خواص کرسی در فنگ شویی | مرجع فنگ شویی ایران

خواص کرسی در فنگ شویی | مرجع فنگ شویی ایران


خواص کرسی در طب سنتی و هماهنگی آن با علم فنگ شویی

با دیدن این ویدئو و تحقیقات استاد طب سنتی و جناب آقای دکتر زواره راجع به خواص کرسی در فصل زمستان و مکانیزم بدن که با سیستم علم فنگ شویی و هماهنگی با طبیعت نیز همسو می باشد پی خواهید برد . همان طور که در دوره ها و سمینار ها هم گفته ام و دانشمندان نیز با تحقیقاتی که داشته اند متوجه شدن که انسان نیز مانند تمام جانداران مثلا درختان یک زمان خواب دارند آن هم در فصل زمستان به نام خواب زمستانی !

خواب زمستانی بدن و خواص کرسی

خواب زمستانی مانند درختان ،

  • ریشه بدن اصلی باید داخل زمین و گرم باشد .
  • بالای بدن در برف و یخبندان باشد .

که به این دوران ، دوران بازسازی گفته می شود . در فصل زمستان انسان نیز مانند درختان در شب باید در یک مکان و یا اتاقی که بسیار گرم و دستگاه تنفسی در یک مکان بسیار خنک و سرد باشد . بنابر این چطور می توان چنین محیطی را ایجاد نمود که یک اتاقی داخل یک اتاق دیگر باشد که بخشی گرم و بخشی سرد باشد.

این محیط فقط با خواص کرسی ایرانی سازگار و قابل انجام خواهد بود !

از گردن به پایین در اتاقی گرم و از سر و دستگاه تنفسی در محیطی سرد قر ار داشته باشد. با  روش قرار دادن کرسی سیستم و مکانیزم بدن به فعالیتی دست پیدا خواهِید کرد که با این روش عروق باز شده ، خون گرم می شود و ریه با خنک بودن به مغز پیام داده سیستم بدن را شروع به ترمیم کردن می نماید .

خواص کرسی در فنگ شویی | مرجع فنگ شویی ایران

از خواص کرسی و استفاده از این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دفع سموم در بدن
  • ایجاد شادابی و طراوت
  • افزایش بازدهی بدن
  • افزایش سوخت و ساز در بدن

خواص کرسی در بهبود عملکرد دستگاه گوارشی

گرم نگاه داشتن کف پاها و دست ها در بهبود عملکرد دستگاه گوارشی موثر است! همچنین وضعیت کف دست ها و پاها در سلامت اعضای داخلی بدن بسیار موثر است. استفاده از کرسی سبب می شود گرما به نقاط دور دست بدن مانند مچ و کف دست و پاها برسد و آن ها را از آسیب سرما در امان نگه دارد.دست ها و پاها و مچ، دورترین فاصله را با مرکز بدن دارند بنابراین بیش از سایر اعضای بدن در معرض سرمای محیط هستند و باید از آن ها محافظت کنیم.

تعادل گردش خون در محیط و مرکز بدن

در فصل سرما تمرکز گردش خون بر روی حفظ اعضای حیاتی مانند قلب، مغز، کلیه است. سرما موجب انقباض عضلات و بسته شدن منافذ پوستی و انقباض رگ های بدن می شود. قرار گرفتن در زیر کرسی گردش خون در محیط و مرکز بدن را متعادل می کند.

دفع الکتریسیته ساکن

جنس لحاف کرسی از نخ و پشم می باشد که می تواند الکتریسیته ساکن در بدن را دفع کرده و ضد سودا بوده و آرامش بخش می باشد.

پاکسازی مواد زائد از بافت های بدن

با قرار گرفتن در زیر کرسی خون گرم شده و به تدریج عروق گشادتر می شوند. همچنین در حالت افقی خون راحت تر گردش می کند و به دلیل راحت تر باز و بسته شدن دریچه قلب خونرسانی در بدن بهتر صورت می گیرد و مواد زائد از سلول ها و بافت ها خارج می شود.

خواص کرسی در تقویت حافظه

با توجه به مطالب بالا قرار گرفتن زیر کرسی عملیات خون سازی را تقویت می کند و سبب خونرسانی سریعتر به مغزو در پی آن گرم تر شدن سلول های مغزی و افزایش فعالیت های مغزی و تقویت حافظه می شود.

خواص کرسی بهبود روماتیسم و آرتروز

زیر کرسی، بدن از داخل گرم می شود و مشکلات و بیماری هایی مانند آرتروز، رماتیسم، درد زانو و درد کمر و دیسک با گرم شدن پا ها بهبود می یابد.

خواص کرسی در درمان دیابت

گرمای ملایم کرسی سبب از بین بردن سودا و بلغم زائد از بدن شده و تاثیرات مثبتی روی لوزالمعده برای کاهش قند خون و در نتیجه درمان دیابت دارد.

خواص کرسی در تنظیم ترشح غدد

کرسی ترشح یک نوع تنظیم کننده هورمونی بدن است و غدد بدن را تنظیم می کند و برای خانم هایی که بیماری های دوره ای دردناک و سخت دارند، بسیار مفید است.

خواص کرسی در رفع کم خونی:

پاها در زیر کرسی آرام آرام گرم می شود.. در این حالت مغر استخوان که کارش خونسازی است شروع به فعالیت کرده و عملیات خون سازی را تقویت می کند.

کلام آخر

بیایید روش های درست و اصولی زندگی های قدیم را به زندگی های امروزه و مدرن خود وارد نمایید تا از سلامتی و شادابی بیشتری در زندگی برخوردار باشیم. ایران باستان ما نیز بر اساس علم فنگ شویی بنا شده هماهنگ و همسوی با طبیعت از آن بهره بگیریم و استفاده نماییم. همانند خواص کرسی و استفاده از کرسی که متاسفانه در زندگی مدرن از بین رفته است . در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ما استفاده نمایید.

مقالات و اطلاعات بیشتر در مورد فصل ها و فنگ شویی شخصی :

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *