *